Reclamatie catre Apple US
  [ Ignoră ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Arad
Macuser din: 17.01.07

Super simpatica faza care am patit-o.

Am intrat pe site-ul apple pentru a incerca sa gasesc cateva date tehnice, suport tehnic, sau orice altceva m-ar putea ajuta sa-mi dau seama ce se intampla cu iBook-ul meu. Toate bune si frumoase. M-am inscris le-am dat serialul de la iBook si mi-a aparut mesajul, ca nu se ofera suport tehnic pentru produse mai vechi de 5 ani.

WTF? Nu mi se pare corect. NU le-am cerut ajutor pentru un prajitor de paine, ci pentru un produs al lor. Ce importanta are daca e mai vechi de 5 ani. Este produsul lor, functioneaza, deci, am dreptul la suport tehnic ca oricare alt posesor de mac.

Vreo idee unde as putea sa le trimit vreu mail de “dragoste”? poate in felul acesta as avea parte de atentie din partea lor, si de ce nu, poate voi gasi si o solutie la problema mea.

Mersi,

Seba

 Semnătură 

TODAY is a gift: that’s why it is called THE PRESENT.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 1 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: bucurești
Macuser din: 11.10.05

nu ai cum…
asta e legislatia americana, pe care o respecta apple

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 2 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: The Colony, TX
Macuser din: 11.10.05

Ia de unde poți “Apple Service Manuals” - tot ce ar fi putut să-ți spună ei se află în manualul de service pentru modelul tău.

 Semnătură 

Apple:5x macmini (G4, 2007, 2009, 2010, 2012)
UNIX:IBM 7011-250/AIX 5.1, HP Jornada 680/JLime, HP 9000 F20/HP-UX 11.11
PC:PentiumD/Debian, HP t5300/Debian
Misc:Spectrum 48k, 8x Raspberry Pi, 2x CHIP

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 3 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: London, UK
Macuser din: 11.10.05

eu cand am avut o problema am scris lui steve.jobs la apple.com. Mailul a ajuns in Irlanda, dar mi s-a raspuns.

 Semnătură 

MB12 early2015, mini late2018, i2, i4S, iX, Watch Nike (Series3), iPad 1, iPad Pro 9.7”,  Pencil, shuffle 4, TV4, AExtreme x2, AEBSv2, AEBS original(x2) v1(x2), Homepod (x2), iPod Hi-Fi (x3)

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 4 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Bucharest, White Pond (= Balta Albă)
Macuser din: 11.10.05
arahnedea - 19 Noiembrie 2008 03:27 PM

Super simpatica faza care am patit-o.

Am intrat pe site-ul apple pentru a incerca sa gasesc cateva date tehnice, suport tehnic, sau orice altceva m-ar putea ajuta sa-mi dau seama ce se intampla cu iBook-ul meu. Toate bune si frumoase. M-am inscris le-am dat serialul de la iBook si mi-a aparut mesajul, ca nu se ofera suport tehnic pentru produse mai vechi de 5 ani.

WTF? Nu mi se pare corect. NU le-am cerut ajutor pentru un prajitor de paine, ci pentru un produs al lor. Ce importanta are daca e mai vechi de 5 ani. Este produsul lor, functioneaza, deci, am dreptul la suport tehnic ca oricare alt posesor de mac.

Vreo idee unde as putea sa le trimit vreu mail de “dragoste”? poate in felul acesta as avea parte de atentie din partea lor, si de ce nu, poate voi gasi si o solutie la problema mea.

Mersi,

Seba

Du-te pe
http://www.powerbookmedic.com
sau pe
http://www.ifixit.com/
și nu mai pierde vremea cu reclamațiile. Și la ei, ca la noi, a reclama pe cineva este timp pierdut.
Dar nu renunț nici eu în lupta cu Orange și cu Ministerul Educațiunii. Legile sînt făcute în așa fel, încît să aibă dreptate cel puternic, nu cel păgubit.

 Semnătură 

Cattus sum et thraece loquor
Pisica joacă rolul de tampon asupra efectelor patogene ale stresului. O pisica în casă înseamnă, deci, scăderea tensiunii arteriale, deci și a riscurilor unei boli cardiace. Mai multe pisici, tot mai multe…

Profil