1 din 2
1
Macbook retina 2012 -defect -abuz GARANTIE ISTYLE.RO-VERIFICA SI TU!
  [ Ignoră ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 31.07.12

Buna ziua,
aproximativ 20 zile in urma am cumparat de la Istyle Banease un portabil Macbook pro retina (varianta de 2,33) ,l-am folosit aproximatvi 4-5 zile si am fost total nemultumit. Acest laptop are o garantie de 1 an daca este cumparat pe firma si 2 ani daca este cumparat de o persoana fizica. Se practica aceasta procedura din cauza faptului ca la o persoana fizica exista o directiva europeana clara ca garantia sa fie de 2 ani. Nu prea este corect acest lucru si nu am vazut alte firme din Romania care vand electrocasnice sa aiba aceasta comportare….diferentiata pentru firme si persoane fizice…garantia ar trebui sa fie aceasi ! (in sfarsit nu aceasta este problema)
In sfarsit nu aceasta este problema…..problema o sa o vedeti in randurile de mai jos.
Am avut si un mic ghinion sa zic asa ...mi-a picat geanta din mana a doua zi de cand l-am cumparat si laptopul a suferit un mic soc mecanic (foarte mic ) abia sesisabil pe carcasa de aluminiu. Acest soc nu are nici o legatura cu defectul de fabricatie sau de soft(nu stiu exact) constatat de mine.
Laptopul nu poate sa functioneze in parametri cand se utilizeaza in acelasi timp wireless si bluetooth….practic nu poti folosi magic mouse ori alt dispozitiv bluetooth!
-filmulet pus de mine sa vedeti problema.
http://youtu.be/Wg3Zs7UBV1I
Atentie problema apare doar in conditii de semnal wireless slab 20-40 %!!!! Daca aveti semnal maxim wireless pingul nu cade (respectiv internetul)!
Alti useri cu aceasi problema:
https://discussions.apple.com/message/18940441#18940441
https://discussions.apple.com/thread…art=0&tstart=0
Laptopul este de aproximativ de 15 zile la Istyle . Au constatat defectul si acesta este raspunsul lor catre mine:
Buna ziua
Rezultatul testelor efectuate a fost analizat si de catre Apple si ne-au dat urmatorul raspuns . Este un bug de soft care va fi remediat in urmatorul update de sistem . Ne cerem scuze pentru timpul in care a trebuit sa asteptati , puteti ridica calculatorul din Baneasa
O zi buna .
Alexandru Stan
ISTYLE RO | | Apple Premium Reseller | Apple Authorized Service Provider
Service Engineer | ACMT

Raspunsul aceasta nu este sadisfacator pentru mine pentru ca imi doresc un produs functional! De asta am platit acest portabil!
Buna ziua,
Nu pot sa vin la dumneavoastra sa iau de la dumneavoastra un laptop cu probleme. Eu am platit un laptop functional fara probleme.
Daca Apple are probleme nu este vina mea. Repet eu am platit ceva functional si nu pot sa stau sa astept un remediu de la Apple ,un remediu care nu stiu cand o sa fie disponibil.
Luni am sa vin in Bucuresti sa ridic un produs functional sau imi dati banii inapoi.
Voi face public toata aceasta “experienta ” negativa cu un produs ” Apple” vandut de Istyle.
Daca dumneavoastra ati fin in locul meu ce ati face?
Ati astepta?
Sunt un om intelegator dar chestia asta nu este corecta.


Cu stima,
ILIESCU ION CORNELIU


Dupa cum am spus mai sus laptopul a “suferit” o mica lovitura (abia sesizabila) in coltul din stanga sus al carcasei. Nu ma asteptam ca Istyle sa se lege de acest locru tinand cont ca nu are nici o legatura cu problema constatata de mine!

Buna ziua

Produsul adus de dumneavoastra are 2 probleme care sunt legate una de alta prima este ca a suferit un abuz din partea utilizatorului ceea ce scoate din garantie calculatorul iar a doua problema este cea reclamata de dumneavoastra.
Produsul dupa ce se va repara in afara garantiei si platita reparatia de dumnavoastra respectiv 6817 ron tva inclus dupa aceea daca tot nu veti fi multumit de acest produs atunci se vor putea returna banii din factura dumneavoastra respectiv 10883 ron.
Daca dumneavoastra decideti sa reparati produsul la un alt service ,firma Istyle nu isi asuma responsabilitatea eventualelor defecte aparute in urma acestor interventii si deasemenea garantia acordata de firma noastra este anulata .
Schimbarea produsului actual cu un alt produl similar poate efectua decat dupa repararea produsului initial cu costurile aferente din partea dumnavoastra , cu riscul de am repeta a suferit un abuz din partea utilizatorului ceea ce il scoate din garantie.
Daca aveti nelamuriri nu ezitati sa ne contactati.


