Cand am fost acum cateva zile la Vodafone,vorbeau oameni de acolo(clienti cu 4s si angajatii)ca primul lot 4s a avut probleme si trebuie trimis la garantie sau schimbat,nu stiu cat de adevarat este.
Ce problema mare am eu….semnal am,dar cand sun pe cineva…sta.. nu suna..apar secundele nu aud nimic,dar la celalat capat imi raspunde,dar nu ma aude,nici eu nu il aud.Parca tot mai des patesc asa,acum 1 ora am patit,dar cand am dat pe speaker am inceput sa aud….
Este problema tehnica?
Faza asta cu 3G activat sau inacti, creează într-adevăr probleme cu semnalul, Deh, Orange, ce să spun.
Dar ca să nu am acest inconvenient, vă sfătuiesc să activați 3G-ul, doar când chiar aveți nevoie de net și arde, în rest, sunt o serie de wi-fi-uri libere etc.
Plus că cu el oprit (3G) bateria rezistă mai mult.
Două apăsări pe ecran cred că nu e o problemă ca să activezi/dezactivezi 3G-ul.
Pai problema era pentru cei cu 4S….care nu au acel switch. Doar cei cu iPhone 4 il au.
Prima oara am facut un erase all data and settings si restore din Cloud. Asta nu a facut upgrade la 9A406 de la 9A405. Ceea ce m-a socat a fost urmatorul lucru: http://www.youtube.com/watch?v=AlrB6VXiCdI
Aia mi se pare o MARE problema de securitate.
In fine, dupa ce am vazut ca eram tot pe 9A405 am facut Restore din iTunes (cum trebuia de la inceput) si mi-a instalat 9A406. Problema inca persista identic.
Am fost azi dimineata la Orange si am schimbat SIM-ul. Tot degeaba.
Prin urmare pot sa confirm urmatoarele (pe 2 telefoane diferite, ambele iPhone 4S): 1. Upgrade-ul la 9A406 nu rezolva problema asa cum zice Apple in KB-ul ala. 2. Nu e de la SIM (de altfel fapt confirmat si de Orange, care mi-au zis ca exista problema si ca au inlocuit telefoanele).
Eu cred ca e tot o problema software si nu hardware care culmea afecteaza doar 4S. Asta e motivul pentru care astia de la Apple in geniul lor necontestat au decis sa scoata switch-ul de 3G DOAR pt 4S CU TOATE CA ESTE ACELASI OS ca si pentru 4. Probabil si sper ca 5.1 sa rezolve problema cum trebuie.
O sa mai incerc azi un downgrade la 5.0 sa vedem daca si asa face.
Am vazut topicul si am citit toate informatiile postate de colegii forumisti pana acum. Se pare ca aceasta problema afecteaza foarte multi utilizatori de Iphone 4s (si 4) in toata lumea.
Daca aveti curiozitatea se poate verifica si topicul dedicat pe Apple Support Communities > iPhone > iPhone Hardware > Discussions (Sim Failure, No Sim, No Service etc.)
Singura solutie care deocamdata a rezolvat problema este Upgrade-ul la iOS 5.1 beta3 - din fericire se poate face si fara cont de developer (exista link in pagina 57 a topicului indicat mai sus).
Problemele se pare ca ar fi generate de incompatibilitatea dintre cardurile micro-SIM “conventionale” de 64kB si sistemul telefonului 4s, care ar necesita un card micro-SIM de 128kB.
De aceea chimbarea SIM-ului de 64kB de la Orange nu ajuta la nimic, asa cum a precizat Andrei in postul anterior. M-am interesat si eu la Vodafone (fara mari sperante, oricum) si ei nu stiu nimic de un alt tip de SIM, au doar modelul de 64kB. In alte tari mai calde operatorii care vand iPhone se pare ca au fost instiintati despre problemele aparute si au inceput sa schimbe cardurile cu cele recomandate / aprobate de Apple.
Sper sa va ajute informatiile si sa rezolvati cat mai rapid situatia.
Am vazut topicul si am citit toate informatiile postate de colegii forumisti pana acum. Se pare ca aceasta problema afecteaza foarte multi utilizatori de Iphone 4s (si 4) in toata lumea.
Daca aveti curiozitatea se poate verifica si topicul dedicat pe Apple Support Communities > iPhone > iPhone Hardware > Discussions (Sim Failure, No Sim, No Service etc.)
Singura solutie care deocamdata a rezolvat problema este Upgrade-ul la iOS 5.1 beta3 - din fericire se poate face si fara cont de developer (exista link in pagina 57 a topicului indicat mai sus).
Problemele se pare ca ar fi generate de incompatibilitatea dintre cardurile micro-SIM “conventionale” de 64kB si sistemul telefonului 4s, care ar necesita un card micro-SIM de 128kB.
De aceea chimbarea SIM-ului de 64kB de la Orange nu ajuta la nimic, asa cum a precizat Andrei in postul anterior. M-am interesat si eu la Vodafone (fara mari sperante, oricum) si ei nu stiu nimic de un alt tip de SIM, au doar modelul de 64kB. In alte tari mai calde operatorii care vand iPhone se pare ca au fost instiintati despre problemele aparute si au inceput sa schimbe cardurile cu cele recomandate / aprobate de Apple.
Sper sa va ajute informatiile si sa rezolvati cat mai rapid situatia.
Toate bune,
Dorin
A rezolvat problema (de cateva ore de folosinta) iOS 5.1 beta 3.
Al meu 4s la fel facea. Luat de la Vodafone, din prima serie de tel vandute. Alb, si neverlocked….nu am reusit sa inteleg de ce a venit neverlocked, dar m-am bucurat de asta…si l-am folosit in Orange.
