De ceva vreme mi-am pus in cap sa scap de vechiul aparat foto compact si sa trec la un DSLR entry level. Cochetez in prezent cu un Nikon D60, ce il voi cumpara din State. Kitul pe care am pus ochii contine doua obiective la un pret destul de bun:
Nikon AF-S DX Nikkor 18-55MM F/3.5-5.6G VR Lens si
Nikon Telephoto Zoom 55-200mm AF-S DX VR IF-ED Zoom-Nikkor Lens
Nu am experienta pro in fotografie, sunt amator, dar este un hobby pe care vreau sa il dezvolt cat imi va permite timpul liber.
Intrebarea mea este scurta: puteti sa imi imparasiti experiente pozitive sau negative cu acest aparat? Ce alte alternative as putea considera la un pret similar?
De ceva vreme mi-am pus in cap sa scap de vechiul aparat foto compact si sa trec la un DSLR entry level. Cochetez in prezent cu un Nikon D60, ce il voi cumpara din State. Kitul pe care am pus ochii contine doua obiective la un pret destul de bun:
Nu am experienta pro in fotografie, sunt amator, dar este un hobby pe care vreau sa il dezvolt cat imi va permite timpul liber.
Intrebarea mea este scurta: puteti sa imi imparasiti experiente pozitive sau negative cu acest aparat? Ce alte alternative as putea considera la un pret similar?
Multumesc.
Ca străvechi fotograf, de pe vremea cînd developam filmele singur acasă și le puneam și pe hîrtie, îți pot spune un singul lucru esențial: la orice aparat foto, esențială este sticla = obiectivul. Cu cît ai obiectiv/obiective mai bune/-e, cu atît vei fi mai mulțumit. Urmează apoi, într-o ordine anume: zoom real optic, diafragmă minimă/maximă, timp de expunere manual/automat…
Nu am lucrat cu Nikon, dar - din prezentare - rezultă o sculă bună ce bate spre semi-pro. Din cîte pricep, nu aspiri să devii fotoreporter la National Geographic ci să fii un pic peste medie, poate spre o colecție foto de expoziție, cînd se strîng mai multe.
Din specificații, scula pare OK, iar Nikkon nu e chiar orice firmă. Au scule foarte bune cu film de 35 mm.