O zi buna .


Alexandru Stan
ISTYLE RO | | Apple Premium Reseller | Apple Authorized Service Provider
Service Engineer | ACMT


Voi trece miercuri in jurul orei 17-18 sa discutam personal aceste aspecte. Problema “loviturii” nu are nici o legatura cu cealalta problema. Ce faceti in acest moment este un abuz. Nu va respectati clientii.
Miercuri voi vrea sa am o discutie “fata in fata” cu persoana care se ocupa de service.
Repet inca odata ca problema cu acest portabil este un “bug” sau “eroare” de fabricatie care nu are nici o legatura cu mica lovitura care a zgariat carcasa.
Mizez pe inteligenta dumneavoastra focalizata pe rezolvarea amiabila a problemei.
Vreau ca produsul meu sa fie reparat si functional.
Cu stima,
ILIESCU ION CORNELIU


Acestea sunt conditiile de garantie de pe situl Istyle:
http://www.istyle.ro/i_category.php?id=9619
“Orice reparare sau inlocuire a produslui in perioada de garantie va fi rezolvata intr-o perioda rezonabila de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator È™i consumator, dar nu mai mult de 15 zile calendaristice”
Un feedback foarte negativ pentru ISTYLE

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 1 ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 31.07.12

Si poze cu produsul…vedeti si mica lovitura de care se leaga….smile)))

Astazi am fost la Istyle Baneasa in speranta ca vorbesc cu cineva care imi poate explica mai multe fata in fata.
Am cerut sa vad laptopul si mi-a fost adus. Am verificat actele(pentru ca ei credeau ca am venit sa-l ridic) si am constatat cu stupoare ca pe ele scrie “produsul nu mai are garantie” si ca functioneaza in parametrii normali.
M-au apucat toti nervii si am cerut o explicatie mai aprofundata. Intr-un final a venit o doamna care s-a prezentat a fi directoarea de la firma Istyle.
I-am explicat toata problema, si mi-a zis ca aceste documente au fost facute la indemnul APPLE. Mi-a zis ca stie de problema mea ,imi da dreptate,iar ca APPLE nu recunoaste defectul.
Actele au fost facute sub aceasta forma (sa se piarda garantia din cauza micii lovituri) pentru ca Istyle nu vrea sa ramana cu un calculator pe stoc aiurea daca il schimba pe asta.
M-a sfatuit sa sunt la numarul lui APPLE si sa spun problema mea ca poate asa Apple ii va crede si pe ei ca laptopul chiar are o problema.
La inceput am crezut ca glumeste ....apoi mi-am dat seama ca doamna chiar vorbea serios.
I-am spus ca nu este numai probema mea si ca sunt si alti useri cu aceasta problema in toata lumea…..si mi-a zis ca Apple nu crede ce a constatat Istyle si ca raspunsul lor catre ei este sa astepte un update software.)))
Am fost de acord sai-i ajut pe cei de la IStyle si sa sun la numarul Apple 0800894847 sa fac o oarecare presiune asupra Apple ...paote poate o sa ii creada pe cei de la Istyle ca laptopul este defect.

intr-un final am plecat de la Baneasa fara laptop (l-am lasat acolo) avand promisiunea ca in urmatoarele 3 zile se va mai cauta o solutie la problema.

Mai este cineva care are macbook pro retina sa poata verifica problema?

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 2 ]
Avatar
Rank
Newbie
Din: Bucuresti
Macuser din: 17.07.12

Oarecum offtopic… Am cumparat acum cateva luni o iBormasina Bosch si lafel, garantia pe persoana juridica 1 an iar pe persoana fizica 2 ani. Initial am crezut ca garantia redusa la juridice s-ar justifica in cazul uneltelor cum ca ar fi folosite in scopuri profesionale si nu ocazional, home use. Daca si la IT se practica… nu stiu ce sa mai zic.

