1 din 3
1
Vizionare subtitrare
  [ Ignoră ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 29.07.08

Salut ,

Sunt sigur ca s-a mai discutat dar nu mai gasesc.
Sunt posesorul unui Macbook de 2,4ghz, de cateva 3 zile, si sunt f incepator in mac os .
Sunt la capitolul vizionare filme , am luat VLC dar nu stiu cum as putea sa vad si subtitarea, sau macar daca se poate cu alt program.

P.S. : E frumos macul, mai greu ca orice program pentru inceput , dar e f interesant.

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Buchenland
Macuser din: 06.09.05

Greu tare…

Semnătură 

⌘-N

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
Rank
Newbie
Din: 

smile), foarte tare, ms
mi-ai descris starea in care ma aflu cat se poate de simplu

[ Ignoră ]   [ # 3 ]
RankRankRank
Member
Din: 
Macuser din: 22.02.07

Daca subtitrarea are acelasi nume ca si fisierul video, si amandoua sunt in acelasi folder o incarca automat.

[ Ignoră ]   [ # 4 ]
RankRankRank
Member
Din: Cluj-Napoca
Macuser din: 27.05.06

http://perian.org/

[ Ignoră ]   [ # 5 ]
Rank
Newbie
Din: 

mersi mult pentru raspunsuri,
ma asteptam la alte raspunsuri cum ar fi ca nu am cautat mai mult pe forum sau altele,

Numai bine,

[ Ignoră ]   [ # 6 ]
RankRankRank
Member
Din: 

Ne pare rau ca te-am dezamagit smile

[ Ignoră ]   [ # 7 ]
Rank
Newbie
Din: 

nu face nimic, imi face placere smile

[ Ignoră ]   [ # 8 ]
RankRankRank
Member
Din: Bergerac
Macuser din: 15.12.07

Putin off-topic, dar stiti cumva cum se face acelasi lucru la Quick Time si/sau Real Player?

Semnătură 

Muşcat de măr

[ Ignoră ]   [ # 9 ]
RankRankRank
Member
Din: 

In Quick Time le incarca automat daca instalezi Perian. Vezi doar sa aiba exact acelasi nume cu fisierul video (mai putin extensia evident smile ) si sa fie in acelasi folder. Subtitrarile apar si daca deschizi filmul in Front Row.

Eu prefer Vlc pentru ca e mai versatil, poti modifica fontul, marimea, culoarea etc. In Real Player nu stiu daca se poate. Oricum pana acum n-am vazut film cu stubtitrare in format real media.