bateria e acolo unde ne asteptam sa fie. vorbesc mult (3-4h/zi), email, wifi, gprs + multiple demo-uri colegilor/amicilor/curiosilor bla bla. a doua zi vrea juice.
Mie mi se pare ca toata aceasta nebunie si fandoseala de la Apple (sa-i spun mai degraba lacomie) marcheaza un fel de inceput al sfirsitului. Ce mama naibii il leaga de o companie anume? Ce e nebunia asta cu participarea la profit? Ia uitati-va la ce fac altii, si nu-si dau atita poalele peste cap. Apple a vindut un milion, in 74 de zile, da? Asta in conditiile in care vinduse 500.000 in 72 de ore! Pai, nu e bine! Daca il lasau liber la companii, ar fi vindut pina acum 5 milioane!
Ia uitati-va cum vin altii din urma! Mama, ce specificatii, nu marketing! http://www.engadgetmobile.com/2007/02/08/samsung-outdoes-itself-with-ultra-smart-f700/
Imi dau seama! dar asta nu inseamna ca sint orb! E un produs industrial care trebuie sa intre in magazine. Ce atita frichineala? Punct!
Daca eu am o slabiciune pentru blonde - sa zicem - asta nu inseamna ca voi fi taxat suplimentar la fiecare ocheada! sau voi fi?
Sa vedem cum decurg ostilitatile. Apple nu poate sa faca singur totul. La fel cum e obilgat de barosanii din muzica sa bage DRM in piese, si cu iPhone-ul a trebuit sa intre in hora cu altii.
Dar la fel cum nu se straduie prea mult sa protejeze piesele, mi se pare ca nici cu iPhone-ul nu se chinuie sa-l faca de nespart.
O carte importanta in istoria inca nescrisa a iphone-ului se va juca pe batranul continent. americanii sunt… ma rog, ii stim cum sunt. Sa vedem perceptia europeana, criticile dar mai ales ‘priza’ pe care o va avea (daca! o va avea) telefonul.
In US nu exista ‘nebunia’ care este in Europa cu mobilele, mii de modele, zeci de operatori, dar mai ales dependenta creata de un mobil…. La ei e o chesti 100% de marketing. Reclama cool, i-a ‘fiert’ Steve putin pana sa apara, adica ingredientele unul marketing ‘perfect’.
Cu siguranta voi detine un asemenea telefon, chiar cu riscul sa il schimb daca nu imi place (desi geu de crezut sa fie asta oare prima chestie pe care o am de la Apple si sa nu imi placa la nebunie)
Mie mi se pare ca toata aceasta nebunie si fandoseala de la Apple (sa-i spun mai degraba lacomie) marcheaza un fel de inceput al sfirsitului. Ce mama naibii il leaga de o companie anume? Ce e nebunia asta cu participarea la profit?
iPhone a fost cel mai așteptat gadget al ultimilor ani. Lansarea sa a fost un eveniment mediatizat în aproape toată mass-media de la noi, chiar și în cele care nu au de obicei știri despre tehnologie, și cu atât mai puțin știri despre Apple. Nu prea se întâmplă la fel la lansarea unui telefon Samsung sau Nokia, oricât de avansat ar fi. Prin urmare Apple a profitat de cererea enormă și a încercat să stoarcă câți mai mulți bani din treaba asta, așa cum ar fi făcut orice companie.
Apoi, pe lângă motivele financiare, Apple preferă contractele de exclusivitate pentru a putea controla cât mai bine chestiunile tehnice. De exemplu, Voicemail este o facilitate unică, ce a necesitat modificări în rețeaua AT&T. Dacă iPhone ar fi fost la liber, nu cred că toți operatorii GSM ar fi făcut acest efort doar de dragul iPhone, iar Voicemail ar fi rămas doar o facilitate disponibilă în teorie, cu steluță și disclaimer.
” Nu prea se întâmplă la fel la lansarea unui telefon Samsung sau Nokia, oricât de avansat ar fi”
Cand Nokia sau Samsung vor lansa primul laptop, sa zicem, cu sute de patente (parca 200 de patente are iphonul in el, sper sa nu vorbesc aberatii), vor face poate mai mult tam-tam. Dar desigur, chiar si atunci, presupunand ca au deja notorietatea pe care o are Apple. Diferenta pe segmente, oricare ar fi acestea, intre Apple si restul lumii (pc vs mac, ipod vs ‘noname-uri’ marca sony, si alte playere) este uriasa. Intre nokia si alti producatori de top nu mi se pare a fi o diferenta asa radicala.
cum sa va spun , n-am sa-mi schimb actualul telefon niciodata pt asa numitul Jesus phone.
In UE e alta piata ..cred ca d`asta nici nu se grabesc cu lansarea lui aici…si sa fim seriosi tastatura aia e lame rau ..si un smartphone(ceea ce se vrea a fi) are nevoie de o tastatura buna nu de “the best ipod experience” si de posibilitatea instalarii de noi aplicatii.
Nu-mi place deloc politica asta apple “cumperi un produs, il folosesti asa cum vrem noi”. Si aici nu ma refer numai la iPhone
La ei e o chesti 100% de marketing. Reclama cool, i-a ‘fiert’ Steve putin pana sa apara, adica ingredientele unul marketing ‘perfect’.
Nu prea ai dreptate. Aici americanii chiar folosesc facilitatile mobilelor. Voicemail, 3-way calling, web browsing, music etc. Si inca demult. In Romania abia acum a inceput sa se sparga piata si sa inceapa concurenta serioasa din cate vad, caci pana acum bip-urile si SMS-urile erau la ordinea zilei.
La ei e o chesti 100% de marketing. Reclama cool, i-a ‘fiert’ Steve putin pana sa apara, adica ingredientele unul marketing ‘perfect’.
Nu prea ai dreptate. Aici americanii chiar folosesc facilitatile mobilelor. Voicemail, 3-way calling, web browsing, music etc. Si inca demult. In Romania abia acum a inceput sa se sparga piata si sa inceapa concurenta serioasa din cate vad, caci pana acum bip-urile si SMS-urile erau la ordinea zilei.