Bună ziua,
Se dă:
MAIL app cu patru căsuțe de email. Trei setate pe IMAP și una pe POP3. Vineri, am trimis unui client, ca reply la mesajele lui originale trei emailuri. Din trei, clientul a primit ultimele două. Primul nu l-a primit. Partea ciudată este că in aplicația mea, doar al doilea email il văd ca fiind trimis, primul și al treilea deloc.
Am sunat la firma care imi face hosting și dânșii mi-au spus ca nu ține de ei, ci de setările din MAIL. Am mai pățit de câteva ori, să nu imi trimită mesajul, sau să nu-l găsesc in SENT. Și, chiar am pierdut un client din cauza aceasta.
A mai pățit careva dintre voi așa ceva? Am vreo șansă? Dacă aș folosi TimeMachine? Cum se comportă aplicația? Pot reveni la backup-ul de azi fără să stric sistemul de operare?
O altă intrebare ar fi dacă pot cumva, salva emailurile deja primite ca să pot liniștit șterge cele dde pe server. Aproape nu mai am loc. Ultimele dăți, am pierdut unele mailuri importante.
Cu respect,
Sebastian