1 din 6
1
iPhone 4 Vodafone MMS
  [ Ignoră ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: București
Macuser din: 10.04.07

Topic strict legat de problema expusa in titlu….si da este o problema!
NU MERGE (CORECT)!

Treaba sta in felul urmator:

Am facut acel Update de carrier 9.1 din iTunes.
Are setarile corecte.
Serviciul este activat in centrala.
Nu vrea sa trimita MMS!!!

Singura modalitate prin care trimite MMS, este atunci cand sterg setarile de Date….WTF???!!! Ce????? Exact!
Deci cu setarile de MMS intacte, iar cele de date sterse incat sa nu mai fie activ serviciu, merge sa trimit.

Am sunat la Vodafone, habar nu au care e problema, si vor sa il trimita in service. Mda! (ASTA RAMANE ULTIMA SOLUTIE)
Problema este existenta peste tot pe net, si din cate am citit numai la Vodafone exista…..Orange si Cosmote sunt ok. In skimb nu am vazut pe niciunu care sa scrie ca nu are probleme la serviciu asta si are iPhone 4, nu 3Gs nu 3G (la astea merge fara probleme aparent)

Deci ce doresc eu de la voi acum? Nu neaaparat o rezolvare, deoarece am ajuns la concluzia ca toata problema este de partea celor de la Vodafone (sau pur si simplu Apple s-a pishat pe Voda si le-a trimis nush cate sute de terminale stricate, ceea ce e mai putin probabil), mai degraba vreau sa stiu ca exista cel putin 1 OM pe acest forum care folosind setarile de pe site-ul Vodafone romania, poate sa trimita MMS cu o fotografie folosind oricare camera de pe tel (dar in special cea din spate :D care face pozele mai mari).

Altfel problema este un conflict de APN-uri, pt ca nu pot sa imi EXPLIC!! si e foarte stresant!!!

Multumesc!
Bafta!

 Semnătură 

iPhone (8Gb iOS 3.1.3)
iPhone 3GS (16Gb iOS 6.1.6)
iPhone XR (64Gb iOS 12.1.2)
——————————————
Watch S4 44mm Silver Aluminum Case with Gray Sport Loop (watchOS 5.1.2)
——————————————
MacBook Pro 17” (2011)
MacBook Pro 15” (Retina 2016)
iMac 27” (5K 2016)

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 1 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 01.08.09

Am incercat, nu merge. Am sters setarile de date, a mers. Am facut exact cum ai zis, ca sa ma conving. Nu incercasem pana acum. Dobitoci, asta e. Nu e singurul telefon la care face faza asta.

 Semnătură 

Mac, probably the best beer in the world!

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRank
Jr. Member
Din: Piatra Neamt
Macuser din: 02.01.10

Confirm si eu problema…..Av facut reclamatie la Vodafone, cica urmeaza sa ma sune un consultant de la IT sa identifice problema…...smile)

Eu , personal, banui ca problema e un conflict intre setarile de MMS si cele de VODAFONE LIVE, subliniez “VODAFONE LIVE”.... Cu setarile de Mobile internet nu am avut nici un fel de problema. O perioada de 2 saptamani, pana la activarea optiunii de internet prin LIVE am folosit Mobile internet si nu am avut probleme.

Ma rog, am sa vad ce spune respectivul de la IT si am sa le solicit schimbarea inapoi pe Mobile internet….. E sub semnul intrebarii daca or sa accepte pentru ca oferta de iphone era cu internetul prin LIVE….

Am sa revin cu mai multe informatii…..

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 3 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: București
Macuser din: 10.04.07

Faza tare este ca MMS-urile le primesc….aparent fara probleme.
Nu mai pricep nimik!
Vodafone e in Zona Crepusculara!

Mda…..