Pana spre sfarsitul lui decembrie a mers ok, atunci a inceput sa faca probleme. Dimineata il gaseam cu “invalid sim”...Apoi, desi arata semnal 4-5 liniute nu puteam fi apelat, nici mesaje nu primeam. Daca incercam sa sun, dupa cateva secunde apelul se oprea si incepea sa caute reteaua. Trebuia sa repornesc telefonul , altfel nu mergea… Am schimbat simul la Orange….nimic, aceeasi problema. Asta pe primul 5.0.1, respectiv 9A405…..
Dupa cateva zile cu scandal la Orange…mi-au schimbat iarasi simul…..aceleasi probleme…
Facut restor si upgrade din itunes, cu “restore from backup”...nimic….iar restore si “set as new iphone”....nimic….Practic in ultimele zile ajunsesem sa nu pot folosi telefonul… Pierdeam 80-90% din apeluri, si apeluri importante marea majoritate… Cand incercam sa apelez, evident intai trebuia sa astept sa se inchida tel, apoi sa booteze, sa gaseasca reteaua, si abia apoi sa sun…....Nu va spun cati nervi….
Luni dimineata l-am facut pachet, cu factura si cert de garantie, direct la Vodafone….Acum e in service…a ajuns ieri, pe azi-maine poate primesc vreo veste….
Inainte incercasem si tot felul de “solutii” de pe internet….activare urmata de dezactivare PIN, blocare PIN si deblocare cu PUK, urmata de dezactivare PIN….degeaba….nici un rezultat…
Oricum, va tin la curent cu raspunsul celor de la service si pozitia Vodafone vis-a-vis de aceasta situatie.
Al meu 4s la fel facea. Luat de la Vodafone, din prima serie de tel vandute. Alb, si neverlocked….nu am reusit sa inteleg de ce a venit neverlocked, dar m-am bucurat de asta…si l-am folosit in Orange.
Pana spre sfarsitul lui decembrie a mers ok, atunci a inceput sa faca probleme. Dimineata il gaseam cu “invalid sim”...Apoi, desi arata semnal 4-5 liniute nu puteam fi apelat, nici mesaje nu primeam. Daca incercam sa sun, dupa cateva secunde apelul se oprea si incepea sa caute reteaua. Trebuia sa repornesc telefonul , altfel nu mergea… Am schimbat simul la Orange….nimic, aceeasi problema. Asta pe primul 5.0.1, respectiv 9A405…..
Dupa cateva zile cu scandal la Orange…mi-au schimbat iarasi simul…..aceleasi probleme…
Facut restor si upgrade din itunes, cu “restore from backup”...nimic….iar restore si “set as new iphone”....nimic….Practic in ultimele zile ajunsesem sa nu pot folosi telefonul… Pierdeam 80-90% din apeluri, si apeluri importante marea majoritate… Cand incercam sa apelez, evident intai trebuia sa astept sa se inchida tel, apoi sa booteze, sa gaseasca reteaua, si abia apoi sa sun…....Nu va spun cati nervi….
Luni dimineata l-am facut pachet, cu factura si cert de garantie, direct la Vodafone….Acum e in service…a ajuns ieri, pe azi-maine poate primesc vreo veste….
Inainte incercasem si tot felul de “solutii” de pe internet….activare urmata de dezactivare PIN, blocare PIN si deblocare cu PUK, urmata de dezactivare PIN….degeaba….nici un rezultat…
Oricum, va tin la curent cu raspunsul celor de la service si pozitia Vodafone vis-a-vis de aceasta situatie.
Solutia a fost gasita deja. Daca apucai sa te uiti pe thread-ul asta sau pe forumurile apple despre problema asta nu mai ajungeai cu el in service.
Solutia a fost gasita deja. Daca apucai sa te uiti pe thread-ul asta sau pe forumurile apple despre problema asta nu mai ajungeai cu el in service.
Da…Ceva gasisem pe net, dar nimic legat de 5.1 beta3….Vedem acum ce or sa spuna cei de la service, apoi sa incerc sa pun 5.1b3….doar ca nu am reusit sa il gasesc decat pentru devii inregistrati la Apple.
Si ar mai o problema….Abia asteptam JB-ul pentru 4S…..acum ca sta sa vina, tre sa fac upgrade-ul la 5.1…..Cine stie cand si daca o sa mai fie untether…
Ma poti ajuta, te rog, cu un link pentru 5.1b3? Multam fain anticipat.
Solutia a fost gasita deja. Daca apucai sa te uiti pe thread-ul asta sau pe forumurile apple despre problema asta nu mai ajungeai cu el in service.
Da…Ceva gasisem pe net, dar nimic legat de 5.1 beta3….Vedem acum ce or sa spuna cei de la service, apoi sa incerc sa pun 5.1b3….doar ca nu am reusit sa il gasesc decat pentru devii inregistrati la Apple.
Si ar mai o problema….Abia asteptam JB-ul pentru 4S…..acum ca sta sa vina, tre sa fac upgrade-ul la 5.1…..Cine stie cand si daca o sa mai fie untether…
Ma poti ajuta, te rog, cu un link pentru 5.1b3? Multam fain anticipat.
Repet: Daca te UITAI cu atentie pe threadul asta gaseai linkul.
Totusi: [Nu mai puneti linkuri la iOS beta ca luati ban!]
Eu nu sunt de acord cu JB si nu ma bag in discutii de genul asta. Daca o cauti cu lumanarea (JB) si vrei sa te legi la cap e treaba ta. Succes!
[ Modificat: 18 Ianuarie 2012 10:55 AM de Administrator ]