mie mi-a fost inlocuit iPad-ul pentru un defect la butonul de silent/orientation lock de pe lateral. a venit tot intr-o punga ) dar avea folie si tot tacamul, iar cand l-am inregistrat la apple pe site in contul meu am primit mail imediat de la ei cerandu-si scuze ca am avut un defect si mi-au comunicat ca ipad-ul este unul refurbished. pana acum nu am avut pb cu el merge perfect.
Pai nu cred ca e ok asa. Produsul trebuie reparat, daca nu se poate repara trebuie inlocuit cu unul nou nu cu unul reconditionat. Trebuie studiata legislatie, mie asa mi s-ar parea logic.
ixul - 19 Octombrie 2012 05:33 PM
mie mi-a fost inlocuit iPad-ul pentru un defect la butonul de silent/orientation lock de pe lateral. a venit tot intr-o punga ) dar avea folie si tot tacamul, iar cand l-am inregistrat la apple pe site in contul meu am primit mail imediat de la ei cerandu-si scuze ca am avut un defect si mi-au comunicat ca ipad-ul este unul refurbished. pana acum nu am avut pb cu el merge perfect.
Am citit Lege nr. 449/2003, din pacate acolo cand spune inlocuirea produsului nu spune daca nou sau vechi. In aceasta situatie poti lua un telefon, dupa 3 luni se strica si e inlocuit cu unul functional dar mai vechi de un an, mi se pare ciudata situatia….
In schimb la reparare, se precizeaza ca piesele montate trebuie noi.
In situatia asta as fi preferat sa fie reparat
Dar asta e, statul, legea lucreaza pentru corporatii nu pentru cetateni
Eu prefer sa fie reconditionst pentru ca stiu ca reconditionarea e facuta doar de apple, la reparatie nu stii cine isi baga nasul in el chiar daca e service autorizat. In plus dupa primirea produsul am primit mail de la apple sa ma intrebe daca am fost tratat ok, daca sunt multumit etc. ce pot sa spun este ca produsul arata ca scos din cutie, nou-nout.
Da, ai dreptate pana la urma….. Am vorbit cu un prieten de la shop, deh… toata lumea are un prieten la shop , si mi-a spus ca telefonaele asa vin de la Apple, in pungi nu in cutii….
Ce mi se pare ciudat e ca oricum s-a dus asigurarea, aceasta nu mai e valabila pentru noul telefon iar alta Orange nu mai face deoarece nu mai ofera serviciul de asigurari….
ixul - 20 Octombrie 2012 06:09 AM
Eu prefer sa fie reconditionst pentru ca stiu ca reconditionarea e facuta doar de apple, la reparatie nu stii cine isi baga nasul in el chiar daca e service autorizat. In plus dupa primirea produsul am primit mail de la apple sa ma intrebe daca am fost tratat ok, daca sunt multumit etc. ce pot sa spun este ca produsul arata ca scos din cutie, nou-nout.
Am si eu o intrebare despre garantie, pana la urma cand se schimba si cand se repara? De la prieteni am auzit ca l-au schimbat pe loc (atat la Vodafone cat si la Orange), la altii de pe net vad ca ori a durat cateva zile, ori au fost reparate si nu schimbate. Asta la ambii operatori (Orange si Vodafone). Pana la urma dupa ce criterii se fac aceste reparatii/schimburi? Si de ce unii le primesc instant si altii asteapta zile la rand, poate chiar saptamani?
In cazul Orange, situatia se rezolva, aproape pe loc, intr-un Orange Care Center, eu sunt din Arad iar cel mai aproape e la Timisoara, prin urmare la Shop la Arad doar mi-au preluat telefonul. L-am pus marti seara si vineri a venit inapoi, altul. Cei de la shop nu fac nimic, noteaza defectele, fac actele si cam atat…
Heisenberg - 22 Octombrie 2012 11:59 AM
Am si eu o intrebare despre garantie, pana la urma cand se schimba si cand se repara? De la prieteni am auzit ca l-au schimbat pe loc (atat la Vodafone cat si la Orange), la altii de pe net vad ca ori a durat cateva zile, ori au fost reparate si nu schimbate. Asta la ambii operatori (Orange si Vodafone). Pana la urma dupa ce criterii se fac aceste reparatii/schimburi? Si de ce unii le primesc instant si altii asteapta zile la rand, poate chiar saptamani?
Probabil e in functie de defect.
Probabil ca telefoanele cu ecranul ingalbenit se inlocuiesc pe loc, daca reuseam sa merg la Timisoara; cei de la Shop nu au in competenta decizii de genul asta, doar cei de la service-uri.
Legat de rezolvarea pe loc a unei probeleme am si un mail de la Orange in care imi spune ca rezolvarea “rapida” se poate face doar la Orange Care Center.
Heisenberg - 22 Octombrie 2012 12:49 PM
cali: Inlocuit pe loc sau dupa ceva timp? Eu asta nu inteleg, de ce la unii dureaza, iar la altii e inlocuit pe loc?
Iata ca dupa vreo 8 luni iar am o usoara nuanta de ingalbenire a ecranului, undeva pe la mijloc in partea stanga, nu pot sa cred, si la primul si la al doilea patesc la fel…
Nu stiu ce sa mai zic….
E drept ca uneori se incalzeste foarte tare, nu stiu din ce cauza, mai ales cand ascult un radio…. inteleg ca petele apar cand se incalzesc foarte tare si se ingalbeneste ceva lipici folosit in constructia ecranului…
Nici nu stiu ce sa fac… nuanta e foarte fina, abaia observabila… sa merg iar cu el in service? in noiebrie ii expira garantia (al doilea an)...
Am dus telefonul in service, i-au inlocuit ecranul… si l-am pus la vanzare…. e al doilea telefon la care patesc asta…
cali_mc_ - 25 Iunie 2013 06:35 AM
Iata ca dupa vreo 8 luni iar am o usoara nuanta de ingalbenire a ecranului, undeva pe la mijloc in partea stanga, nu pot sa cred, si la primul si la al doilea patesc la fel…
Nu stiu ce sa mai zic….
E drept ca uneori se incalzeste foarte tare, nu stiu din ce cauza, mai ales cand ascult un radio…. inteleg ca petele apar cand se incalzesc foarte tare si se ingalbeneste ceva lipici folosit in constructia ecranului…
Nici nu stiu ce sa fac… nuanta e foarte fina, abaia observabila… sa merg iar cu el in service? in noiebrie ii expira garantia (al doilea an)...