Cand am luat iphone 4 de la VF am aranjat cu un prieten care era manager de magazin VF.
Am intrebat despre asigurare, si mi-a zis, off the record, ca daca vii cu el la schimb ca l-ai scapat pe jos (sau ceva de genul asta), primesti unul refurbished inapoi, nu nou.
Treaba pe care nu ti-o spune nimeni cand semnezi contractul de asigurare:)
Hamilton, am fost intr-o situatie similara la un moment dat (cu alt telefon) si am aflat urmatoarele de la Orange: shop-ul Orange nu face decat sa intocmeasca actele, decizia de schimbare va fi luata de service-ul Orange de la Bucuresti daca telefonul nu poate fi reparat sau reparatia costa mai mult decat inlocuirea. Franchiza pe care trebuie s-o platesti in cazul inlocuirii este de 50 Euro.
Din cate observ, din spusele voastre , fiecare operator trateaza diferit si solutioneaza si mai diferit problema asigurarii. Daca e adevarat ce spuneti voi, imi pare rau ca am optat pentru asigurare. Nu mi se pare onest sa primesti un refurbished in caz de dauna “totala”. Mi se pare mai fraudulos mecanismul acesta prin care asiguratului i se ofera ceva refurbished, decat incercarea asiguratului sa-si scoata un telefon nou, pentru care plateste o prima de asigurare. Asta chiar e inselaciune ascunsa, o speculatie specifica mediului financiar si bancar, o modalitate de a face bani usor pe spatele clientilor. Daca e adevarat, rusine sa le fie operatorilor ca iau parte la asemenea “combinatii”.
Din cate observ, din spusele voastre , fiecare operator trateaza diferit si solutioneaza si mai diferit problema asigurarii. Daca e adevarat ce spuneti voi, imi pare rau ca am optat pentru asigurare. Nu mi se pare onest sa primesti un refurbished in caz de dauna “totala”. Mi se pare mai fraudulos mecanismul acesta prin care asiguratului i se ofera ceva refurbished, decat incercarea asiguratului sa-si scoata un telefon nou, pentru care plateste o prima de asigurare. Asta chiar e inselaciune ascunsa, o speculatie specifica mediului financiar si bancar, o modalitate de a face bani usor pe spatele clientilor. Daca e adevarat, rusine sa le fie operatorilor ca iau parte la asemenea “combinatii”.
sa stii ca si eu am auzit ca s-ar pratica aceasta mizerie.
a patit-o cineva la Vodafone.a primit un refurbished cu o groaza de probleme,practic nici nu putea fi folosit.
in schimb am vb la Orange,cu vreo doi angajati si mi-au spus ca in caz de dauna totala vei primi un tel nou nout.
acum nu ramane decat sa vedem.sper sa nu am nevoie sa ajung la asigurare.
Toate serviciile astea “ciudate” oferite de firme de asigurari de care n-a auzit nici naiba, nu fac decat sa contribuie la inrautatirea si denaturarea relatiilor economice, si a perceptiei oamenilor (a se citi romanilor) asupra acestor servicii. Asa s-a ajuns si la criza financiara, prin crearea de produse si servicii bancare toxice, care nu faceau altceva decat sa adanceasca datoriile si sa lase investitorii fara bani, imbogatind bancile si companiile de asigurari. ( asta ca o paranteza, eu vad legatura asta, poate nu e asa, poate ma insel, desi nu cred). O sa ma apuc de citit contractul si vad in ce conditii pot renunta la asigurare.
Nu mai vreau sa am de-a face si sa platesc chiar si suma infima de 8 lei/luna pentru un serviciu de care nu sunt sigur ca voi putea beneficia conform conditiilor din contract.
Eu nu le pot demonstra lor, in cazul in care Doamne fereste, imi returneaza un iphone pe asigurare, ca acel iphone e refurbished, dar nici nu pot fi sigur ca e nou. Totul e indoielnic. Nu m-as baza nici pe orange prea mult.
Scuze de offtopic, dar am simtit nevoia sa va scriu si voua impresiile mele legate de acest aspect, in urma a ceea ce am citit si aici, si ce am gasit cu google.
Toate serviciile astea “ciudate” oferite de firme de asigurari de care n-a auzit nici naiba, nu fac decat sa contribuie la inrautatirea si denaturarea relatiilor economice, si a perceptiei oamenilor (a se citi romanilor) asupra acestor servicii. Asa s-a ajuns si la criza financiara, prin crearea de produse si servicii bancare toxice, care nu faceau altceva decat sa adanceasca datoriile si sa lase investitorii fara bani, imbogatind bancile si companiile de asigurari. ( asta ca o paranteza, eu vad legatura asta, poate nu e asa, poate ma insel, desi nu cred). O sa ma apuc de citit contractul si vad in ce conditii pot renunta la asigurare.
Nu mai vreau sa am de-a face si sa platesc chiar si suma infima de 8 lei/luna pentru un serviciu de care nu sunt sigur ca voi putea beneficia conform conditiilor din contract.
Eu nu le pot demonstra lor, in cazul in care Doamne fereste, imi returneaza un iphone pe asigurare, ca acel iphone e refurbished, dar nici nu pot fi sigur ca e nou. Totul e indoielnic. Nu m-as baza nici pe orange prea mult.
Scuze de offtopic, dar am simtit nevoia sa va scriu si voua impresiile mele legate de acest aspect, in urma a ceea ce am citit si aici, si ce am gasit cu google.
faza este ca nici in contractul de asigurare nu scrie ca sunt obligati sa-ti dea un telefon nou.
deci nu este stipulat asa ceva.asa ca limita este cerul.
chiar daca vei primi un refurbished nu vei putea face nimic.
eu nu voi renunta la asigurare,dar pe viitor nu imi voi mai face.
ba fratilor, eu tare ma tem ca butonul de sleep va cadea din clipa in clipa…
si pe cuvantu meu de onoare ca se misca tare de cand l-am scos din cutie..
si ma tem ca daca il duc fara buton nu o sa mi-l schimbe ca a fost scapat si sa zica ca din cauza mea a cazut. ar trebui sa mi-l schimbe, nu ? e asigurat..ah, sunt asa stresat…
si daca nu gasesc butonu…ce dracu fac ? - ca a zis Chucky ca trebuie sa duc bucatiile care s-au rupt.
Nu o sa ai probleme,daca il pierzi te duci cu el asa.
Dar nu stiu daca o sa primesti alt telefon doar pt acel buton.mai mult ca sigur iti v-a fi reparat telefonul,desi am auzit cazuri cand a fost schimbat pt defectiuni asemanatoare,gen butonul de silent nu mai functiona…
Oricum sa ne tii la curent.
Mie mi l-au schimbat in Decembrie 2010 pentru o problema la butonul de home. Se intampla ca atunci cand apasam de 2 ori pe home button, sa ma duca in prima pagina si nu in multitasking.
M-am dus cu el la service si mi l-au schimbat pe loc, fara alte explicatii. Tie de ce nu ti l-ar schimba pe loc daca te duci direct la service ? Iti dau numarul de telefon de acolo daca doresti sa te duci, sa stii daca au pe stoc.