Am tot cautat pe aici si nu am gasit nicaieri un topic pe tema asta.. in caz ca s-a mai discutat, scuzele mele..
Absolut dintr-o data.. fara sa fac nimic.. iPhone’ul (3G, nejailbrakeuit, totul in regula cu el) nu mai apare in Finder.. desi iTunes il vede.
Ma deranjeaza pentru ca implicit, nici pozele de pe el nu le mai pot downloada.. si nici nu vreau sa le sincronizez in iTunes.
Care ar fi problema? Ce ar trebui sa fac pentru a aparea din nou in Finder si pentru a lua pozele cu drag and drop ca pana acum?
Multumesc
Pai pur si simplu aparea iPhone’ul pe desktop.. intram in el.. vedeam pozele si copy/paste.
Poti te rog sa dezvolti mai mult subiectul cu Image Capture? Sunt incepator in ceea ce priveste OS X…
Pai pur si simplu aparea iPhone’ul pe desktop.. intram in el.. vedeam pozele si copy/paste.
Poti te rog sa dezvolti mai mult subiectul cu Image Capture? Sunt incepator in ceea ce priveste OS X…
Mai întîi aș fi curios să aflu cum D-zeu îți apărea ție iPhone în finder și cum copiai din el ciobănește, de colo-colo. Poate aveai un iPod, unele apar în Finder, pe post de flash drive.
După aia, îți dezvoltăm și noi cum e cu Image Capture.
Simplu. Conectează iPhone-ul la computer, deschide Image Capture din Applications, selectează iPhone-ul tău din stînga, acolo la Devices și descarcă-le pe toate sau doar cîte vrei tu. Cred că ăsta era Finderul tău.
Mai întîi aș fi curios să aflu cum D-zeu îți apărea ție iPhone în finder și cum copiai din el ciobănește, de colo-colo. Poate aveai un iPod, unele apar în Finder, pe post de flash drive.
După aia, îți dezvoltăm și noi cum e cu Image Capture.
Multumesc, m-am lamurit cu Image Capture..
Daca as fi putut sa explic cum sta treaba cu Finderul, sa fii sigur ca nu mai deschideam topicul asta.
Intr-adevar e posibil sa ma fi inselat eu si sa confund cu iPodul. In fine mulumtesc de ajutor tuturor.