 Semnătură 

iPad 2 - 16 GB Wifi
iPhone 4s - 16GB
iPhone 6 - 16GB
MacBook Pro 13” mid 2014 - 128GB
Apple TV 3’rd Generation
Time Capsule 2TB 5’th Generation
Airport Express 2’nd Generation

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 3 ]
RankRankRank
Member
Din: 
Macuser din: 02.08.06

Tind sa le dau dreptate celor de la iStyle, in ciuda pozitiei relative pe care o avem.
In virtutea acelei lovituri pe care au vazut-o, ei pot refuza reparatia computerului in garantie.
Se poate intimpla ca, din cauza acelei lovituri, sa se fi dislocat antenele sau mufele Wifi si BT.
Ma tem ca un update de software nu va rezolva problema, ci este o greseala de conceptie
a conecticii wireless si Bluetooth.
Poti proba relativ simplu, instaland Windows pe computer.
Daca si in Windows se manifesta, e hardware-related,
daca nu se manifesta, e software-related.

Partea cu doi ani garantie si un an garantie tine de claritatea legilor romane.
Gasesti pe net o intreaga poveste despre garantia de conformitate de 2 ani…

Bafta maxima sa ai !!

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 4 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 14.10.05

Cred ca te pot ajuta cu un test in conditii similare. Incerc maine seara. Cate liniute aveai la wifi cand se intampla asta, una, doua?

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 5 ]
RankRankRank
Member
Din: 
Macuser din: 02.08.06

D.p.d.v tehnic, cam asta este inauntru

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 6 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Arad
Macuser din: 20.06.09

Partea cu garantia este si in Germania la fel. Persoanele juridice au doar 1 an garantie, persoanele fizice 2 ani, indiferent ca persoana juridica cumpara un Netbook de 200 euro sau un Server de 15.000 euro. Dar daca ar fi dupa comercianti, ei ar da si la persoane fizice doar 1 an garantie, noroc ca sunt obligati sa dea 2 ani…

Partea cu update-ul soft-ului ma irita si pe mine, ce face Apple in ultima vreme. Eu mi-am cumparat noul iPad WiFi + 4G in ziua in care a aparut, in reclame si in descrierea produsului in afara de LTE (ce nu functioneaza deloc in Germania) a mai fost specificat si functia de Personal Hotspot, ce nu a mers multa vreme pana la un update de acum cateva saptamani. Legat de LTE si eu sunt de vina ca nu m-am uitat la Keynote unde s-a specificat ca nu merge in Europa, insa daca scrie pe reclame cu litere mari ca are si LTE, cine se gandeste ca nu va functiona? Dar legat de Personal Hotspot, Apple a vandut noul iPad fara aceasta functie, doar dupa aproape 4 luni a fost implementata functia respectiva pentru toate retelele mobile, inainte functiona doar pentru anumite retele mobile sau doar cu hack. In ultima vreme sunt tot mai dezamagit de Apple. Ce ar fi daca as cumpara si eu un produs de la ei platind doar un avans, si restul sumei as da dupa 4 luni? Sigur nu le-ar conveni…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 7 ]
RankRank
Jr. Member
Din: World
Macuser din: 04.01.11

Este posibil ca iStyle sa aiba dreptate dar eu nu inghit povestea din partea lor, mai ales dupa ce am experimentat eu cu ei . Personal, as suna la Apple si as tot incerca pana as da de cineva “de treaba”. Chiar si la Genius Bar uneori e hit or miss. Singura chestie ar fi ca acest incident sa nu fie in baza lor de date, iar de fiecare data cand cineva de la eiiti verifica “profilul” vor vedea ca are “hardware damage”. Exact o lovitura ca aia facusem si eu la fostul meu Air si asta pentru ca l-am atins din gresala de coltul mesei cand tregeam pe langa ea. Nu are nicio treaba lovitura aia in opinia mea.

E o zona gri, insa cred ca ai avut si ghinion mare. Eu as lasa iStyle 3 zile astea si as mai incerca sa sun.


off-topic: Si sfatul meu ar fi sa nu mai lucrezi niciodata cu iStyle. Eu am avut din 4 experiente, doar 1 pozitiva (si aia dupa ce m-am rugat de ei in ultimul hal), deci satisfactie doar 25% din partea lor, deci eject, avand in vedere si preturile cele mai mari de pe piata.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 8 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Bucuresti, Vitan
Macuser din: 30.09.11

Corect…istyle is shit. Fratilor e foarte simplu si mult mai ieftin sa cumperi din state…eu am avut 2 astfel de experiente si ambele reusite. Produse absolut impecabile lucru care nu il pot spune despre mac-urile cumparate de la noi(atat istyle cat si noumax). Vorbesc din propria experienta si m-am plans si eu pe acest forum acum vreun an jumate. Ca e dumping, ca e doar bataie de joc…ceea ce primim noi in romanica nu merita banii. Or fi si situatii in care totul e ok cu un mac ro dar este un risc prea mare pe care cumparatorul roman si-l asuma cand paseste in magazinele reselerilor de la noi.

