Salut,sunt un nou detinator al unui MacBook 13” white
As dori si eu un sfat.Eu momentan am instalat Apple Mac OS X 10.4 Tiger.Este original sistemul de operare.Acum am si eu o intrebare:Se merita sa instalez Leopard luat de pe net(neoriginal)?Mie pe Tiger imi fac si update la softuri,totul functioneaza perfect.Trecand peste faptul ca sunt incepator si nu s-ar merita sa fac update pentru ca oricum nu o sa simt diferentele(noutatile).Ma intereseaza doar partea functionala fata de o varianta de OS originala si una luata de pe torrenturi.Mai merge update’ul?Functioneaza toate programele normal?Multumesc.
Ceea ce e pe torent este si pe Leo original. Cu o singura deosebire. Nu are driverele de Windows.
Daca nu esti utilizator profesionist, poti face upgrade, dar sa stii, exista si incompatibilitati.
Ceea ce nu stii e faptul ca – spre deosebire de MS – Apple nu te cauta in chiloti cind folosesti o versiune pirat.
Intrebarea e: de ce vrei upgrade? Ce te nemultumeste?
Driverele de Windows?Nu prea stiu exact la ce ar folosi acestea avand in vedere ca am auzit de Boot Camp.
Incompatibilitati intre sistemul de operare si modelul meu de MacBook?
Pai as vrea upgrade,pentru ca am invatat si eu cat de cat acum sa umblu prin el,am inceput sa ma descurc mai binisor,si as vrea sa instalez totul din nou,sa pun si Office pentru Mac,mai multe.
M-ai sfatui sa fac acest upgrade sau nu?
Iaru - te rugăm să nu încurajezi pirateria informațională :D
infoschumi - dacă vrei 10.5 cel mai bine este să cumperi un kit original de la unul din resellerii Apple din orașul tău (care o fi acela). Ăla merge sigur. http://www.apple.com/macosx/ ca să vezi ce aduce nou - Guided Tour & New Features. Poti veni la o întâlnire macuser ca să vezi pe viu dacă nu ai în orașul tău (caer o fi acela că la profil nu ai completat) un reseller Apple cu magazin în care poți să pui mâna pe “mere”.