1. Laptopul tau nu cred ca mai e in garantie. Chiar daca era, imi imaginez momentul jenant in care trebuie sa descrii celor de la service defectiunea (nu de alta, dar orice fisa / ticket de constatare are o rubrica dedicata pentru asta. una dintre primele): “Deci… totul functioneaza normal? Atunci…” “Stati sa va explic: am rulat eu un test, care…”
2. Daca nu mai e in garantie, regula de baza este “da-i in freza cat timp merge / face fata”. Adicatelea, singurul lucru care ar putea sa te streseze ar fi eventual un simptom concret (dungi pe ecran, randari gresite, bla, stiu si eu…). Fara ca laptopul sa dea semne de ciudatenie nu cred ca e kinky sa te apuci sa bagi bani in constatari / teste, daramite in schimbari de logicboard.
Singura situatie in care stressul tau ar avea o umbra de justificare, ar fi in situatia in care ai mai avea ceva garantie si ti-ar fi teama de o problema ascunsa a laptopului, incercand sa o rezolvi gratis. Altfel nu are nici un sens sa te stresezi, oricum ai lua-o.
Eu as vota pe o problema de compatibilitate software / hardware: o fi vreo linie de MBP-uri care au folosit vreun flavor usor diferit de chipset grafic sau au vreo varianta in firmware care nu a fost luata in calcul la calibrarea ASD. Nu uita ca ASD ruleaza peste un layer de Mac OS (spre deosebire de AHT), ceea ce introduce inca un point of failure.
Recomand sa iti folosesti timpul si banii mai cu folos (porn / droguri usoare).