3 din 3
3
Clienti RDS, vi se intampla ceva?
  [ Ignoră ]   [ # 31 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: The Colony, TX
Macuser din: 11.10.05

Am avut și eu abonament “de firmă” la RDS. Nu a fost lună dată de Dumnezeu în care să-și respecte vitezele contractuale garantate și să nu aibă 2-3 căderi. Contractul meu prevedea timp de intervenție de max 8 ore zi sau noapte. Pică vineri după-amiază. Dau telefon, îmi zic că “o să vină luni cineva”. Eu le zic că: “dar am timp de răspuns în 8 ore 24/7 în contract”. Răspunsul RDS: “să fie sănătoși ăia de la vânzări ce v-au scris în contract - echipele de teren nu lucrează în weekend - nu are cine să vină până luni”. A trecut anul și nu voiau să-mi închidă contractul - a trebuit o scrisoare de la un avocat cu amenințare că-i dau în judecată.

 Semnătură 

Apple:5x macmini (G4, 2007, 2009, 2010, 2012)
UNIX:IBM 7011-250/AIX 5.1, HP Jornada 680/JLime, HP 9000 F20/HP-UX 11.11
PC:PentiumD/Debian, HP t5300/Debian
Misc:Spectrum 48k, 8x Raspberry Pi, 2x CHIP

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 32 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 12.04.08

nu stiu de unde scoateti asta cu “monopolul rds”. exista upc, exista romtelecom, exista internet mobil, exista retele de cartier…
eu am rds de o gramada de ani si sunt multumit. nu imi pica netul si viteza este buna (destul de buna incat sa nu stau sa fac benchmark-uri, pt ca banuiesc faptul ca asta ar fi intrebarea). sunt convins ca nu e peste tot situatia asta, dar nu e dracul chiar asa de negru. :D

 Semnătură 

fight apathy. or don’t.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 33 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: The Colony, TX
Macuser din: 11.10.05

Exista demult o intelegere intre RDS si UPC in care daca unul din ei ofera servicii intr-o zona, ailalti nu vor veni sa ofere servicii acolo (exceptie facand blocurile care aveau si UPC si RDS inainte de aceasta intelegere). Pana sa apara ClickNet, daca nu iti placea de operatorul de cablu/internet - ghinion - luai un abonament foarte scump de la alt provider, te mutai in alta parte sau le inghiteai mizeriile.

 Semnătură 

Apple:5x macmini (G4, 2007, 2009, 2010, 2012)
UNIX:IBM 7011-250/AIX 5.1, HP Jornada 680/JLime, HP 9000 F20/HP-UX 11.11
PC:PentiumD/Debian, HP t5300/Debian
Misc:Spectrum 48k, 8x Raspberry Pi, 2x CHIP

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 34 ]
RankRank
Jr. Member
Din: 
Macuser din: 04.10.07
psergiu - 02 Octombrie 2011 04:33 PM

Dau telefon, îmi zic că “o să vină luni cineva”. Eu le zic că: “dar am timp de răspuns în 8 ore 24/7 în contract”. Răspunsul RDS: “să fie sănătoși ăia de la vânzări ce v-au scris în contract - echipele de teren nu lucrează în weekend - nu are cine să vină până luni”.

Si contractul ala nu avea si clauze de penalizare pentru situatiile in care se incalca SLA-ul?

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 35 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: The Colony, TX
Macuser din: 11.10.05
MacHead - 03 Octombrie 2011 10:41 AM
psergiu - 02 Octombrie 2011 04:33 PM

Dau telefon, îmi zic că “o să vină luni cineva”. Eu le zic că: “dar am timp de răspuns în 8 ore 24/7 în contract”. Răspunsul RDS: “să fie sănătoși ăia de la vânzări ce v-au scris în contract - echipele de teren nu lucrează în weekend - nu are cine să vină până luni”.

Si contractul ala nu avea si clauze de penalizare pentru situatiile in care se incalca SLA-ul?

Ba da, ca imi returneaza pretul abonamentului pe perioada de nefunctionare. Si la cate probleme aveam in fiecare luna trimiteam mailul la dep financiar la ei cu lista de numere de incident si plateam mai putin (si aici alte scandaluri cu “incidentul a afectat mai multi clienti, nu doar pe dvs asa ca nu va returnam banii”).

 Semnătură 

Apple:5x macmini (G4, 2007, 2009, 2010, 2012)
UNIX:IBM 7011-250/AIX 5.1, HP Jornada 680/JLime, HP 9000 F20/HP-UX 11.11
PC:PentiumD/Debian, HP t5300/Debian
Misc:Spectrum 48k, 8x Raspberry Pi, 2x CHIP

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 36 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 05.05.07

Fiindca sunt cel care a pornit topicul, revin cu update.
Astazi vad ca viteza de upload e din nou “ca pe vremuri”. Si-a revenit fara sa mai cer nimic de la RDS o.O

In privinta Romtelecom eram hotarat sa trec la ei, mi-au promis ca ma conecteaza in doua zile, au trecut doua saptamani si nimic…

No comment.

 Semnătură 

(((∞)))

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 37 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj Napoca
Macuser din: 11.10.05

Observ ca din ce in ce mai multe firme au ori o politica defectuoasa ori angajati care nu stiu de ei. Auzisem ca, criza ar fi fost un motiv pentru angajatori sa angajeze oameni competenti… fabule.

Tot legat de net, am vrut sa platesc cu un card de la Banca Transilvania si ma tot intreba de secure 3d parole nebunii de-ale lor. Procedeul de inregistrare pentru acel 3d sa pot face cumparaturi a dat eroare pe site-ul lor de cateva ori, la care d-ra de la banca imi ia nr de tel sa anunte mai departe la Bucuresti problema, urmand ca eu sa fiu sunat. Nici pana in ziua de azi nu am primit telefonul. Nici nu am mai platit cu cardul.

Vorba lui Badea si mare dreptate mai are, nu stiu de unde a scos-o dar i-a iesit bine: traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul…

Profil
 
   
3 din 3
3
 
‹‹ Wi-fi la 200m +      Conexiune internet ››