1 din 2
1
Mai mult de 2 partitii cu BootCamp?
  [ Ignoră ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 11.07.06

Salut,
sunt relativ incepator intr-ale mac-ului, tocmai de aceea va pun intrebarea asta, stupida poate pentru unii dintre voi.
Am un MacBook cu intel core duo.
Acum cateva minute am terminat de instalat si windowsul… prin intermediul BootCamp (partitia de win am formatat-o NTFS)
In momentul asta, am 2 partitii… evident. Ceea ce vreau e sa creez inca o partitie (FAT de preferat) pe care sa o vada ambele sisteme de operare.
Este posibil? Si daca da, imi dati voi o solutie… sau un link?
Va multumesc anticipat.

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRankRank
Administrator
Din: bucurești
Macuser din: 11.10.05

de ce vrei asta?
mai simplu e sa ai un hard extern

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
Rank
Newbie
Din: 

confused pentru ca deja am dat o carca de banuti pe macu asta… si pentru ca nu prea ma mai tin buzunarele pentru un hdd extern smile
In plus… de cand ma stiu nu-mi tin sursele (java si toate cele) pe aceeasi partitie cu sistemul.
Haaai va rog… ajutati-ma si pe mine raspberry macar cu o partitie mica de 5 gigi

[ Ignoră ]   [ # 3 ]
RankRankRankRank
Administrator
Din: bucurești

nu te sfatuiesc sa faci asa ceva…

la 3.5 milioane, parca nu e chiar asa mult

[ Ignoră ]   [ # 4 ]
Rank
Newbie
Din: 

Oh daaamn!
In alta ordine de idei…
Daca as sterge partitiile… si as face totul ca la inceput, adica una mare si big pentru mac.
Creez 2 partitii din mac… si dupa aceea instalez bootcamp mai departe?
Hm… aberez?
Nu pot sa cred ca nu exista o solutie… un fel de partition magic, ceva.
Sunt dispus sa risc acum si doar acum… pentru ca e proaspat instalat si nu pierd nici o informatie in caz de esec.
Dar fara un sfat… nu ma apuc nici neam, e ca si cum lucrezi la un calculator fara monitor (pentru mine)
Multumesc totusi pentru promptitudine

[ Ignoră ]   [ # 5 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 13.10.05
bogdans - 11 Iulie 2006 06:47 PM

Va multumesc anticipat.