Asa cum spune si titlul ma intereseaza cum pot sa imi dau seama daca din service imi vine un telefon nou sau unul refurbisat…Am trimis un 4s la service si m-au sunat adineaori ca telefonul a fost inlocuit cu unul nou si ca urmeaza sa mi-l trimita. Dar nu vine in cutie cu tipla, asa cum a fost cand l-am cumparat de la Vodafone….
Zic cei de la service ca lor, pentru inlocuire le vin telefoane le faca cute, ca ei nu se ocupa de vanzari ci de servisare….
Exista vreo modalitate de a diferentia un telefon nou de unul refurbisat?
Vulgar…
Lucrul refurbished este ca și cum ai face o fată mare dintr-o curvă.
Eu am cumpărat din State un Magic mouse refurbished. La achiziție aveam trei opțiuni
A: impecabil ca și nou - cel mai scump (10-15% din preț de nou)
B: Cu urme de folosință de showroom - (40-50% din preț de nou)
C: frecat pân` la loc comanda, (20-30% din preț de nou) dar în stare perfectă de funcționare (toate 3 variantele)
Faza urâtă e că-ți dau așa ceva la înlocuire în garanție.
Măgarii ar trebui să-ți dea unul nou nouț. Fă o vizită pe la OPC și dă-le de lucru., că le place la băieții ăia.
Ok….Dar ma intreb…pe un iphone nu exista nici un fel de contor ce nu poate fi resetat? Stiu eu, un contor de timp de convorbire, un contor de numar de cicluri de incarcare/descarcare a bateriei…..
Azi teoretic ar trebui sa ma anunte Vodafone-ul sa ma duc sa imi iau telefonul….ramane de vazut ce mi-au trimis istetii aia din service….
Azi dim am verificat imeiul tel vechi pe apple/support si imi apare ok, inca nu a fost inregistrat ca si schimbat in garantie. AM vorbit la Vodafone la relatii cu clientii, si un tip de acolo mi-a spus ca in mod normal un telefon schimbat in garantie se inlocuieste cu unul nou, in cutie, sigilat…..cu alt certificat de garantie si alta factura….
Faza cu alta factura mi se pare cam ciudata…..nu vad ce ar putea sa imi factureze mie cei de la service…ma rog….vad acusi cand merg la Vodafone.
Oricum, cert e ca de la service mi-au spus ca imi trimit telefon nou, dar ca nu e ambalat si tiplat ca cel cumparat de la Vodafone…cica telefoanele de schimbat pe garantie nu vin ambalate ca cele pentru vanzare…ok…asta e logic pe undeva…
Dar, ma intreb, pentru un defect ce nu imi poate fi imputat in nici un fel, nu era normal ca Vodafone-ul sa imi inlocuiasca tel cu unul nou, tiplat, iar eu sa il predau pe cel vechi in cutia lui, cu toate accesoriile….?
Azi dim am verificat imeiul tel vechi pe apple/support si imi apare ok, inca nu a fost inregistrat ca si schimbat in garantie. AM vorbit la Vodafone la relatii cu clientii, si un tip de acolo mi-a spus ca in mod normal un telefon schimbat in garantie se inlocuieste cu unul nou, in cutie, sigilat…..cu alt certificat de garantie si alta factura….
Faza cu alta factura mi se pare cam ciudata…..nu vad ce ar putea sa imi factureze mie cei de la service…ma rog….vad acusi cand merg la Vodafone.
Oricum, cert e ca de la service mi-au spus ca imi trimit telefon nou, dar ca nu e ambalat si tiplat ca cel cumparat de la Vodafone…cica telefoanele de schimbat pe garantie nu vin ambalate ca cele pentru vanzare…ok…asta e logic pe undeva…
Dar, ma intreb, pentru un defect ce nu imi poate fi imputat in nici un fel, nu era normal ca Vodafone-ul sa imi inlocuiasca tel cu unul nou, tiplat, iar eu sa il predau pe cel vechi in cutia lui, cu toate accesoriile….?
pt ca iti schimba doar telefonul,nu si accesoriile.
doar pe tel ai garantie,nu si pe cablu de date si casti.este normal sa-ti schimbe doar telefonul.
faza este ca ar trebuie sa-l desfaca in fata ta si nu sa ti-l trimita in punga.
din cate stiu eu,majoritatea telefoanelor inlocuite pe garantie sau asigurare sunt refurbished.
mai ales la Orange.
garantia este pe iphone+ accesorii. Adica daca castile nu iti mai merg si te duci cu ele, ti le schimba(bineinteles in cazul unei folosiri normale). La fel si cu cablul de date(deja am schimbat 2 pana acum pentru ca se rupsese , din cauza uzurii).
