Dar uite că ei nu se lasă, insistă că așa va fi:
“Stimate doamnule PANICAN ADRIAN,
Va multumim pentru utilizarea serviciului Internet Banking – BT24 oferit de Banca Transilvania.
In raspuns la mesajul dumneavoastra dorim sa va informam asupra faptului ca in decursul acestui an Banca Transilvania va lansa noua aplicatie BT24, in acest moment aplicatie aplicatia fiind intr-un stadiu de testare.
Speram ca in cel mai scurt timp posibil sa revenim cu o informare referitoare la lansarea oficiala a acesteia.
Pentru detalii suplimentare va stam la dispozitie la urmatoarele numere de telefon Call Center: 0800 842824, 0264 308028, *8028 sau la adresa de email ..
Cu stima,
Anca Curtean
Ofiter Call Center
Banca Transilvania
Sediul Central
Cluj-Napoca, str G. Baritiu nr. 8
Tel.: +(40.264) 308028
.
http://www.bancatransilvania.ro
—————————————————————————————-
—————————- Original Message—————————-
From: PANICAN ADRIAN
Received: 22/03/2011 18:37
To: BT24
Subject: Re: Raspuns Internet Banking - BT24 BTE:01854004572
Bună ziua,
Prin răspunsul dvs Copy/Paste, practic, m-ați jignit. Vă dau doar câteva dintre ocaziile în care ați răspuns și altora identic, chiar cu 3-4 ani în urmă : http://www.macuser.ro/index.php/forums/viewthread/14534/#211065
sau
http://www.macuser.ro/index.php/forums/viewthread/7301/P15/#89642
sau
http://www.macuser.ro/index.php/forums/viewthread/7301/P0/
Deci, în concluzie, nu veți face nimic, asta e clar. După cum am mai spus, cu părere de rău, voi schimba banca curând, singurul motiv fiind lipsa accesului la internet banking.
Cu respect,
Adrian Pănican”