am si eu o intrebare,ce editor folositi pe osx?
eu folosesc aquaemacs si vreau sa intreb daca este vreo optiune pentru a numerota randurile ca in imaginea atasata.
[ Modificat: 31 August 2009 03:56 AM de Administrator ]
Edit: amu’, ca să răspund, folosesc Carbon Emacs. Vezi dacă nu cumva Aquamacs vine cu vreunul din pachetele alea instalate, dar neactivate, Carbon Emacs nu țin minte să aibă aşa ceva implicit.
E ridicol prețul TextMate ținând cont că nu știe să facă nimic din ce nu face Emacs/vim, ba dimpotrivă, astea știu mult mai multe și sunt gratuite.
Asta din punctul tău de vedere, specific modului în care utilizezi TU Emacs. Pentru mine Emacs și vim sunt niște antichități dificil de folosit care au enorm de multe lipsuri.
Mai baieti eu macar sunt incepator dar voi care sunteti pro sau contra unui soft ce il folositi de mult timp de ce nu aduceti si niste argumente pro/contra?
boboc: Disputa legată de editoarele de text e mai aprigă decât cea Mac vs. Windows. Fiecare are nevoile și obiceiurile sale, așa că cel mai bine pui mânuța și le iei la încercat pe fiecare, te uiți prin documentații, vezi ce-ți place și ce nu-ți place și în final iei o hotărâre bazată pe nevoile tale. E cel mai bine așa.
Mai baieti eu macar sunt incepator dar voi care sunteti pro sau contra unui soft ce il folositi de mult timp de ce nu aduceti si niste argumente pro/contra?
Ai perfectă dreptate.
Programare:
Suportă multe limbaje de programare și-ți face codul clean în sensul că dacă deschizi o paranteză ți-o închide el, dacă deschizi acoladă rândul următor va fi mai la dreapta cu vreo 5 spații, culorile variabilelelor, funcțiilor sunt specifice fiecărui limbaj
și ca să alegi limbajul de programare pur și simplu dai Save As main.c/php/html/sql ce dorești.
Funcția drag and drop merge perfect și dacă drăguiești mai multe fișiere îți crează “Proiect”.