Ca să meargă mai bine:
- Dezactivezi Spotlight (tragi hdd-ul la System Preferences->Spotlight->Privacy)
- Instalezi Onyx 1.8.6 și urmezi sfaturile din thread-ul ăsta: http://www.macuser.ro/index.php/forums/viewthread/23048/
- Pui mai mult RAM
- Schimbi HDD-ul cu unul de 7200 RPM
PS: bateria o ai la el ? Cu bateria scoasă, merge mai încet.
Avand in vedere “masina” ta, nu poti pune ceva mai nou decat maximul suportat (tiger-ul). Pentru Leopard iti trebuie procesor G4 minim la 867 Mhz. Asta inseamna sa iti iei alt Mac cu procesor G4 minim, daca vrei altceva.
OS X 10.4 este maxim. Cu 10.3 și cele mai vechi nu mai găsești programe pentru el.
Se poate și Ubuntu, dar la fel ca la OS X 10.4, ești la limita de jos cu RAM-ul.
apropo am procesor de 900 mhz pe el si nu mere leo sa il pun ,,,si mai dati mi si mie ceva cum sa imi fac usbul ca nu imi merg am dat si resert la ibook si nimi ce pot sa mai fac sunt incepator va multumesc
Pentru youtube cel mai bine utilizeaza Camino, e un browser super bun pentru macuri powerpc, nu se stie de ce dar toate flashurile merg mai bine pe Camino decat pe alte programe, in plus consuma si mai putine resurse
apropo am procesor de 900 mhz pe el si nu mere leo sa il pun ,,,si mai dati mi si mie ceva cum sa imi fac usbul ca nu imi merg am dat si resert la ibook si nimi ce pot sa mai fac sunt incepator va multumesc
Ai 900 de Mhz, DAR procesorul tau e G3, generatie anterioara, G4 are ceva inbunatatiri in plus, de asta merge Leopardul pe el. Chiar daca ai putea pune Leopardul pe iBook-ul tau, nu ar merge din cauza RAM-ului, ai prea putin.
Tu vrei sa ceri prea mult, de la batranul iBook.
Gandestete ca macul are deja 9-10 ani, iar Leopardul cred ca a aparut prin 2007.
Nu poti sa-i ceri mai mult decat poate, net, messenger, filme, office si ceva photoshop poti lucra pe el, asta doar daca ii pui mai mult ram
Iar daca 10.4 nu te multumeste, credema ca pe 10.5 va lucra mult mai incet.