Zapp are un data support foarte bun! dar singura solutie e pe mail, la telefon astepti minim 20 de min.
Nu-i bun deloc. La un mail am primit raspuns dupa doua saptamani si in urmatoarea zi am mai primit un mail in care am fost intrebat daca am fost multumit de raspunsul primit!
Sambata am cumparat un modem Z020 prepaid pe care nu am putut sa-l activez nici pana acum.
Duminica am sunat la ei si am asteptat cam 30 de min si m-au trimis cu modemul la partenerul lor de unde l-am cumparat - nu-i gaseau seria in baza de date!
La magazin am stat azi de la 9 la 10 sperand sa se rezolve - nu s-a rezolvat.
Trec mai incolo pe la sediul lor din Balotesti, ca sunt in drumul meu, si sper sa se rezolve.
Asta nu se chema “support foarte bun”!
EDIT: S-a rezolvat. A durat pana azi 24.10 la ora 16 adica mai bine de trei zile.