2 din 2
2
RECLAMA pe SITE
  [ Ignoră ]   [ # 16 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Bucharest, White Pond (= Balta Albă)
Macuser din: 11.10.05
huk - 11 Decembrie 2005 05:01 AM

Carcotasi mai sunteti!  mad
Oricum, am pus si eu intrebare pentru un produs, sa vedem de luni incolo cum se misca cu raspunsurile…

Și eu am întrebat sîmbătă pe la prînz și pînă seara am primit și răspunsul. Sînt chiar niște băieți OK acolo.

 Semnătură 

Cattus sum et thraece loquor
Pisica joacă rolul de tampon asupra efectelor patogene ale stresului. O pisica în casă înseamnă, deci, scăderea tensiunii arteriale, deci și a riscurilor unei boli cardiace. Mai multe pisici, tot mai multe…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 17 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj
Macuser din: 18.10.05
Tudor - 11 Decembrie 2005 05:41 AM
psergiu - 11 Decembrie 2005 05:20 AM

Cat timp reclamele o sa fie doar la chestii Apple & compatibile - e perfect.
Daca insa apar reclame cu “Punch The Monkey” sau alte minuni - adblock-u’ le mananca Tudore smile

Si eu prefer ca toate reclamele sa aiba de-a face cu Apple sau cu computerele. Oricum nu ma inscriu la porcarii gen banner exchange, ca sa ma trezesc cu ceva XXX-uri sau online poker prin rotatie…

Cred ca asa si trebuie sa ramana:doar firme ce vand chestii “Apple related”. Nu stiu ce se va intampla daca si firmele ce distribuie soft isi vor face reclama - oricine distribuie, de pilda, produse Office, sa zicem, sau Macromedia, isi va putea face reclama, si se va ajunge la un forum de bannere, Cred ca ar fi pacat.
Inca ceva. Nu am nimic cu cei ce au obiecte de vanzare, si eu voi vinde, poate, cate ceva, dar nu cred ca e solutia ideala sa se vanda telefoane mobile (scuze, repet, nu am nimic cu cei care au postat aceste anunturi - nu era specificat niciunde ca nu se pot vinde); eu personal, as preferea sa gasesc doar anunturi de vanzare de produse “mac related” - altfel se va umple rubrica de anunturi, printre care, din cand in cand, va aparea si ceva de “mac”, O formula de mare compromis ar fi deschiderea in cadrul rubricii “vanzari’a unor subrubrici “pro mac” si a uneia “non mac”. Totul OK daca nu vor fi probleme de management. Pentru cele non mac - Tudor, ai cuvantul - poate se poate face ceva ca anunturile de vanzare pentru “non mac” sa fie sterse automat dupa, sa zicem, 30 zile, daca nu sunt “active’, adica nimeni nu a postat la rubrica respectiva, deci nimeni nu este interesat.
Dar prefer ideea de a nu se devia prea mult de la linia de “mac”

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 18 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Bucharest, White Pond (= Balta Albă)
Macuser din: 11.10.05
macold - 11 Decembrie 2005 03:28 PM
Tudor - 11 Decembrie 2005 05:41 AM
psergiu - 11 Decembrie 2005 05:20 AM

Cat timp reclamele o sa fie doar la chestii Apple & compatibile - e perfect.
Daca insa apar reclame cu “Punch The Monkey” sau alte minuni - adblock-u’ le mananca Tudore smile

Si eu prefer ca toate reclamele sa aiba de-a face cu Apple sau cu computerele. Oricum nu ma inscriu la porcarii gen banner exchange, ca sa ma trezesc cu ceva XXX-uri sau online poker prin rotatie…

Cred ca asa si trebuie sa ramana:doar firme ce vand chestii “Apple related”. [...]Dar prefer ideea de a nu se devia prea mult de la linia de “mac”

Ei, aici poate avem păreri diferite. Ce înseamnă „mac‑related”? Uite, toată dimineața m‑am chinuit să descopăr – și am descoperit, pînă la urmă – cine vinde external cd/dvd burners slim size, fără alimentare, vezi topicul lansat la categoria periferice. Păi asta nu e „mac‑related”? Uite că băieții din TM nu au așa ceva, au cei de la Twister.ro:

http://www.twister.ro/page.jsp?lang=ro&node=395&s_type=AEEB&s_supp=&=AEEB&=#list

Uite, asta mi se pare o sarcină a băieților din TM, să aibă asemenea produse, cu prezentare mai clară decît la Twister, acolo nu e clar care au / care nu au alimentator, ci merg direct din mufa usb/fw, dar am bănuiala că toate cele etichetate „slim” sînt fără alimentator. Am avut așa ceva acasă vreo 2 zile (Pioneer, parcă), avea controllerul parțial stricat (dădea erori la dvd reading / burning), dar mi‑a plăcut teribil. După prețurile din Twister, cel puțin un tip Lite On și un alt tip Phillips au prețuri tentante.
Mai sunt și alte exemple: ce imprimante/scannere/multifuncționale au MAC OS X Tiger full‑support (dacă au pt Tiger, f probabil au și pt versiunile anterioare)? etc