Iphone-ul schimbat in garantie e nou, nu refurbished. Vine doar iphone-ul, cu o tzipla pe el, intr-o cutie mai mica neagra. Garantia e prelungita cu 3 luni in cazul in care schimbul se face aproape de data limita a garantiei.
Cazurile astea sunt valabile cel putin la Apple store. Acum ar trebui sa fie valabile si la vanzatorii autorizati Apple.
daca telul dus in garantie este folosit si necesita inlocuire mi se pare normal sa-ti dea unul in aceeasi stare ca al tau, adica folosit. care e problema, sunteti prea lacomi?
Din ce am citit pe net, multe din aceste telefoane “noi”, in acele cutii negre, sunt folosite, schimbate anterior pt diverse defecte, reconditionate si oferite la schimb….
Asa se explica ca la multe din ele fie carcasa , fie ecranul prezinta urme de zgarieturi, imperfectiuni in inchiderea carcasei, pixeli morti, etc….etc…..
Pe undeva e si logic…doar Apple ce sa faca cu mormanele de telefoane intoarse pe garantie? Dar pe partea cealalta, eu, i calitate de client, am platit pentru un telefon nou, care dupa o luna doar nu mai merge in parametri….eu, cu ce am gresit ca sa primesc un telefon reconditionat? Ce vina am eu ca Apple a lansat un model cu defecte? Ma rog, de soft sau hardware…cert e ca au comis-o si cu 4s-ul…..In aceste conditii, clientul nu are nici o vina consider eu…..
Ok…nu mai zic nimic acum, dar daca mi-au trimis un telefon cu semne de uzura se lasa cu scandal mare la Vodafone…..revin in cursul zilei de azi cu noutati….
Tin sa va contrazic. Toate telefoanele(iphone) noi cumparate de mine de la Orange au avut probleme de fabricatie(unele descoperite chiar la pornirea telefonului, dar chiar si asa reprezentantul orange nu au avut cu ce sa mi-l inlocuiasca si am fost nevoit sa merg in service a doua zi de la cumparare) si au fost schimbate la cel mult 2 luni distanta de la achizitie si inlocuite cu modele absolut noi si impecabile functional si estetic. Am fost personal in service-ul orange cu 2 dintre ele(3gs si 4) si au fost schimbate pe loc cu un model in tipla si atat pentru ca asa vin direct de la apple. Este un stoc separat destinat exclusiv service-ului. Sunt telefoane fara nici un minut vorbit, mb downlodat si fara nici o resetare.
Poate ca printre ele sunt strecurate si modele refurbished dar nu este o regula imperativa a producatorului.
Mai degraba Apple ar evita sa mai faca atat de mult dumping la noi si sa trimita produse la acelasi nivel de calitate ca in occident sau state. Personal nu mai achizitionez nici un produs apple din romania de un an si va spun cu mana pe inima ca nici in service nu am mai ajuns.
1 Macbook pro, 1 iphone 3g, 1 iPhone 3gs si 1 iPhone 4 am schimbat in garantie la Noumax, respectiv Orange pana in 2011(am fost primul proprietar al acestor produse si am toate documentele care cu care sa imi justific nemultumirea).
Fratilor, mie orange mi-a schimbat telefonul aflat in garantie cu unul nou, fara accesorii. am trecut pe site-ul apple imei-ul telefonului dat de ei si scrie “Please activate your iPhone
We are unable to display coverage details because your iPhone has not been activated.
Please contact your iPhone retailer or wireless carrier to activate your iPhone.”
Da…am fost la Vodafone. Toate bune si frumoase. Mi-a venit telefonul intr-un ambalaj “blank”, foarte comun, insa cu tiple pe ecran si pe spate, tiple identice cu cele ce erau pe tel cumparat de la vodafone.
Absolut nici o urma de folosire, nici cea mai mica zgarietura…nici pe aluminiul de pe laterale…e un telefon nou, cu ios 5.0…
Multumesc pentru toatre raspunsurile…
Toate telefoanele din service sunt refurbish, iar eu unul sunt patit. Am avut totusi noroc, dupa ce le-am returnat aparatele refurbish, sa primesc unul nou sigilat in cutia ORIGINALA.
Toate telefoanele din service sunt refurbish, iar eu unul sunt patit.
nu toate. al meu nu a fost. de 2 ori mi-au schimbat telefonul, first time un 3gs acum 2-3 ani si mereu am primit un terminal NOU (verificat imei-ul pe site-ul apple, never been activated).