3 din 5
3
Safari si Internet banking
  [ Ignoră ]   [ # 31 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Buc
Macuser din: 10.01.08

Cu toate ca ING Homebank anunta pe site ca deocamdata nu merge decat cu windows IE, eu am reusit si cu Safari.

Fara sa stiu ca nu merge sa ma dau cu Safari pe homebank si trezindu-ma de cateva ori aruncat din aplicatie brusc si fara menajamente, mi-am incordat cerebelul si am descoperit urmatoarele: NU TE GRABI!!
Dupa ce te logezi, nu apasa pe link-uri si comenzi, decat dupa ce apare manuta in loc de sageata, la plimbarea soarecului peste link-ul respectiv!!! si va merge
S-au minunat si aia de la homebank cand le-am spus ca le-am folosit aplicatia cu Mac…hehe

Bafta!

 Semnătură 

MacBook Pro 13”, I5, 2,9 Ghz Retina - Touch Bar
iPad 2

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 32 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Bucureşti, Dr Taberei Hood
Macuser din: 09.10.06

Aia de la homebank destepti, macar au auzit de Mac…altii il identifica - un laptop alb cu un mar aprins pe el…asa mi s-a intamplat mie la instalarea de internet, cand ala incerca sa ma convinga ca “sistemul american nu functioneaza dom-le ca la noi, cu IP-uri…ai au un alt sistem…”

 Semnătură 

There is no spoon

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 33 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: /dev/null aka Oradea
Macuser din: 29.07.06

sistemul american foloseste scrierea cuneiforma

 Semnătură 

and I’m going down to South Park, gonna have myself a time. Friendly faces everywhere, humble folks without temptation. Going down to South Park, gonna leave my woes behind. Ample parking day or night, people spouting, “Howdy neighbor!” Heading on up to South Park, gonna see if I can’t unwind. So, come on down to South Park and meet some friends of mine!

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 34 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: bucurești
Macuser din: 11.10.05

da, fara consoane si majuscule…
smile

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 35 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Buchenland
Macuser din: 06.09.05

De câteva zile am probleme cu serviciul Raiffeisen Online, accesat în Safari. Paginile se încarcă parțial, după care înțepenesc în “loading” multe zeci de secunde, apoi în status bar scrie “There were 2 errors opening the page”. În fereastra de Activity apar și erorile: browserul se agață într-un fișier CSS și unul JavaScript pe care nu le poate accesa. Îl mai fac să se urnească uneori dacă dacă dau stop și apoi reload. Oricum serviciul e de nefolosit în condițiile astea.
E doar la mine treaba asta, sau vi se întâmplă și vouă? Cei care nu aveți cont, încercați doar să încărcați adresa asta în Safari: https://www.raiffeisenonline.ro/eBankingWeb/login?Lang=ro
Menționez că în Firefox 3 merge OK, la fel în Internet Explorer 7.

 Semnătură 

⌘-N

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 36 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Oradea
Macuser din: 15.06.06

BT24 merge doar pe IE.
HomeBank (de la ING) merge pe Firefox.

 Semnătură 

jobber - joburi in IT
jobberBase - open source job board software

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 37 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: /dev/null aka Oradea
Macuser din: 29.07.06

@tudor,
in safari de win se incarca ok

 Semnătură 

and I’m going down to South Park, gonna have myself a time. Friendly faces everywhere, humble folks without temptation. Going down to South Park, gonna leave my woes behind. Ample parking day or night, people spouting, “Howdy neighbor!” Heading on up to South Park, gonna see if I can’t unwind. So, come on down to South Park and meet some friends of mine!

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 38 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: București, Craiova, București, Craiova...
Macuser din: 23.03.07

Brd Net merge cu Safari fără probleme.

 Semnătură 

486 dx 60 Mhz 4Mb Ram Dos 6.2 Win 3.11 ...  iMac 27” Core 2 Duo 3,06 Ghz 4Gb Ram OS X Snow Leopard

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 39 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 15.03.07
Tudor - 27 Iunie 2008 03:36 PM

De câteva zile am probleme cu serviciul Raiffeisen Online, accesat în Safari. Paginile se încarcă parțial, după care înțepenesc în “loading” multe zeci de secunde, apoi în status bar scrie “There were 2 errors opening the page”. În fereastra de Activity apar și erorile: browserul se agață într-un fișier CSS și unul JavaScript pe care nu le poate accesa. Îl mai fac să se urnească uneori dacă dacă dau stop și apoi reload. Oricum serviciul e de nefolosit în condițiile astea.
E doar la mine treaba asta, sau vi se întâmplă și vouă? Cei care nu aveți cont, încercați doar să încărcați adresa asta în Safari: https://www.raiffeisenonline.ro/eBankingWeb/login?Lang=ro
Menționez că în Firefox 3 merge OK, la fel în Internet Explorer 7.

la mine merge pe safari de tigru si pe opera la fel.

