e foarte funny reclama aici. e pe toate canalele intensiv (pe unele la fiecare comercial brake). de ce e funny? pentru ca in spiritul adevarului (altfel ar fi interzisa reclama) in josul ecranului scrie: simulated features de parca ar fi vaporware…
e foarte funny reclama aici. e pe toate canalele intensiv (pe unele la fiecare comercial brake). de ce e funny? pentru ca in spiritul adevarului (altfel ar fi interzisa reclama) in josul ecranului scrie: simulated features de parca ar fi vaporware…
O altă discuţie Iphone vs. XYZ!
Nu am folosit acest LG dar am o reticenţă..., nu am văzut nicăieri nimic precizat despre update-ul de soft… lucru care, pe mine, la iPhone mă încântă foarte mult.
Da, sunt pline televizoarele din metro cu reclamele lui. Una dintre copiile reușite după iPhone, deja evident copiat și bun de justiție ca plagiat. Acuma că apple îi lasă e treaba lor.
Daca nu ma insel nici nu este smartphone, si ca sa ma justific aici (http://www.gsmarena.com/lg_km900_arena-2666.php) nu precizeaza nimic despre nici un os….plus ca mie cel putin mi se pare putin chicios, cu o interfata care incearca sa aduca inspre iphone dar nu chiar reuseste. Si mai e inca o treaba, nu specificatiile conteaza, ca daca astea ar fi contat cred ca Htc ar fi fost demult cel mai vandut brand.
sunt multi “rivali” care poate au ceva in plus fata de iphone dar os-ul + application store-ul fac diferenta,parerea mea ca iphone in momentul de fata nu are un rival in adevaratul sens al cuvantului.
sunt multi “rivali” care poate au ceva in plus fata de iphone dar os-ul + application store-ul fac diferenta,parerea mea ca iphone in momentul de fata nu are un rival in adevaratul sens al cuvantului.
Agree!!!
Ca si fost utilizator de BB 8310 si BB Storm si acum utilizator de Iphone cred ca nu are rival.