Din moment ce eu am propus acest subiect, relevanţă ar avea pentru mine în primă instanţă. Dorisem iniţial să ştiu dacă forumul oferă această posibilitate, şi apoi să precizez că mi s-ar părea util să pot acorda un calificativ unui răspuns la o întrebare, astfel cel ce a ridicat o problemă să ştie care răspuns este cel mai potrivit pentru problema lui, în funcţie de “voturile” celorlalţi membri.
Plec de la premisa că cel ce are o problemă şi doreşte răspunsuri, nu este capabil să evalueze dacă unele răspunsuri sunt corecte, relevante, de încredere pentru problemă lui, prin urmare un astfel de feedback iar fi mai util.
știm ce vrei tu…
dar avem un regulament deja (nota bene)...
și e mai frumos să răspunzi unei probleme, dacă te pricepi, decăt să comentezi intentiile cuiva
Zic asta ca şi discuţie… ar fi o idee bună, rea? Ori forumul oferă aceaste opţiuni?
Acordarea de note ar mai merge. Revistele de mac folosesc șoricei. Problema este cine ar acorda notele/calificativele? Și cui ar folosi? Ție? Poate, nu-s sigur. Altora? HM… și dacă pe unul îl califică un habarnist cu zero, dar omu zice bine ce facem? Îl descalificăm pe habarnist?
pe mai multe forumuri am vazut functionalitatati de genul “Was this post helpful?” si puteai sa notezi cu 1-5 stele/note sau thumbs up/down. Ar putea fi util pt admin pentru a-i urechea pe cei neastamparati/pentru a-i bana direct (ex: un anumit utilizator a primit 12 “thumbs down” pt un post si niciunul “up”); numarul de thumbs up ar acorda credibilitate mai mare unui anumit utilizator… (100 de postari dintre care 74 au rating de minim 5 stele…) ) aberez si eu, zic ce am vazut pe alte forumuri…
Mno… e o idee pe care eu o imbratisez.
Cattus: daca habarnistul da calificativ 0 oricum nu e capatul lumii: 10 voturi de 5 soricei + 1 vot de 0 => calificativ maxim (pt ca rotunjim, evident)... In timp ar fi o oglinda a personalitatii omului… cred… :-?