 Semnătură 

Cattus sum et thraece loquor
Pisica joacă rolul de tampon asupra efectelor patogene ale stresului. O pisica în casă înseamnă, deci, scăderea tensiunii arteriale, deci și a riscurilor unei boli cardiace. Mai multe pisici, tot mai multe…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 19 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj
Macuser din: 18.10.05

Aici chiar e mult de discutat; vanzatorul trebuie sa stie dac e compatibil mac - drivere, chestii… daca nu lucreaza cu mac, nu isi va bate prea mult capul sau chiar nu va putea testa - sau cumparatorul, sa incerce sa afle, eventual dupa ce primeste produsul (nu uita ca nu intotdeauna e posibil sa te intalnesti “face to face”) daca si ce fel de driver exista - tineti minte problema mea cu mustek-ul scanner-ul…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 20 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj Napoca
Macuser din: 11.10.05
huk - 11 Decembrie 2005 05:01 AM

Carcotasi mai sunteti!  mad
Eu cred ca site-ul arata bine, e original si simplu, usor de folosit. Evident ca o sa-l perfectioneze si o sa-l umple… Iar poate chiar e ultima bucata, de aia si scrie blue, ca sa scuteasca 10k de intrebari de genul da roz nu aveti, dar de 4? Avand in vedere ca e un produs care nu se mai fabrica, cred ca precizarea e folositoare.

Oricum, am pus si eu intrebare pentru un produs, sa vedem de luni incolo cum se misca cu raspunsurile…

huk, eu nu sunt de acord cu tine. avem aici 2 variante de firme: cele care vor sa fie aproape de client si asteapta sa primeasca telefon sa ii intrebe de produsele lor unde la acel telefon ii poti spune poate altceva care il intereseaza, adica nu mai e ipod mini in stoc decat 1 si e roz de 6gb dar avem nano care are display color samd…; si ce-a de-a doua varianta de firma care vrea doar sa vanda sa aiba profit, sa mearga mai departe sa creasca mare samd…

eu unul as prefera sa fiu sunat…acum mai depinde si pt ce…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 21 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Buchenland
Macuser din: 06.09.05

Parerea mea e ca in zilele noastre, site-ul unei firme care vinde cu amanuntul produse de orice fel ar trebui sa ofere toate informatiile necesare care sa scuteasca cumparatorul de a cere detalii suplimentare prin telefon. Din pacate nici un dealer Mac de la noi nu are un astfel de site. Eu, ca si cumparator, doresc sa aflu de pe site toate informatiile, eventual sa pot si cumpara online, fara sa-mi pierd timpul cu telefoane sau emailuri. Mor de ciuda cand vad in loc de pret ceva de genul “call Euro”. Acele firme care imi arata produsul pe site si apoi asteapta un telefon de la mine ca sa aflu care e pretul, imi dau senzatia ca fac bisnita, genul “pret negociabil la vedere”. Sau ca abia asteapta sa-i sun, ca sa ma abureasca cu alte oferte.

 Semnătură 

⌘-N

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 22 ]
Avatar
RankRankRankRank
Administrator
Din: London, UK
Macuser din: 11.10.05

Sunt 100% de acord cu Todor. Si eu prefer totul la vedere. Mai ales cand drumul pana la magazin de obicei se soldeaza cu un raspuns insolent de genul: aveti detaliile in brosura si pe site.
Recent (saptamana asta) am sunat vreo 10 firme de IT + toate reprezentantele Best din Bucuresti pentru o imprimanta ce era pe site dar nimeni nu stia daca e compatibila Airport Express, si mai apoi daca mai e in stoc si cand o sa aduca, cat trebuie sa dau avans sa o aduca si cum se poate face proba inainte de a o cumpara.
@szhoul: Daca ai trai in lumea reala in care traiesc si eu, ai afla ca toti iti dau raspunsuri in functie de cine ridica receptorul. La aceeasi intrebare am avut 4-5 raspunsuri diferite (nici nu-mi inchipuiam ca exista atatea). La 6 intrebari ale mele… Absolut toti au zis: lasati-mi nr de telefon si va sun in 30 de min. Absolut toti n-au mai sunat. Evident ca am revenit eu cu un telefon si mi s-a spus… aaahh probabil ati vorbit cu colega, mai sunati peste 30 min sa vorbesc mai intai cu ea sa vad ce a aflat. Dupa 3 vizite la magazine (2) tot ce am obtinut e promisiunea ca atunci cand o sa vorbeasca la producator o sa vada daca dau telefon.
Nu stiu ce intelegi tu prin “aproape de client” si daca telefonul ti se pare o apropiere, dar visezi cu ochii deschisi.

