Dupa ce m-au facut sa cumpar alt router spunadu-mi ca airportul meu este defect desi a functionat perfect un an , si merge si acum pe alte retele insa la ei nu mai merge de cand au facut nu stiu ce modificari , dupa ce nu acorda niciun fel de suport ptr mac si pe deasupra sunt si impertinenti , dupa ce profita din plin de monopolul lor si te jumulesc si te fura fara rusine , de vreo luna am viteza de download de 22mb/sec de la 70mb/sec in conditiile in care platesc la ei cel mai scump abonament. Bineanteles ca explicatia lor a fost ca a crescut traficul ...realyyyy .
In conditile astea mai ales ca sunt legat de ei si cum stiti la bloc este destul de greu sa te desprinzi si sa cauti alt provider, cu tot riscul de a fi penalizat aici le spun :
Dupa ce m-au facut sa cumpar alt router spunadu-mi ca airportul meu este defect desi a functionat perfect un an , si merge si acum pe alte retele insa la ei nu mai merge de cand au facut nu stiu ce modificari , dupa ce nu acorda niciun fel de suport ptr mac si pe deasupra sunt si impertinenti , dupa ce profita din plin de monopolul lor si te jumulesc si te fura fara rusine , de vreo luna am viteza de download de 22mb/sec de la 70mb/sec in conditiile in care platesc la ei cel mai scump abonament. Bineanteles ca explicatia lor a fost ca a crescut traficul ...realyyyy .
In conditile astea mai ales ca sunt legat de ei si cum stiti la bloc este destul de greu sa te desprinzi si sa cauti alt provider, cu tot riscul de a fi penalizat aici le spun :
SA VA F(bip)T IN GURA RDS !!!
Salut Sebi,
De aceasta problema cu AirPorturile si RDS am auzit doar in BV. Apare si la Time Capsule, daca se intrerupe conexiunea, revine mai greu inapoi.
P.S.: Airportul tau a ajuns la mine
La capiutolul Relatii cu Clientii RDS sucks. Partea si mai proasta e ca de ani buni ei au o politica de achizitii agresiva, cumpara tot ce prind, retele de cartier, firme mai mici, nu conteaza. Dar odata cumarind retelele respective nu mai investesc in hardware sau retea. Acum cca 2 ani (cand inca mai eram clientul RDS) mi sas intamplat o chestie tragi-comica. La un moment dat cand am pornit iMac-ul ma trezesc cu un mesaj “Platiti abonamentul. Sediile casieriilor AIRBITES le gasiti la…”., problema e ca AIRBITES-ul fusese cumparat de RDS cu 2 ani inainte:)))) Dau telefon la “baieti” si intreb si eu ca “omu” de ce faza cu plata abonamentului, ca io sunt la zi? si de ce AIRBITES? ca de trecura anii peste noi!! Raspuns: o eroare de system, da se rezolva. NISTE NESIMTITI. Au preluat firma aia cu arme si bagaje, dar au uitat sa curete “armele” de rugina. Am renuntat la ei, acum sunt pe ClikNet. E OK, desi mai am probleme de deconectare cu rahatu ala de router Huawei (intra in sleep, dar rar. 2-3 zile). Cand am fost cu rezilierea contractului la RDS m-au “ars cu abonamentu pe 2 luni. Pur si simplu nu mi-au recunoscut o plata online. Nu e vorba de 45 RON, e vorba de obraz. Scuze daca v-am plictisit cu povestile mele, da’ RDS sunt JIGODII.
Salut redline 😃. Stai linistit Airportul merge perfect😉,doar ca la vremea respectiva RDS au facut niste schimbari si ei mi-au spus ca din cauza mea nu merge conexiunea . I-am crezut pe cuvant si mi-am cumparat alt router . Dupa vreo sapt am incercat Airportul din nou si mergea fara probleme ... Asta poti sa o confirmi si tu😊. Ideea e ca la vremea resp . acum 1 an cred m-au facut sa fac o cheltuiala in plus degeaba.
PS Sper ca esti multumit de Airport . Sa-l stapanesti sanatos 😊
) aceleasi meciuri le-am avut si eu cu cei de la RDS, culminand cu raspunsul meu intr-o zi de sambata ca “revin cu un telefon dupa ce ma duc in oras sa-mi cumpar un calculator cu windows”, sa stii ca faza cu un mail pe site functioneaza, eu am vrut 2 decodoare hdtv dar ei nu pot da si i-am intrebat daca cumva ii deranjeaza avalansa de clienti, in conditiile in care ups si dolce ar fi in stare sa iti puna hdtv si in baie, a doua zi aveam un decodor trimis din bucuresti la galati.
