Photoshop Elements 9?
  [ Ignoră ]
RankRank
Jr. Member
Din: Iasi
Macuser din: 06.03.09

Salutare
Mi-am luat de pe net versiunea trial de la Photoshop Elements 9. Cu gandul de a-mi cumpara programul cu licenta, dupa aceasta perioada. Pretul e de 80 USD. Nu mi se pare mult la o prima vedere. As vrea insa sa stiu si de la alti utilizatori daca merita.
Mentionez ca nu sunt incepator in Photoshop. Sa zicem utilizator mediu. Inca de pe vremea uindouz mi-a placut sa ma “joc” cu fotografii si m-am chinuit singur. Insa acuma as vrea sa intru in legalitate si mi se pare ca Elements e mai “friendly” decat Photoshop CS 3 (de exemplu). Plus ca are si optiuni extra (creere albume, organiser tip iPhoto etc.).
Voi ce credeti? Merita sa mi-l iau? Valoarea se reflecta in performante?
Mersi

Semnătură 

MacBook unibody late 2008
iPad 2nd generation Wi-Fi

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Arad
Macuser din: 20.06.09

Si pe mine ma intereseaza parerile altora, si eu planuiesc sa imi cumpar Photoshop Elements pentru Mac cam peste o luna dar am auzit de la cineva ca (poate ca) are ceva bug-uri si cateodata se inchide singur. Acuma nu stiu daca Photoshop are ceva sau Mac-ul lui… Voua va merge bine?

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRank
Jr. Member
Din: Timisoara
Macuser din: 17.10.09

Am o intrebare: ce va determina sa utilizati Photoshop? Eu ma ocup de fotografie la modul serios, cunosc destul de bine cam toate softurile de gen, insa niciunul nu m-a determinat sa ma despart definitiv de Aperture. Voi ce apreciati la produsele Adobe in afara de lucrul cu leyere?

[ Ignoră ]   [ # 3 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Arad
Macuser din: 20.06.09

Eu din vremea de cand utilizam uindăuz am ramas “atasat” de Photoshop… Dar Aperture cat costa? Photoshop Elements vreo 80 USD…

[ Ignoră ]   [ # 4 ]
RankRank
Jr. Member
Din: Iasi
Macuser din: 06.03.09