Imi pare rau de experienta ta si te inteleg…eu am primit macul cu 2 pixeli morti de la istyle si n-am putut face nimic. E frustrant sa dai atatia bani ca apoi sa ai probleme. Rusine Istyle pentru modul in care a procedat, sunt mizerabili.

 Semnătură 

->Macbook Pro 13’ early 2013
->iPhone 5 32gb Neverlocked
->iPad 4th gen 32 gb wifi+3g
->Airport Express Base Station 2nd Gen

Proud Apple user since 2007.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 9 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Canada
Macuser din: 24.08.06

Prima la mana, te-a mancat undeva sa le zici ca l-ai scapat pe jos. smile Inteleg daca era “evidenta” lovitura.
Nu ca ar conta, dar judecand dupa lovitura ESTE ABUREALA! Daca era cum zice domnul Cioba, ca sa se dizloce antenele cred ca trebuia sa fie curbat pana acum ecranul !! Oricum clips-ul de prindere al antenei este tzapanos si abia iese si asa daca il tragi cu stickul de plastic smile
Revenind la oile noastre..

Multumim pentru impartasirea “peripetiei”.
Asta ne dovedeste inca o data ca cei de la iStyle nu sunt seriosi cand vine vorba de o problema cu un produs achizitionat de la ei. Astia nu stiu cum sa faca mai repede sa dea vina pe client. Auzi la ei, sa iti retraga garantia! Ce nesimtiti!!
La ce valoare are acest produs, ar trebui sa iti pupe talpile Dora.

Din cate constat, tot ce se cumpara de aici (plaiu’ mioritic) e cu probleme, chit ca este sigilat. Personal prefer achizitia sculelor noi din state sau zona euro (ieftin + garantie internationala).

Eu zic sa suni aici, si sa vorbesti cu un reprezentant oficial Apple, nu cu resellerii de la noi. Explica-le ca acest defect este unul estetic si nu unul fizic cum sustin cei de la iStyle. Mai spune-le ca isi bat joc de tine si ca ti-au retras garantia pe acest motiv si ca nu esti multumit de colaborarea client/corporatie si ca este o rusine ca o firma respectabila sa isi trateze clientii in acest fel. Cere-le sa ia legatura direct cu iStyle Bucuresti si sa iti solutioneze problema (cel mai probabil, achizitia altui alt portabil nou in acesti bani).

Mie nu imi vine sa cred ce marlanii fac astia doar ca sa nu faca service. Dupa ce ca angajeaza niste casca-gura care se chinuie ore intregi sa gaseasca problema (asta in cazul fericit), se mai tin si de dume de 2 lei. Urat!

Multa bafta si asteptam feedback!!

 Semnătură 

• Forget everything you know about life, and just open your eyes… This is a revolution of the mind •

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 10 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Alba-Iulia
Macuser din: 19.07.11

pentru ca romania e o tara de aruncat la gunoi e bine ca exista comertul online,  sau pentru 100 de euro dai o fuga oriunde afara si iti cumperi

boicot
altceva nu aveti ce face , nu mai cumparati sa vedeti cum o sa dispara samsarii, cum e posibil sa coste cu 3 4 sute mai mult la noi
nu vad eu ziua in care o sa vedem un apple store la romanica

bafta in demersul tau

 Semnătură 

Macbook Pro 11,3
JBL Radial (the big one De vanzare
Asus RT-AC87U
Bose SoundTouch 30
Bose Soundlink mini
Bose SoundTouch Portable defecta
Cinema Display 24 defect

The Rum is gone..
Hattrick : 13.02.2004

Time Capsule 3TB smile
timecapsule 2tb smile
mac mini 2006(super jucarie) :(
apple tv 2g :(

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 11 ]
RankRankRank
Member
Din: Iasi
Macuser din: 23.08.11

In Romania e o practica frecventa, nu doar la Apple. Loganul meu a fost scos din garantie datorita excesului de zel al unui “specialist” care mi-a zis ca daca schimb o siguranta calibrata arsa cu alta identica pierd garantia pe partea electrica.

dan puf - 01 August 2012 03:42 AM

pentru ca romania e o tara de aruncat la gunoi e bine ca exista comertul online,  sau pentru 100 de euro dai o fuga oriunde afara si iti cumperi

Ei, nu chiar de oriunde. Sotia mea a intrat intr-un magazin Apple in Franta cu banutii in buzunar pregatita sa isi ia un mini. Datorita comportamentului “civilizat” al vanzatorului, a preferat sa ii dea cu flit si sa il ia de pe net de la un alt magazin online.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 12 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Canada
Macuser din: 24.08.06

..