Dupa nu stiu ce implementari si in galati nu mai functionau airporturile absolut direct astfel cei de la restore, clientilor le cumparau ei un router chior. Acum functioneaza totul ok. Lozinca pentru RDS este “daca ceva nu functioneaza, sigur e de la noi, dar vrem sa ne sunati de multe ori, asa avem o relatie stransa client-furnizor” .
Deja nu imi mai pasa )
Hmm . Eu am internet de la Romtelecom si de la UPC.
Asteptam cu nerabdare sa ajunga RDS si pe strada mea ca sa schimb unul dintre cei doi mentionati , pentru upload ( sper ca nu au schimbat nimic de cind am citit eu ultima data ) .
Din “marturiile” voastre trag concluzia ca ma leg la cap fara sa ma doara !!!!
Din surse sigure (un amic la RDS pe poziții de second level la board of management) este o instrucțiune nescrisă, de a promova uidăvz, și de a-i ignora pe alții.
Probabil că Tesari roade un oscior de la Bill.
Cea mai simplă procedură cu call center-ul de la RDȘ este să inchizi telefonul, să suni un pretin, sau să studiezi macuser.ro.
Eu am acasa si la birou routere Apple, din 2007, care functioneaza fără oprire. Au mai fost sincope la RDȘ, am dat cu telefonul de pereți, și am invățat cum să configurez un router la RDȘ atât pppoe, cât și cu IP dedicat.
Răbdare, și perseverență și vei reuși.
@seb21y La faza asta pe cei de la RDȘ îi lași rece, și cel mai câștigat este cel ce ți-a vândut routerul deoarece a făcut o altă vânzare.
Eu am airport express din 2006 si stau cu el la rds din 2009. De atunci nu am avut probleme cu ei decat 2-3 ori si asta pt ca erau ceva lucrari prin zona sau se reseta routerul lor de pe scara. Ciudatenii din astea.
In rest a mers perfect, spre deosebire de 80% din forum care se plang de ei. Cu viteza este alta mancare de peste…
Am patit-o si eu recent cu RDS-ul…
Dupa aproximativ 4-5 ani de functionare fara oprire a routerului meu (unul simplu nici macar wireless nu are(simplu si bun)), se terezeste acum vre-o luna sa nu se mai conecteze la RDS.
Imi aparea o eroare cum ca serverul PPPoE nu este activ sau ceva de genul.
Ca surpriza si mai mare nici MBP-ul meu nu se mai conecta nici direct cu conexiunea pppoe care o facusem acum mai bine de un an si a funtionat bine luni intregi… infine…
Sun la RDS, ca domna centralista sa-mi zica pur si simplu ca ei nu suporta asistenta decat sistemelor cu winblows. (ceea ce inseamna ca nu ar trebui sa aiba nimeni un router in casa).
Infine, dupa multe incercari si imprumuturi de routere se pe la vecini (la un moment dat am avut vreo 6 routere in casa) am reusit sa il fac sa mearga prin simplul fapt ca la rubrica “ISP” sau “PPPoE Service Name”(cum apare pe macosx) am lasat-o necompletata, problema pe care probabil ca nu o rezolvam daca nu aveam un Mac (Deoarece in acea rubrica cand faci o noua conexiune pppoe pe Lion apare scris, dar dispare cand dai click in casuta “Provided by ISP when required”).
Vina a fost a mea, imi recunosc vina, DAR interesant este faptul cum a functionat ani de zile cu acea rubrica completata cu “RDS” cum probabil o setasem eu demult si acum dintrodata nu se mai conecta pentru ca aveam scris acolo ceva…
Ce e si mai suparator este faptul ca ei sunt niste imbecili care nu pot sa iti spuna concret un lucru, pe deasupra mai si spun nonsalant ca “Ne pare rau da nu asiguram asistenta decat pe winblows.”, fapt care nu indica decat ca pe ei ii doare in fund de orice altceva si nu prea ii intereseaza sa inbunatateasca serviciile oferite catre clienti, asa cum se lauda ei pretutindeni.