ISPistii sunt singurii ce pana acum au fost in stare sa faca bussines pe telefon in Romania (din experienta mea), sau cel putin singurii care au putut da detalii serioase asa, dar asa cum a zis si Tudor, in cazul ala chiar a fost o negociere la telefon si ei aveau puterea sa te incarce cu 20-30 de euro sau sa te lase mai moale dandu-ti oferte personalizate. Mai putin cei de la Romteleflon ce repetau ca papagalii mesajele strise in algoritmul lor.

 Semnătură 

MB12 early2015, mini late2018, i2, i4S, iX, Watch Nike (Series3), iPad 1, iPad Pro 9.7”,  Pencil, shuffle 4, TV4, AExtreme x2, AEBSv2, AEBS original(x2) v1(x2), Homepod (x2), iPod Hi-Fi (x3)

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 23 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj Napoca
Macuser din: 11.10.05
huk - 11 Decembrie 2005 07:54 PM

Sunt 100% de acord cu Todor. Si eu prefer totul la vedere. Mai ales cand drumul pana la magazin de obicei se soldeaza cu un raspuns insolent de genul: aveti detaliile in brosura si pe site.
Recent (saptamana asta) am sunat vreo 10 firme de IT + toate reprezentantele Best din Bucuresti pentru o imprimanta ce era pe site dar nimeni nu stia daca e compatibila Airport Express, si mai apoi daca mai e in stoc si cand o sa aduca, cat trebuie sa dau avans sa o aduca si cum se poate face proba inainte de a o cumpara.
@szhoul: Daca ai trai in lumea reala in care traiesc si eu, ai afla ca toti iti dau raspunsuri in functie de cine ridica receptorul. La aceeasi intrebare am avut 4-5 raspunsuri diferite (nici nu-mi inchipuiam ca exista atatea). La 6 intrebari ale mele… Absolut toti au zis: lasati-mi nr de telefon si va sun in 30 de min. Absolut toti n-au mai sunat. Evident ca am revenit eu cu un telefon si mi s-a spus… aaahh probabil ati vorbit cu colega, mai sunati peste 30 min sa vorbesc mai intai cu ea sa vad ce a aflat. Dupa 3 vizite la magazine (2) tot ce am obtinut e promisiunea ca atunci cand o sa vorbeasca la producator o sa vada daca dau telefon.
Nu stiu ce intelegi tu prin “aproape de client” si daca telefonul ti se pare o apropiere, dar visezi cu ochii deschisi.

ISPistii sunt singurii ce pana acum au fost in stare sa faca bussines pe telefon in Romania (din experienta mea), sau cel putin singurii care au putut da detalii serioase asa, dar asa cum a zis si Tudor, in cazul ala chiar a fost o negociere la telefon si ei aveau puterea sa te incarce cu 20-30 de euro sau sa te lase mai moale dandu-ti oferte personalizate. Mai putin cei de la Romteleflon ce repetau ca papagalii mesajele strise in algoritmul lor.

ar trebui totul sa fie la vedere dar…
uitati-va la firma aia cu site-ul care nu mai e folosit de multa vreme. luati voi ceva de acolo la preturile alea. sa vedem, merge?
site-urile nu sunt mereu actualizate asa ca exista necesitatea unui telefon. bun, prost asta e. si eu am aceleasi probleme dar romania nu este axata cel putin pe moment pe vanzare on-line desi multi ne dorim asta.
stiu si eu cum este sa te lase pe fir sau sa iti zica ca nu pot da un raspuns momentan, ca vor suna ei, si eu am probleme de genul asta, dar nici site-urile nu sunt intotdeauna de ajuns in momentul asta, telefonul cum ar fi el ramane solutia!