 Semnătură 

iPhone (8Gb iOS 3.1.3)
iPhone 3GS (16Gb iOS 6.1.6)
iPhone XR (64Gb iOS 12.1.2)
——————————————
Watch S4 44mm Silver Aluminum Case with Gray Sport Loop (watchOS 5.1.2)
——————————————
MacBook Pro 17” (2011)
MacBook Pro 15” (Retina 2016)
iMac 27” (5K 2016)

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 4 ]
RankRank
Jr. Member
Din: Piatra Neamt
Macuser din: 02.01.10

Hai sa va povestesc…..M-a sunat respectivul operator de la Vodafone…..
Prima explicatie pe care mi-a “rostit-o” a fost ca transmisia de date trebuie dezactivata in cea mai mare parte a timpului, urmand ca ea sa fie activata de catre utilizator doar cand acesta are nevoie de internet. Adica, in momentul in care vrei sa vezi daca ai primit un mail, intri in setari frumusel, activezi transmisia de date, verifici mailul apoi opresti la fel de frumusel transmisia de date….. Evident, i-am retezat-o din start omului…...efectiv abera…....

Mi-a activat temporar, pt proba,  si serviciul de internet prin mobile internet….exact la fel se comporta…..deci nu are legatura ca e Live sau mobile internet cum am scris mai sus…. Uneori merge sa primesc, alteori nu merge, iar de trimis nu merge deloc. Ciudat e ca nu merge nici daca “celular data ” e OFF. Merge doar daca stergi complet setarile de date. Ce am remarcat, de primit primesc MMS-uri, in primele minute dupa restartul telefonului. Daca trece o perioada iar nu mai primesc….

Insa, ma repet…..la inceput am avut mobile internet si mi-au mers MMS-urile, asta imi aduc aminte foarte clar….. Ma gandesc, oare nu o fi din cauza la JB ? Oare nu o fi vre-un bug?

Eventual daca e vre-un coleg fara JB sa confirme sau sa infirme aceasta ipoteza…....

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 5 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: București
Macuser din: 10.04.07

Nu e de la JB! Aceeasi problema am avut-o in toate zilele aferente JB-ului. De cand il am nu mi-a mers…decat daca am sters alea. Cred ca ar trebuii sa facem o reclamatie ceva….sa isi scoata capetele din cur toti gunoierii aia de la Voda si sa deskida okii bine ca altfel le ia foc sediilensub nas.

Care ar fi pasii unei reclamatii? Ma poate ajuta cineva? Si sa nu propuna NIMENI stelutza doi doi doi, ca inebunesc daca mai aud pe unu/una de la serviciu ala.

Multumesc…..

 Semnătură 

iPhone (8Gb iOS 3.1.3)
iPhone 3GS (16Gb iOS 6.1.6)
iPhone XR (64Gb iOS 12.1.2)
——————————————
Watch S4 44mm Silver Aluminum Case with Gray Sport Loop (watchOS 5.1.2)
——————————————
MacBook Pro 17” (2011)
MacBook Pro 15” (Retina 2016)
iMac 27” (5K 2016)

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 6 ]
RankRank
Jr. Member
Din: Piatra Neamt
Macuser din: 02.01.10

Reclamatie…daca vrei ceva concret, in caz de nevoie sa poti folosi si ulterior, cel mai indicat e sa o faci in scris si depus la un magazin vodafone…..In termen de nu stiu exact dar parca 30 zile, au obligatia sa iti raspunda tot in scris cu privire la problema ridicata de tine.

Apoi cu hartiuta frumos poti cere rezilierea contractului pe motiv de nefunctionare a serviciului MMS. Vor incerca sa dea vina pe Apple, pe iOS, pe orice, dar din moment ce ei ti-au vandut respectivul telefon, ei iti ofera si serviciile, tot ei trebuie sa raspunda si pentru nefunctionarea MMS….
Acum, depinde in ce conditii iti vor acorda rezilierea…...ori iti vor cere iphonul inapoi si iti vor restitui contravaloarea achitata…..ori iti vor solicita o taxa de compensare a pretului telefonului…...Asta nu stiu sigur…..

Evident asta daca vrei sa pleci spre alta retea….cu servicii de o calitate decenta….

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 7 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: București
Macuser din: 10.04.07

Ok…..asta am sa fac….depun reclamatie….intr-o mare masura sunt si curios ce or sa imi zica. Abia astept…sa sparg ceva capete!

Intre timp daca mai pot si alti utilizatori, postati aici feedback-u legat de problema.

Baftos!

