Întrebare întrebătoare ... ca să-i spun aşa
  [ Ignoră ]
RankRankRank
Member
Din: Tălmaciu, Sibiu
Macuser din: 09.06.06

Boon, iată că aproape a trecut anul şi cu tot cu tehnologiile de opencl şi aşa mai departe ... încă nu am găsit un player de mac care să le folosească .. are cineva idee, există măcar un proiect în dezvoltare ? Şi acum oftez încă după windows (singurul motiv de altfel) când încerc să rulez un mkv la 1080.. am încercat vlc(cu tot cu tips-urile de pe net), mplayer, etc .. da degeaba .. ori se pierde prea mult din calitate ori sacadează în spume ... sunt dispus să plătesc pentru o “jucărie” care să-şi facă treaba bine da se pare că o să stau cu banii în buzunar ... nu sunt programator, da mă întreb, chiar nu vrea să scoată nimeni bani din asta ?  Cinstit m-am săturat să le convertesc în appletv format ca să fiu măcar pe apropape la calitate ..... şi nici handbrake din nefericire nu ştie să se folosească de asta ..... oare pe cînd minunea !?

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRank
Member
Din: Pitesti(Madrid)
Macuser din: 19.04.08

MOVIST ai incercat ?

Semnătură 

Camionagiu

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Timisoara
Macuser din: 23.10.06

XBMC sau Boxee ai incercat ? deschide orice format

Semnătură 

———————————————————-
MacBook Air 13 early 2015
AppleTV 4K Living
AppleTV 4 Dormitor
iPhone XS 64Gb
AppleWatch Series 4 44’
Apple Airpods
Apple Homepod 2 buc
AirPort Extreme AC
Airport Express 802.11N Gen.1 4 buc pentru Airplay in curte si camere
———————————————————-
Apple Home activat,termostate,lumini si senzori

[ Ignoră ]   [ # 3 ]
RankRankRank
Member
Din: Vienna, Austria
Macuser din: 19.10.08

Întrebarea e… altă?

Habar nu am răspunsul, dar răspunsurile de mai sus sunt foarte offtopic pentru că nu respund deloc la întrebarea în cauză.

Semnătură 

Membru retras.

[ Ignoră ]   [ # 4 ]
RankRankRank
Member
Din: Bucharest
Macuser din: 28.09.06