Fratilor ajutati-ma va rog si pe mine sa ma decid daca vreau cu adevarat sa-mi iau un iPad, sau e doar un moft. Voi in ce scop il folosit? Care e uzul lui prioritar pentru voi? V-ati obisnuit cu keyboardul, sau e chiar atat de dificil de folosti? Am auzit ca multi posesori au renuntat la folosirea laptopurilor sau a altor tipuri de computere, in favoarea lui. As vrea sa fac si eu asta. Dar totusi el e dependent de un computer..Imi pare rau ca nu m-am trezit mai devreme sa fi venit la intalnirea de e 25 nov, ca tare mult mi-as fi dorit sa ma joc un pic cu el. Sunt stundent medicinist. Light user. Muzica, web browsing, filme (mai nou de cele mai multe ori online), apropo, merge vplay.ro pe el? Ma incanta ideea de a nu mai printa anumite carti electronice sau cursuri. Enviromentalist issues. Ma enerveaza limitarea de spatiu de stocare. Poate fi accesat un hard disk extern cu iPadul? Imi place in schimb ideea de a juca jocuri interactive pe un tablet cu cineva. Asa ca, sfatuiti-ma ce ar trebui sa fac?
Mai întâi îți zic părțile rele:
- iPad-ul nu poate fi folosit când bate lumina soarelui pe ecran.
- Ecranul iPad-ului se umple repede de unsoarea de pe degetele tale și o să-l freci încontinuu.
- Safari pe iPad nu poate avea decât 9 tab-uri deschise maxim
- Trebuie să-i cumperi și o husă, altfel e incomod de ținut în mână
- Dacă nu ai deja un AP wireless în casă, trebuie să-ți cumperi unul
- bateria iPad-ului se încarcă încet de la un încărcător de iPhone și foarte încet de la un port USB. Doar cu încărcătorul lui de 2A merge treaba repede. Dar ăla e unul singur.
- până nu apare la vânzare și în România, nu ai garanție decât într-o tară une este deja la vânzare.
Și după aia te sfătuiesc să pui mâna pe unul și să-l butonezi. Unii nu îl suportă deloc. Alții uită că mai au calculator în casă (cum sunt eu - butonez pe mac doar când se joacă nevasta pe iPad).
Era bine dacă veneai la întâlnire - lyncks-ul a cumpărat tot AppStore-ul - puteai să testezi toate aplicațiile posibile