iMac G5 OS X Problem
  [ Ignoră ]
Rank
Newbie
Din: Bucuresti, Titan, La bloc, Etajul 8
Macuser din: 16.01.12

De curand am primit cadou un iMac G5 (NU iMac G5 iSight si NU iMac G5 Ambient Light Sensor), e modelul simplu de 17-inch, cu procu’ 1.8GHz PowerPC G5, 1239 MB PC3200 (400MHz) DDR SDRAM (1 x 1024 pusa de mine + 1 x 512 care era in el), Hdd 250 Gb Samsung HD250HJ pe Sata (initial avea un hdd de 80 gb care era crapat), Placa Video o NVIDIA GeForce FX 5200 Ultra. Sistemul nu este tocmai performant dar tinand cont ca sunt incepator in materie de Mac, OS X, pentru mine zic ca e ok. Persoana de la care l-am primit nu era cine stie ce expert in materie de software chiar daca foloseste Mac-uri de la primul lui calculator pana in prezent (locuieste in Franta).
El zicea ceva de genu ca ar fi fost instalat OS X Leopard pe el, dar cum Hdd-u era mort, a trebuit sa-i pun unul nou si automat sa reinstalez sistemul de operare. Dupa lungi cautari pe net si incercari a zeci de versiuni diferite am reusit sa instalez OS X Tiger 10.4.3 pe care caruia i-am facut update la 10.4.11 prin Software Update. Ok, toate bune si frumoase, am un Mac functional, dar problema mea este urmatoarea:
Nu pot sa instalez mai nimic pe el, orice as incerca sa instalez imi cere versiuni de OS X mai mari de 10.5 sau chiar 10.6. Citind din nou pe alte forumuri si site-uri am descoperit ca pot instala Leopard 10.5.0 caruia sa-i dau update, incercat + alte versiuni de Leopard dar nu-mi boot-eaza de pe ele. Am incercat sa dau install direct din Tiger, imi deschide cd-u, dvd-u, imaginea virtuala cu fiecare versiune pe care am luat-o, ma lasa sa dau install, imi cere user-u si parola sa poata instala, imi cere restart, se restarteaza, incarca ce incarca si fara sa dea vre-o eroare sau sa zica ceva incepe butarea de pe Hdd in loc de cd, dvd, imagine virtuala.
Asa ca ... exista pe aici vre-un utilizator de Mac, care sa ma poata ajuta si pe mine, un biet incepator ?

Multumesc Frumos.

Semnătură