Time Machine - o intrebare pentru backup HDD extern
  [ Ignoră ]
RankRank
Jr. Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 26.02.10

Salut,

Ma gandeam sa cumpar un HDD extern de 2 TB si as avea nevoie de o lamurire: as vrea sa fac la acest HDD 2 partitii (amandoua format Mac, nu mai stiu cum se cheama parca HFS+ daca nu ma insel, scuze sunt inca incepator in ale Mac-ului).
Acum intrebarea:merge cumva Time Machine pe o partitie a HDD-ului extern, si celalata a o folosesc eu cum vreau, sau ar fi recomdat sa ii las lui Time Machine intreg HDD-ul pentru back-up?

Sau ar fi mai bun Iback-up (ibackup grapefruit ch) , ar merge mai ok pe partitie a HDD extern?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Semnătură 

IMac, Model 2011

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRank
Jr. Member
Din: Cluj/București
Macuser din: 19.02.07
alecsanderus - 14 Iunie 2011 02:47 PM

Salut,

Ma gandeam sa cumpar un HDD extern de 2 TB si as avea nevoie de o lamurire: as vrea sa fac la acest HDD 2 partitii (amandoua format Mac, nu mai stiu cum se cheama parca HFS+ daca nu ma insel, scuze sunt inca incepator in ale Mac-ului).
Acum intrebarea:merge cumva Time Machine pe o partitie a HDD-ului extern, si celalata a o folosesc eu cum vreau, sau ar fi recomdat sa ii las lui Time Machine intreg HDD-ul pentru back-up?

Sau ar fi mai bun Iback-up (ibackup grapefruit ch) , ar merge mai ok pe partitie a HDD extern?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Merge si cu 2 partitii, nici o problema.

Semnătură 

“We’re here to make a dent in the Universe”

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Timisoara
Macuser din: 18.04.08

Confirm, Time Machine-ul meu are vreo 4 partitii pe acelasi disc. Le poti ajusta si ulterior.

Semnătură 

MacBook Pro 17 “Santa Rosa” /6 GB RAM/500GB Momentus XT/GeForce 8600M GT (Lion)
iPhone 4 32Gb neverlocked | iPad 64+4G stock (iOS 5)

Mini Core Duo 1.83 / 2 GB RAM / 320 GB HDD (Snow)
Lampa iMac G4 17” 1.25 (Leo) + stand iGo