Probleme conexiune Vodafone mobile connect
  [ Ignoră ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 11.03.08

Buna - am de vreo luna un modem 3G cu care n-am avut probleme pina ieri. Am inchis conexiune, MacBook etc, dupa care la urmatoarea sesiune aplicatia VMC nu mai poate fi lansata in executie (adica nu mai apare fereastra in care e detectat modemul, reteaua wireless si viteza etc). Dupa o vreme apare mesaj de eroare 1712 (application launch timed out), iar din VMC nu se mai poate iesi decit cu Force Quit. Am incercat reinstalarea VMC de vreo 4-5 ori - nimic…Ma poate ajuta cineva?

Multumesc mult

Ovidiu

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 1 ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 11.03.08

Din pacate, singura solutie a fost reinstalarea sistemului de operare - cea cu erase. Sper ca in urma actualizarii leopardului sa nu-mi mai iasa pete pe modem…

O.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 2 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 11.10.05

Mai face si pe Leopard - se poate rezolva cu stergerea unui fisier ca sa eviti reinstalarea:

http://blog.dv8.ro/2008/10/when-vodafone-mobile-connect-refuses-to.html

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 3 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Pipera
Macuser din: 11.02.08
Publius - 12 Martie 2008 07:57 AM

Din pacate, singura solutie a fost reinstalarea sistemului de operare - cea cu erase. Sper ca in urma actualizarii leopardului sa nu-mi mai iasa pete pe modem…

O.

LOL asa se face la windows, cand se buseste ceva reinstall. NU se face asa !
eu am rezolvat in felul urmator(asa o sa rezolvi si tu):
Am rulat aplicatia de instalare VMC Installer, si ai acolo optiune de uninstall… il dezinstalezi si dupa aceea il instalezi la loc ... restartezi macul si ... PAM PAM iti merge !
sa nu arunci la cos folderul vodafone ca nu rezolvi nimic !

 Semnătură 

MacBookPro 4.1 Intel Core2Duo 2.4 GHz, 2GB RAM, 120 SSD
iPhone 3.0 8Gb
HTC One M8 - Android 5
Samsung Galaxy Note 10.1 N8000

Profil