 Semnătură 

•touch•

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 40 ]
Avatar
Rank
Newbie
Din: Bucuresti
Macuser din: 05.03.07

De probleme de genul asta ma lovesc de cativa ani buni. Chestia este ca din pacate majoritatea aplicatiilor on-line si in special cele pentru internet-banking sunt facute sa fie compatibile doar cu internet explorer. Oamenii o stiu una si buna, ca majoritatea folosesc internet explorer. Nu ii intereseaza ca in ziua de azi multi folosesc si altceva. La banci este si un motiv in plus, nu vor sa fie acuzate de vreo tranzactie esuata din cauza browser-ului.Ei i-ti spun sa folosesti doar IE. Daca nu vrei e pe raspunderea ta. De cele mai multe ori solutia este Firefox care este acceptat de majoritatea acestor aplicatii. In unele cazuri insa nu se poate fara mizeria de IE. Cand aplicatiile folosesc active-x si asp-uri atunci ai toate sansele sa ai probleme. Eu personal consider ca aceasta situatie este un abuz la adresa clientului care este obligat sa foloseasca produse pe care nu le vrea (windows). Pana nu o sa apara pe plan mondial niste procese sanatoase pe tema aceasta, situatia o sa ramana din pacate la fel.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 41 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: London, UK
Macuser din: 11.10.05
Tudor - 27 Iunie 2008 03:36 PM

De câteva zile am probleme cu serviciul Raiffeisen Online, accesat în Safari.

Si la mine face la fel de cateva saptamani. Am zis sa le scriu un email sa le zic ca nu mai merge bine, dar am monitorizat in fereastra Activity si de fiecare data sunt alte fisiere care raman in failed to secure load sau asa ceva.
Uneori merge daca dai refresh sau chiar enter in adresa, dar la cand incarca aplicatia n-ai ce-i face ca se desincronizeaza daca-l fortezi.
Si pe iPhone face la fel.

Am crezut ca e de la mine si am incarcat cu Firefox, o sa le scriu un email acum ca stiu ca e si la altii.

P.S. @Antaris: Raiifaisen online a mers intotdeauna perfect pe Mac si pe Safari. E o problema acum, nu are legatura cu bancile care n-au grija de clienti.

P.P.S. @Tudor. Fa un experiment: deschide Activity si cand vezi ca e un css sau alt fisier (spacer.gif mai frecvent la mine) care ramane “in urma”, da dublu click pe el. La mine deschide fisierul respectiv instant si apoi la refresh pe site o ia si ala instant.

[ Modificat: 30 Iunie 2008 09:35 PM de huk ]
 Semnătură 

MB12 early2015, mini late2018, i2, i4S, iX, Watch Nike (Series3), iPad 1, iPad Pro 9.7”,  Pencil, shuffle 4, TV4, AExtreme x2, AEBSv2, AEBS original(x2) v1(x2), Homepod (x2), iPod Hi-Fi (x3)

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 42 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj Napoca, Satu Mare
Macuser din: 28.10.06

si la mine Raiffeisen online pe Safari mai face figuri in ultima vreme dar n-am avut timp sau nervi si nici ca m-am stresat asa ca am dat-o pe Firefox 3 pe care merge bine
Realizez aceasta problema dupa ce ati punctat-o voi… asa ca e de la Safari

PS vad acm ca si FF3 agata

[ Modificat: 01 Iulie 2008 01:08 AM de silvestro2in1 ]
 Semnătură 

Succesul este o chestiune de noroc ! ... intreaba orice ratat si iti va spune lucrul acesta.
Si pentru ratat: Norocul apare atunci cand Pregatirea se intalneste cu Oportunitatea si Curajul.

Macbook Air 13’, 1.7 Ghz i5, 4Gb RAM, 120 GB Flash
iPhone 5 Black, 16 Gb

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 43 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: London, UK
Macuser din: 11.10.05

Am incercat la telefoanele de suport tehnic dar am ajuns tot in Raiff Direct. Am cerut pe cineva de la tehnic si au zis ca nu se poate. Politicos, dar nu se poate. Asa ca cea de la telefon mi-a dat adresa ei de mail si a zic ca o sa forwardeze mailul la cei de la tehnic. Le-am scris totul de la inceput.

Data trecuta cand a facut niste figuri Raiff Online, cei de la tehnic au fost foarte deschisi si rapizi. Sa vedem acum.

 Semnătură 

MB12 early2015, mini late2018, i2, i4S, iX, Watch Nike (Series3), iPad 1, iPad Pro 9.7”,  Pencil, shuffle 4, TV4, AExtreme x2, AEBSv2, AEBS original(x2) v1(x2), Homepod (x2), iPod Hi-Fi (x3)

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 44 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj Napoca, Satu Mare
Macuser din: 28.10.06

uite ca eu acum am intrat pe aplicatie sa imi verific conturile si surpriza contul de la cardul de Credit nu il mai vad (desi saptamana aceasta inca il puteam vedea). Sun la suportul tehnic si ... nu se poate rezolva nimic decat maine dimineata ca cica ar lucra baietii
sa vedem ce rezultate vor avea…
PS mie Safari nu imi gaseste pagina lor de net

 Semnătură 

Succesul este o chestiune de noroc ! ... intreaba orice ratat si iti va spune lucrul acesta.
Si pentru ratat: Norocul apare atunci cand Pregatirea se intalneste cu Oportunitatea si Curajul.

Macbook Air 13’, 1.7 Ghz i5, 4Gb RAM, 120 GB Flash
iPhone 5 Black, 16 Gb

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 45 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Cluj
Macuser din: 22.03.08

Daca nu gaseste pagina ori lucrand, au luat-o jos cu totul, ori poate schimba servere si atunci pana se propaga DNS-ul nu ai ce face.
Alternativa era sa fie profi ei si sa comunice clientilor IP-urile noi, daca se face o astfel de schimbare, pentru ca utilizatorii sa poata modifica fisierul hosts manual sa acceseze un doi noua locatie….

 Semnătură 

“Progress comes only when you’re never proud of yourself”

Profil
 
   
3 din 5
3