 Semnătură 

iPhone (8Gb iOS 3.1.3)
iPhone 3GS (16Gb iOS 6.1.6)
iPhone XR (64Gb iOS 12.1.2)
——————————————
Watch S4 44mm Silver Aluminum Case with Gray Sport Loop (watchOS 5.1.2)
——————————————
MacBook Pro 17” (2011)
MacBook Pro 15” (Retina 2016)
iMac 27” (5K 2016)

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 8 ]
RankRank
Jr. Member
Din: Piatra Neamt
Macuser din: 02.01.10

Eu sincer, nu tin mortis sa plec din retea, pentru ca am fost in orange si au si ei servicii de 2 bani, nu stiu cosmote-ul cum o fi, dar parca nu m-as risca…..

Daca vrem sa schimbam ceva, ar trebui sa ne adunam mai multi sa facem o petitie prin care le comunicam si ca vom cere rezilierea contractelor, sa o semnam cu totii, apoi o trimitem la ei frumusel….. Daca nici asa nu vor incerca sa solutioneze problema cumva atunci mie imi e destul de clar ca voi vrea sa schimb operatorul….

In final pentru o petitie votez DA.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 9 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 09.02.11

Tot ce intampinati voi cu trimisul MMS-urilor intampin si eu pe IPhone4 IOS 4.2.1 Vf carrier 9.1…daca sterg chiar si o litera din APN-ul de internet trimite perfect MMS-uri…dar atunci pauza transmisii de DATE…dac repun litera din APN-ul de date pauza MMS-uri!...Mobilul se afla in service-ul REGENERSIS al VODAFONE de peste 15zile pentru aceasta problema…nici acum nu i-au dat de cap ...drept pentru care va trebui sa apelez la ANPC pentru a-mi schimba telefonul!Cred ca asta ar trebui sa faca toti cei care intampina aceasta problema!Pentru ca telefonul este vandut fara ca acesta sa fie conform cu datele tehnice pe care ar trebui sa le aiba…trebuie sa ne strangem mai multi pentru a rezolva aceasta problema ...

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 10 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: București
Macuser din: 10.04.07

Pai si ei ce ti-au zis exact?? Doar ca nu merge? E stricat telefonu? E stricata reteaua? Nicio explicatie? Cat ti-au zis ca mai trebuie sa stea acolo?
Este foarte evident ca telefoanele nu au nimik….ci reteaua e de vina.
Oricum….cum iti trimit un raspuns sa ne ti si pe noi la curent te rog…sa stim ce facem.

Probabil ca majotitatea user-ilor de i4 de la vodafone, ori nu au serviciun activat, ori nu il folosesc…pt ca altfel nu imi explic de ce nu e toata lumea in capu lor.
Partea ciudata e ca am aceleasi setari pe celalalt iPhone 2G, si merge fara probleme….lafel si multi care au 3G si 3Gs, folosesc serviciu fara probleme.

Nush care e treaba….am un mare ? deasupra capului.
Multumesc pt feedback….pana la urma o sa se rezolve smile

Bafta!

 Semnătură 

iPhone (8Gb iOS 3.1.3)
iPhone 3GS (16Gb iOS 6.1.6)
iPhone XR (64Gb iOS 12.1.2)
——————————————
Watch S4 44mm Silver Aluminum Case with Gray Sport Loop (watchOS 5.1.2)
——————————————
MacBook Pro 17” (2011)
MacBook Pro 15” (Retina 2016)
iMac 27” (5K 2016)

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 11 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 09.02.11

...imi cer scuze pentru dublul post dar nu am gasit butonul “Edit”...Mare atentie daca va hotarati sa il trimiteti in service la ce o sa apara scris pe fisa de reparatii!Eu am pus reprezentantul Vodafone sa scrie ,negru pe alb,ca acest defect se confirma si ca a fost trimis deja in service de doua ori cu acelasi defect nefiind rezolvat!Ca sa nu spuna aia ca sunt paranoic!...prima oara au dat reset network setings ,pe urma reset all fara absolut nici un rezultat…si eu banuiesc ca exista un conflict ceva intre APN de date si APN MMS…trebuie sa ne strangem cat mai multi cu aceias problema ...eu ma chinui cu ei de 15 zile desi:
citez de pe site-ul http://www.vodafone.ro :” Termenul de reparaţie oferit este de maximum 15 zile calendaristice, inclusiv perioada de transport către şi de la sediul service-ului.”...exista o lege a consumatorului:

Legea nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora


Art. 9
“Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele. “


http://www.dreptonline.ro/legislatie/legea_vanzarii_produselor.php

si ia uitati ce a mai patit cineva cu un IPhone:

http://www.boio.ro/telenovela-unui-iphone-schimbat-in-romania/

Ce bine ma simt ca v-am descoperit!!!!!

