1 din 2
1
Sondaj
Ar fi bine să avem o "poliţie lingvistică" a forumului?
Da 16
Nu 23
Nu-mi pasă 1
Total voturi: 40
Trebuie să fii un utilizator logat ca să votezi
Limba română în postări
  [ Ignoră ]
RankRankRank
Member
Din: Bergerac
Macuser din: 15.12.07

Dragilor, pe mine a început să mă deranjeze din ce în ce mai tare sumedenia de erori grosolane de limbă şi/sau ortografie din postările din forumul nostru. E adevărat că sunt mai puţine decât în alte forumuri, dar sunt oricum multe şi deranjante. Mă deranjează pentru că eu cred că limba noastră e singurul lucru care ne defineşte ca naţie şi care ne uneşte. E miraculoasă şi unică în felul ei şi cred că avem datoria cu toţii să o protejăm cât putem de bine. Nu vreau să fiu purist sau scorţos, nu mă refer aici la mari subtilităţi sau la ultimele norme DOOM, sunt inginer “la bază” şi presupun că fac la rândul meu o mulţime de greşeli. Totuşi, ce văd prin postări e de-a dreptul supărător.

Ca atare a vrea să fac următoarea propunere: ştiu că avem printre membrii cei mai activi oameni cu studii serioase de litere, poate şi printre admini. Aş propune ca unul sau mai mulţi dintre ei să fie “poliţia lingvistică” a forumului. Rolul lor să fie public şi asumat, descris în regulament, şi ei să corecteze şi comenteze erorile cele mai flagrante de exprimare, ortografie, etc. În felul ăsta vom învăţa şi noi de la ei şi vom deveni toţi mai buni. Rolul lor fiind public şi asumat, el nu va fi luat de ceilalţi drept un atac şi nu va genera resentimente.

Ce ziceţi?

[ Modificat: 26 Mai 2008 03:44 PM de Administrator ]
 Semnătură 

Muşcat de măr

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRank
Member
Din: Cluj-Napoca,Romania
Macuser din: 11.01.08

Este de apreciat o astfel de inițiativă,...poate reușim sa fim cu totul diferiți(de celelalte comunitați)

Semnătură 

  S⃣

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRankRankRank
Administrator
Din: London, UK
Macuser din: 11.10.05