1 din 3
1
Sfaturi aparat foto compact
  [ Ignoră ]
RankRankRankRank
Administrator
Din: județul Devon, UK
Macuser din: 18.10.05

Stiu ca s-a mai discutat si o sa se mai tot discute. Mai stiu si ca nu exista un raspuns clar, dar sunt pe aici multi fotografi care ar putea sa-mi dea un sfat folositor.

Am un Canon Ixus 40 (sapuniera) care m-a multumit pana acum. De ceva timp parca as vrea ceva mai bun. Ori s-a paradit senzorul in el, ori mi-au crescut mie pretentiile, dar parca nu mai imi plac cum ies pozele; si s-a bulit si un butonas, deci am un bun pretext sa caut alta scula.
Ce vreau eu nu exista: un aparat care sa intre in buzunar, sa faca poze bune si sa aiba un zoom puternic. Asa ca trebuie sa ma orientez catre ceva mai mare.
Nu fac poze din care sa scot bani, nu sunt profesionist, dar fac poze de vreo 30 de ani, am citit carti la vremea mea, am developat filme, imi faceam solutiile singur; ca multi de aici. Deci, sunt un amator pretentios.

Din cate stiu, sunt 2 firme care fac aparate foto: Canon si Nikon. Restul imi pare ca fac jucarii.
Am gasit asa: Nikon P80. Nu e prea mare si greu, are zoom de 18. Ar mai fi Canon SX10 IS, care e deja cam prea mare si greu pentru gusturile mele; zoom de 20, insa, si Digic 4.

Ambele au acelasi pret la digiland.ro, 1399 RON (impreuna cu ceva accesorii).

Voi ce pareri aveti?

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Brașov
Macuser din: 20.04.07

Canon-ul de care vorbesti tu nu-l cunosc raspberry, dar gama P de la Nikon mi s-a spus ca-i OK.

Am stat de vorba cu un fotograf la un moment dat si mi-a spus ca la aparatele astea compacte (inclusiv “sapuniere”) cel mai important lucru i se pare ca obiectivul sa fie “larg”, cel putin 35 mm. Ce ai ales tu aici are de 27, deci s-ar incadra. raspberry

Fiind utilizator de Nikon sunt un pic subiectiv, deci poate vine un cunoscator de Canon cu argumente.

Semnătură 

iMac G3, 333MHz, 192MB Ram, 20GB HDD, CD-Rom