1.pt altero,am aceeasi versiune ca a ta descarcata din videolan….. iar cu mplayer am incercat si merge mult mai rau
2.pt iaru,va rog din suflet sa ma credeti si sa ma scuzati,puneti-va in locul meu,sunt un incepator , de multe ori ma grabesc,gresesc,softul meu vine(venea ca acum l-am pus pe english)in spaniola,anumite aplicatii care le descarc din internet vin in engleza,imi lipsesc anumite notiuni de baza (ex .script nu stiam ce inseamna la ce se refera a trebuit sa stau sa caut pe net ce inseamna sau mai bine zis cand eu folosesc script ce anume face calculatorul si lista ar putea continua),asa ca am ceva lacune la ora de a utiliza macul deci sunt putin cam varza
3 discutia asta a degenerat intr-o invalmaseala de opinii si idei(din vina mea)dar va repet ca ce am descoperit aseara (copiere desktop-vlc-vazut bine filme)a fost pur si simplu o coincidenta si sa va spun de ce :capsula asta nemernica de la un timp a inceput sa faca figuri adica pret de cateva secunde isi pierde semnalul apoi revine si atunci m-am gandit ca poate fi una din cauzele problemei mele si am copiat unul din filme in desk si a mers(de ce va spun ca m-am gandit la asta:pt ca filmele,majoritatea vin in rar si le descomprin si unrar da ok deci nu poate fi vorba de filmul sau fisierele descarcateadica vreau sa spun ca nu vine deja bulit filmul)
4.un salut tuturor userilor si mii de scuze
ps.am sa dau un restart capsulei sa vedem daca continua sa mai faca figuri ,o sa va tin la curent
asta e cea ce voi face de acum incolo dar voi ce ati face in locul meu cand sa zicem in cazul asta o aplicatie merge perfect si la un moment dat incepe sa faca figuri?banuiesc ca cei ca dvs(mediaconvertor,altero,dacu,cattus,psergiu,iaru…..........)stiind ce trebuia sa faca pot rezolva o problema de cele mai multe ori dar eu?.............oricum un foarte multumesc din inima tuturor…......zilele urmatoare voi scrie un mail celor de la macworld spain si sa vedem poate iese ceva de acolo ......mai stii…..thanks very much