Franta

smile

 Semnătură 

• Forget everything you know about life, and just open your eyes… This is a revolution of the mind •

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 13 ]
RankRank
Jr. Member
Din: Iasi
Macuser din: 28.12.07

Sincer fara dar si poate cel care a gresit esti tu. Ai scapat notebookul pe jos deci automat a suferit un soc mecanic care putea sa strice ceva in el. Oamenii aia de la garantie sunt si ei verificati la randul lor si daca spun ca au reparat un notebook sau inlocuit si acesta suferise socuri mecanice ajung sa plateasca din buzunarul lor acele reparatii. Asa ca atitudinea ta, daca vroiai sa iti rezolvi problema, trebuia sa fie cu totul alta si anume trebuie sa incerci sa fii cuminte si sa te rogi de unul dintre specialisti sa te ajute deoarece ei nu erau obligati sa o faca. In momentul de fata baietii ti-au dat raspunsul cel mai corect si anume: esti borfas cu noi si ne trimiti sesizari de acest gen si reclame pe forum-uri atunci iti servim raspunsul care trebuiau sa ti-l dea de la bun inceput si anume ca aparatul nu mai are garantie.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 14 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 17.06.11

Cred ça ai avut si ghinion.
De ce spun asta, orice producator de electrice sau electronice in momentul sesizarii unui impact asupra produsului este indreptatit cu acte sa ti-l scoata din garantie.
Ca exista service-uri/producatori care totusi iti acorda garantie tine de politica lor interna.
Ghinionul este ca posibil problema ta sa nu fie de la acea lovitura dar vrei nu vrei acum ai un Mac cu urme de lovitura ceea ce este greu de acceptat in garantie.
Probabil si pe mine m-ar durea inima si nu as dormi noaptea sa stiu ca am platit peste 10.000 lei pe un produs iar el nu functioneaza cum doresc si in plus mi-a fost scos si din garantie.
Personal nu-i suport pe cei de la iStyle si mi-am jurat ca nu o sa cumpar niciodata nimic de la ei, pentru mine in Romania exista ca si dealer oficial Apple numai Noumax care de fiecare data cand am apelat la ei au fost pe placul meu.
Posibil ca si de la Noumax ti-l scoteau din garantie avand in vedere acea urma semnificativa de pe laptop.

Degeaba sariti in sus ca sunt rai si urati unii sau altii, produsul prezinta urme de lovitura si au profitat de asta.
Posibil ( nu stiu ) ca la fiecare reparatie sa trebuiasca facute poze ale produsului cu data/serii/profil/etc si acestea sa fie verificate de Apple sau orice producator si pe baza lor sa fie acceptate garantia.
Sau la fel de bine poate aceasta problema sa nu poata fi reparata prin schimb de piese si atunci inlocuirea cu unul nou sa nu fie acceptata de Apple avand in vedere lovitura.

Greseala se plateste mai mult sau mai putin, in cazul de fata mult ghinion si greseala.
Imi pare rau de problema ta, sincer, cum spuneam sunt multi bani la mijloc.

 Semnătură 

Macbook Pro 13’ early 2011 i5 - 10.8.4 - SSD 60GB / HDD 320 GB
iPhone 5 16 GB - iOS 7 GM

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 15 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Bucuresti
Macuser din: 22.03.12

Da intradevar, iStyle este dezgustator, chiar am fost curios sa sun la magazinul lor din Baneasa si Cotroceni si i-am intrebat care este timpul in care pot cumpara un Apple Care, bineinteles ca ambii aa imediat ca dupaia nu mai merge, le dau email cu aceeasi intrebare la cei din Natiuniile sarace, bineinteles ca il poti cumpara pana la finalul primului an.

Cam trasa de par treaba, nu trebuia sa le zici ca a fost scapat, doar ca l-ai atins cu altceva sigur era ok atunci. Mai poti verifica si legea 449/2003 poate gasesti ceva. Ciudata treaba cu garantia, tot ce am cumparat pana acum pe PFA a avut garantia de 2 ani acum, m-am uitat si eu pe factura de la iMac si intradevar apare 1 an, dar cercetam si rezolvam, pare putin cam abuziva traba.

Daca nu poti incerca un proces de distractie cu ei.

 Semnătură 

My toys:

* iMac 27” i5 2.7GHz Mid 2012 *
* iPod Touch 4th generation *
* the renewed iPad *
* iPhone 5 *

Profil
 
   
1 din 2
1