Deci:
Cu al lor card (ING) nu am avut probleme de plată cum este de ex. la BT (este userul grigorutz care a mentionat o problema)
Întradevăr digipass-ul este un device care trebuie sa-l ai la tine tot timpul
La BRD, ca sa faci o plată către un oarecare client nou, trebuie sa contactezi banca, să-ți introducă un nou beneficiar al plătii, și stai, până tipa termină cafeaua, asta ca persona fizica iar ca firmă, trebuie să-ți instalezi pe o stație de lucru ceva soft, care este compatibil doar uindoz.
La ING, de ex, azi dimineațp între 07.30 și 08.45 am făcut licitație valutară pe 2 valute, am plătit 5 furnizori externi, și 2 interni, am lichidat 2 depozite fără să mă streseze cineva de la banca, sau să simt vreo opreliște, asta și ca PF, și ca PJ.
Aseara mi-am adus aminte ca trebuie sa-mi taie gazu` și l-am platit instant.
Pe urma, orice intrare de bani de la diverși, în contul tău nu se comisionează, ca la alte banci (BT la fiesce intrare își ia până la 2 iuroi în funcție de sumă)
Comisioanele pentru plăți în interior ING la orice suma 1 leu, iar în afară 2,51 față de BT, RAIF, care la 10.000 lei transfer iau cam 10 lei pe operațiune.
Nu-mi place că sunt olandeji, dar spiritul pragmatic mă obligă să lucrez cu ei.