Atelier design
  [ Ignoră ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 11.04.06

Buna tuturor,

Sunt un elev viitor student care doresc sa-mi incep activitatea in sectorul designului.As dori sa va intreb pe voi cunoscatorii cam cat ar fi investitia initiala asta incluzand hardware&software; pentru a putea oferi servicii de design:ma refer la print&web; design.

Astept raspunsuri

http://www.spotmedia.ro

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRankRank
Administrator
Din: bucurești
Macuser din: 11.10.05

pai ia sa vedem:
unitate centrala
monitor
scanner
imprimanta
softuri licentiate
infiintare firma
sediu
angajati = impozit la stat

pina aici e simplu, poti pleca cu calculul de la minim 7000 de dolari
apoi vin cheltuielile lunare…. comenzi sa gasesti, ca doar in primul an e mai greu
aaaa, nu se poate contabiliza un factor important: priceperea in afaceri, ca despre ‘personal skills’ nu ne legam acuma

mult succes, daca te hotarasti sa faci pasul asta

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Bucuresti, Calarasilor Way
Macuser din: 06.04.06

Pentru inceput, presupunand ca ai calitatile artistice si sti sa lucrezi cu softurile aferente pe hardware-ul si mai aferent, iti trebuie vreo doi - trei clienti siguri. De preferinta prieteni sau cunostinte.
Cat priveste investitia…
Firma cam 10 - 12 mil.
Un PC mai rasarit (daca n-ai bani de Mac) 25 - 30 mil.
Soft… QuarkXpress , CorelDraw, Adobe Photoshop, Acrobat Distiller (pt. facut PDF-uri) plus alte maruntisuri. Cauta si tu oferte pt. programele astea ca sa-ti faci o idee. Fata de costul soft-ului de mai sus, restul sunt chiar maruntisuri.
Bafta si tine-ne la curent smile

Semnătură 

Proud owner of a PowerMac G5, dual core 2.3 GHz, 250+500 Gb SATA, SD, Leo.8, SN CK415HT6R5H,
                iPhone 4, 6 Gb, iOS 7.1.2, SN DNPGVHQ6DP0N
                iPhone 5C, 16 Gb, iOS 9.2, SN F2LLKCGWFFT7

[ Ignoră ]   [ # 3 ]
RankRank
Jr. Member
Din: Bucureşti
Macuser din: 14.03.06