incerc sa cumpar un MacBook. am cautat pe forum si pe alte forumul diferentele de bani-garantie-probleme daca este luat din US ori EUropa (eventual RO).
dincolo bani si garantie, nu am gasit ceva clar, ceva ce ma intereseaza foarte mult. Calitatea.
am avut experiente neplacute (poate si altii au avut) cu laptopuri sau hardware sau alte electronice facut pentru Europa, eventual Europa de Est.
credeti - sau aveti informatii - ca un Mac luat din USA este de calitate superioara unuia luat din EU ? eventual luat din RO ? de ce?
da, au aceleasi piese inauntru, dar procesul de fabricatie al componentelor electronice include si testarea-trierea pe categorii de calitate. la fel cum se cerne prin site din ce in ce mai dese si folosesti faina diferita, desi tot faina
in alte cuvinte, ati prefera un MacBook luat din USA, unul din UK sau unul din RO ? (am inteles ca pe toate scrie Made in China)
sunt incepator cu MAC-urile, imi doresc mult.. dar nu pot da banii ca apoi sa am probleme. chiar in garantie sa fie, daca il iau, il iau sa il folosesc, sa invat… si nu sa il plimb. (nou sau second, mai toate ofertele de pe forum au ceva garantie)
intrebarea este: “care MacBook este mai de calitate? cel cumparat din US? cel cumparat din EU (UK sa spunem)? sau cel cumparat din RO ?”
Calitatea, despre asta caut informatii acum.
am gasit in general despre comanzi, cum se aduce, garantie dar nu despre calitate. ok, mai caut si revin.
alea din romania sunt cele mai proaste - sunt facute in china
cele din state si din uk, sunt facute tot in china
cel mai bine e sa cumperi din china direct - sunt facute la mama lor…
Daca esti sensibil la diferentele de layout de tastatura, vezi care-ti convine mai mult. Shift lung si tasta enter pe un rand, sau shift scurt si tasta enter pe doua randuri (mai ingusta, nu tasta aia huge de tastatura normala).
@bamse: da, uite ca la asta nu m-am gandit. am sa ma uit si pe layout-uri. multumesc!