Yahoo Messenger for Mac - cum trimit fişiere?
  [ Ignoră ]
Rank
Newbie
Din: Reşiţa
Macuser din: 02.05.10

sunt începător în domeniul mac-urilor (adică am trecut pe mac de 3 zile) şi deja am unele probleme de compatibilitate cu amicii mei care sunt (încă) pe PC. Am încercat să trimit fişiere cu Y! messenger for mac, dar în 80% din cazuri, pers cealaltă nu vede fişierul. Ce mi se pare ciudat e că toţi au Yahoo Messenger 10, însă unii primesc fişierele fără probleme. Mai păţeşte cineva aşa ceva? Dacă da, există vre-un fix? De asemenea aş vrea să ştiu dacă există vreo metodă să bag prietenii de pe mess pe iChat?

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRank
Member
Din: Wonderland
Macuser din: 20.05.09
speew - 18 Mai 2010 05:23 PM

sunt începător în domeniul mac-urilor (adică am trecut pe mac de 3 zile) şi deja am unele probleme de compatibilitate cu amicii mei care sunt (încă) pe PC. Am încercat să trimit fişiere cu Y! messenger for mac, dar în 80% din cazuri, pers cealaltă nu vede fişierul. Ce mi se pare ciudat e că toţi au Yahoo Messenger 10, însă unii primesc fişierele fără probleme. Mai păţeşte cineva aşa ceva? Dacă da, există vre-un fix? De asemenea aş vrea să ştiu dacă există vreo metodă să bag prietenii de pe mess pe iChat?

si eu patesc la fel, moment in care deschid skype-ul

Semnătură 

Macbook Pro 15” Late 2008, OS 10.8.4
iPad 4 32Gb cellular, White
iPad mini retina 32gb cellular, White
iPod Touch 3G, 64 Gb

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
Rank
Newbie
Din: Reşiţa
Macuser din: 02.05.10

Am mai încercat cu persoanele cu care nu mergea şi într0un final am reuşit..apoi am încercat să fac un voice call, prima oară a mers, a doua oară a dat messul cras, a 3-a oară a reuşit din nou. Nu ştiu dacă mi se pare mie dar parcă messenger for skype ar fi fost făcut de nişte programatori de weekend…

[ Ignoră ]   [ # 3 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Timisoara
Macuser din: 18.04.08