Mesaj ” Unrendered ” in Final Cut Express 4 ?
  [ Ignoră ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Bucharest
Macuser din: 02.02.07

De la inceput va zic sunt incepator total in Final Cut Express ... dar nu sunt afon total in ceea ce tine de utilizare acestor genuri de app ...

Problema mea care mi se pare stupida sau poate nu am gasit eu rezolvarea este urmatoarea ...

Dupa ce import sa dam un ex 2 filmulete (mp4 - 15 mega fiecare) in Final Cut Express imi fac montajul ... lucrez ce am de lucrat ... si vreau sa dau play / preview sa vad cum arata ce am facut pana in acel moment

Aici surpriza mare pentru mine in playerul din dreapta ... cel in care vezi vizual ce se intampla cu proiectul tau ... deci cand dau play imi arata doar mesajul ” UNRENDERED “

Adica cum trebuie sa dau rendare neaparat ca sa am un preview ???

Si daca fac asta pt 2 filmulete de 15 mega imi cere intre 10 - 20 min ... imposibil asa ceva ... eu vreau doar un preview ... sa vad cum arata treaba apoi la final daca imi place cum a iesit dau rendare / salvare / exportare

Stiu ca dupa ce ai data prima data rendarea apoi nu mai dureaza asa de mult ca prima data

Dar intrebarea mea este ... doar asa se poate ?

Adica e stupid daca la 2 filmulete de 15 mega astept atat pai la 1G cat am de asteptat ?

Si ce e mai stupid ... daca misc cursorul pe timeline atunci in playerul din dreapta face play deci normal poate face play / preview in real time fara rendare

Deci intrebarea mea catre voi ... faza cu rendarea e singura cale de a face un preview la ce ai facut pana la un moment dat in proiectul tau ?

A si ca sa nu mai deschid alt topic o intrebare mica despre : iMovie 8

Am tot citit pe web si se pare ca iMovie 8 nu e un update pt iMovie 6 ... ba chiar mai prost smile

Ce nu gasesc si se pare ca nu exista in iMovie 8 faza cu ... Chapter Marker ... se pare din ce am citit de pe web ca nu mai exista aceasta posibilitate in iMovie 8 ... eu cel putin nu mai gasesc asta ...