mi se pare foarte normal. sunt multe firme care au un nume de cand lumea si pamantul. intre timp, in alt colt de lume se infiinteaza o alta firma cu acelasi nume, firma creste mare mare si cand afla de firma cea mica, ghiciti cine trebuie sa-si schimbe numele. cu toate ca cea mica a fost prima!
Nu-i o tragedie (deși eu știam că doar Germania e afectată de treaba asta). Ba chiar cred că serviciul va benefecia mai mult de o denumire gen Google Mail decât Gmail. Branding…
Poate nu stiati, dar toti care aveti adresa de mail la gmail.com, aveti una si la @googlemail.com cu acelasi user. Incercati daca nu ma credeti. Ceea ce dovedeste ca google era pregatit de mult pentru stirea asta.
Chiar daca ar pierde in toata lumea, schimbarea n-ar necesita aproape nici o modificare (din partea lor)
Sigur, se ajungea la “tribunalul de la Haga”, dupa care la masa negocierilor, dupa care Google venea cu oferta, dupa care “Neamtu’ ” se simtea “ofensat”, dupa care Google plusa, si in final pupat toti P-ta Independentei. $$$ Ding! Happy End. Si ne mai miram de ce in EU userii (macuserii sau iTunes userii comunitari protejati) sunt asa de putini…fata de “fratii” lor de peste ocean. Gmail, gmail UBER ALLES!
Sigur, se ajungea la “tribunalul de la Haga”, dupa care la masa negocierilor, dupa care Google venea cu oferta, dupa care “Neamtu’ ” se simtea “ofensat”, dupa care Google plusa, si in final pupat toti P-ta Independentei. $$$ Ding! Happy End. Si ne mai miram de ce in EU userii (macuserii sau iTunes userii comunitari protejati) sunt asa de putini…fata de “fratii” lor de peste ocean. Gmail, gmail UBER ALLES!
Pai eu sunt sigur ca si in cazul asta sa negociat in fata si inapoi dar daca nu a “plusat” google destul nu a castigat brandul.
Simplu nu?
intr-o astfel de negociere poti pleca din start pe vinzare - si aici se pune problema pretului acceptat; sau nu: indiferent ce suma ti se ofera nu dai si gata! nu este primul care a facut asa ceva, nici ultimul.
Pai eu sunt sigur ca si in cazul asta sa negociat in fata si inapoi dar daca nu a “plusat” google destul nu a castigat brandul.
Simplu nu?
Da, simplu. D’aia, se inghesuie americanii la negocieri de brand-uri cu europenii (de obicei castiga comisiile europene pentru cutare chestii, americanii tac din gura). Daca nu ma crezi, da-i un “Giersch Search”...
Pai eu sunt sigur ca si in cazul asta sa negociat in fata si inapoi dar daca nu a “plusat” google destul nu a castigat brandul.
Simplu nu?
Da, simplu. D’aia, se inghesuie americanii la negocieri de brand-uri cu europenii (de obicei castiga comisiile europene pentru cutare chestii, americanii tac din gura). Daca nu ma crezi, da-i un “Giersch Search”...
In cazul de fata nu cred ca este vorba de vreo comisie ci pur si simplu ca acea firma care a inregistrat brandul “gmail” nu a vrut sa renunte la el….
Si eu sunt frustrat de aceasta situatie (find direct afectat) dar totusi trebuie inteleasa situatia si privita prin ochi tuturor micilor intreprinzatori care au dreptul la protectia brandului propriu chit ca vine o mare corporatie care invirte trilioane de dolari sau euro totusi NU inseamna ca ma pot calca in picioare si sa imi fure brandul.
Asta pt mine inseamna protectie si libertate economica care mi se asigura odata cu plata taxelor la stat, iar daca “pretul” acestei libertati este sa imi schimb adresa mail din @gmail in @googlemail eu zic ca am scapat prea ieftin…..
Ei! Nu m-ai prins (glume-am), eu am @gmail.com.
Eu cel puțin, știam de această știre de foarte mult timp.
Asta fiindcă umblu mult prin Germania, de prin ‘96, ca în ‘08 să mă bucur de faptul că pot să îmi exprim dreptul de vot în domeniul politicii din Germania.
Astfel că în 4 Iulie 2005, de pe atunci aflase-m eu, Google a anunțat shimbarea din Gmail în Googlemail pentru Germania, imediat după ei, pe 9 Octombrie 2005, Marea Britanie trece și ea, nesilită de nimeni la Googlemail.
Astea toate se întâmplă la aproximativ un an de la apariția lui Gmail de la Google, prin aprilie 2003. Cred că acum un ana a apărut versiunea Beta. Tocmai de aceea am ales “.com” în adresa mea de mail și nu altă terminație, fiindcă pe atunci am presimțit o astfel de situație.
Ori Google nu au fost atenți că există un anume Daniel Giersch, ori au crezut că renumele pe care îl au în lumea Internetului și nu numai, îi va trece cu vederea de http://www.gmail.de.
Dar încă odată se dovedește că dacă te abați de la regulă, și mai ales cu Germania, o muști rău. Deci, și Google sunt oameni, greșesc și ei, nu- perfecți, dar merită apreciați pentru ceea ce fac.
Una din vorbele neamților sună c-am așa; -tradusă pe limba oricărui individ - omul este aprecit în funcție de comportamentul și atitudinea lui la locul muncii. Tocmai aici au fost prinși Google, au greșit la locul muncii, deviza - Google plătește.