============================

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 12 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: București
Macuser din: 10.04.07

Stiam povestea lui Boio…dar aia nu prea are legatura cu Vodafone. Acolo se simte doar “prezentza” romanilor in general. Ma rog.
O sa dau o fuga la Voda maine…si o sa vb cu un sef ceva. Nush, depun o plangere…vad…fac scandal smile...vorba vine…fara tzipete smile.

Bafta…mai astept feedback-uri.

 Semnătură 

iPhone (8Gb iOS 3.1.3)
iPhone 3GS (16Gb iOS 6.1.6)
iPhone XR (64Gb iOS 12.1.2)
——————————————
Watch S4 44mm Silver Aluminum Case with Gray Sport Loop (watchOS 5.1.2)
——————————————
MacBook Pro 17” (2011)
MacBook Pro 15” (Retina 2016)
iMac 27” (5K 2016)

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 13 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 09.02.11

Eu zic ca alta sansa fara a trimite mobilul in service nu ai!Astept nr fisei de service de la toti sa facem un mail comun cu numele nr. de mobil si codul client…poate daca o sa fim mai multi or sa ne bage in seama si o sa vada ca este o problema cu IPhone-urile vandute de VODAFONE in special cele dupa 1 ianuarie 2011…!Eventual o plangere colectiva la ANPC…am incercat tote metodele cu Vodafone, sunt client Platinum de la infiintarea Connex-ului…fara rezultat ...trimiteti-le in service si facem un mail comun…ce bine ma simt ca nu sunt singurul cuprins de paranoia…mmmmm…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 14 ]
RankRank
Jr. Member
Din: Piatra Neamt
Macuser din: 02.01.10

Stiti ce ma mai gandesc? Din moment ce pe 2g , 3g, 3gs merge fara probleme…ma gandesc ca o fi vre-un conflict intre profilul de date sau mms si vre-un serviciu al iOS-ului. Un conflict intre profilul de date si profilul de mms nu cred ca e justificat, pentru ca pe alte sisteme de operare nu se manifesta….... Mai folosesc si Android si pana de curand un WM….pe care nu am avut nici un fel de problema…..

Ar trebi facute mai multe verificari cu diferite modelele de iphone si diferite versiuni de firmware, poate ne dumirim exact de unde provine acest conflict…..


In alta ordine de idei….trimitem telefonul in service, la un moment dat, dupa multiple reintrari in service,  vor da o rezolutie de genul “aparatul nu poate fi reparat, se recomanda inlocuirea”.....Ce ma incalzeste pe mine ca imi dau alt iphone care va avea exact aceeasi problema ? Trimiterea in service/schimbarea aparatului nu imi vor rezova problema…... Cred ca ar trebui sa sarim cu totii pe Vodafone sa cerceteze sa vada de unde provine conflictul si sa il inlature printr-o modalitate sau alta…..
La urma urmei, pe mine ca si client nu ma intereseaza ce origine are problema si nici cum se va rezolva…..Cat timp eu imi platesc facturile la zi tot ce ma intereseaza e sa functioneze in parametri….Dar…..si e un mare “DAR” traim in Romania….....

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 15 ]
RankRankRank
Member
Din: 
Macuser din: 16.04.09

Eu am vorbit cu cineva de la vdf si mi-a spus ca e o problema de soft care se va rezolva la urmatorul update. Cand am intrebat daca e problema de la iphone sau de la operator, a cam scaldat-o si a zis din nou ca e o problema de soft.

Acum, pe mine nu prea ma intereseaza aceste mms-uri, totusi ele sunt parte din abonamentul pe care-l platesc si nu pot beneficia de ele. Mi s-ar parea normal ca vdf sa ne compenseze intr-un fel pana rezolva problema de soft.

Deci, cum procedam?

Profil
 
   
1 din 6
1