ce face aceasta functie de care zici ca eu sunt cam incepator in partea asta de iphone…desi sunt utilizator mac si iphone de an si ceva…nu am stat pe forumuri sau sa ma intereseze telefonul….greseala mea…
despre asta vb
cand o sa se termine de instalat la mine am sa incept si eu sa il butonez rau de tot ...desi mai am baterie la el 30%....sper sa nu il obosesc prea tare….
de baterie o sa ai nevoie ... eu de la update am incarcat de 2 ori deja ... si acuma sunt la 45% ... nu pot sa imi dau seama inca daca consuma mai multa baterie sau nu
Eu am luat 360 Panorama tocmai ca ma ofticasem ... 0,75 Eur, un fleac, m-au ciuruit
Un preț mic ca să mai țin de iPhone4 până la iPhone6
Turn by turn se pare că merge pe iPhone4, dar fără voce. E nașpa că harta are deficiențe la rutare față de GMaps. Să nu mai zic de căutare. Trăiască GMaps Webapp.
În ce privește Flyover, mă distrez pe iPad2 cu Londra, Madrid, Barcelona, Roma, Berlin ...
L-am pus pe 3GS si pare mai sprinten.
Nu mi-a zapacit aranjarea icoanelor, doar mi-a aparut aia cu Passbook, aplicatia Maps se misca bine si pare chiar mai detaliata decat aia a lui Google. O s-o testez mai mult maine, fac un drum prin tara.
Descarcarea a durat putin, dar apoi m-am plictisit pana am putut butona.
Esti multumit de update? Ma gandesc sa pun si eu pe iPhone-ul 3gs al sotiei.
Da, imi place. Cel putin deocamdata mi se pare mai sprinten decat inainte.
Vezi ca am pus mai sus un link catre ArsTechnica despre iOS 6 pe 3GS.
am facut si eu update dar nu gasesc facebook-ul incorporat. in ce meniu e? eu inca am aplicatia Facebook pe care o aveam si inainte de update.
nu ca m-ar deranja sa nu o am, dar mi-ar placea sa stiu unde e ca sa stiu sa nu o folosesc :D. am un iphone 4
atentie mare la sincronizare ... nu e cel mai optim lucru, nu poti solicita ce anume vrei sa sincronizezi, daca ai multe contacte pe FB atunci o sa ai un soc dupa (negativ)
eu folosesc SmartSync - Facebook