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 24 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Buchenland
Macuser din: 06.09.05

szhoul: Evident ca in Romania mai este mult de lucru pana cand comertul on-line va fi la nivelul de dezvoltare din UE sau SUA, dar spre asta se tinde si mai devreme sau mai tarziu firmele din Romania vor invata ca este absolut vital pentru ele sa aiba un site foarte bine pus la punct. Pana atunci ne descurcam cum putem, cu emailuri, cu telefoane, dar asta nu ma impiedica sa consider site-urile si atitudinea acestor firme ca fiind lipsite de profesionalismul necesar unui business din secolul XXI.

 Semnătură 

⌘-N

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 25 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj Napoca
Macuser din: 11.10.05
Tudor - 11 Decembrie 2005 09:02 PM

szhoul: Evident ca in Romania mai este mult de lucru pana cand comertul on-line va fi la nivelul de dezvoltare din UE sau SUA, dar spre asta se tinde si mai devreme sau mai tarziu firmele din Romania vor invata ca este absolut vital pentru ele sa aiba un site foarte bine pus la punct. Pana atunci ne descurcam cum putem, cu emailuri, cu telefoane, dar asta nu ma impiedica sa consider site-urile si atitudinea acestor firme ca fiind lipsite de profesionalismul necesar unui business din secolul XXI.

astept ziua in care firmele vor avea pe site stocul, poza, descriptia fiecarui produs…dar nu este atat de usor. multi folosesc site-ul pt reclama si mai putin pt tranzactii.
sa pui tot ce este nevoie pe un site necesita intretinere zilnica, care nu prea este pe primul loc dar si bani!... pe cand un telefon…nu costa mai nimic!

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 26 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Buchenland
Macuser din: 06.09.05

Un magazin virtual necesită o investiţie mult mai mică decât unul brick-and-mortar. Şi aduce rezultate mai bune, dacă ştii cum să-l faci. Depinde ce vinzi.

 Semnătură 

⌘-N

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 27 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj
Macuser din: 18.10.05

Cred ca este vorba si de sindromul “nu pun pretul, ca sa nu il afle concurenta”. Ridicol, orice companie poate face pe “clientul”, mail ales de la un numar de mobil. S-ar putea ca pretul sa fie si “dupa client”.
Intr-adevar, un site trebuie intretinut/vezi updatat, dar, cel putin in cazul companiilor din lumea calculatoarelor, consider ca este inadmisibil sa nu o faca zilnic, dinamic. Indiferent ce motive invoca.
Am patit si noi de n ori faza cu “nu stiu despre ce este vorba, colega tocmai a iesit”.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 28 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Buchenland
Macuser din: 06.09.05
Rodica Pet - 12 Decembrie 2005 09:33 PM

Bine v-am gasit.
Interesanta promotia pe site, dar pe un alt topic, firma declara:
“adaosul de rigoare este intre sub 9% si uneori chiar sub 5% pentru mine”
adaos 5%, discount de 5%, si expedierea gratuita acasa,
la orice adresa din Romania !!!
Wow… patronii platesc ei din buzunar transportul…
Oare va mai exista firma dupa 31 decembrie?
de infiintat, s-a infiintat la sfirsitul lui iulie.
nu apare pe site-ul http://www.apple.ro ca dealer

Si eu mi-am pus aceleasi intrebari. Azi am primit iMac-ul. Merge perfect. Service-ul se face prin NouMax, din Bucuresti, asa ca indiferent daca firma dispare, garantia ramane. grin Me happy grin

 Semnătură 

⌘-N

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 29 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Bucharest, White Pond (= Balta Albă)
Macuser din: 11.10.05
Rodica Pet - 12 Decembrie 2005 09:33 PM

Bine v-am gasit.
Interesanta promotia pe site, dar pe un alt topic, firma declara:
“adaosul de rigoare este intre sub 9% si uneori chiar sub 5% pentru mine”
adaos 5%, discount de 5%, si expedierea gratuita acasa,
la orice adresa din Romania !!!
Wow… patronii platesc ei din buzunar transportul…
Oare va mai exista firma dupa 31 decembrie?
de infiintat, s-a infiintat la sfirsitul lui iulie.
nu apare pe site-ul http://www.apple.ro ca dealer

1. Nu e necesar, deși – desigur – nu e rău să fie pe lista de dealeri de la apple.ro
2. Chestiunea cu adaosul comercial, +/-, procente etc. este un mod uzual ca negustorii să‑și atragă clienții. Prețurile firmei cu pricina mi se par OK.

NOTĂ. Nu am absolut nici un interes personal cu firma respectivă, iar rîndurile de mai sus NU SUNT o cauțiune sau o semnătură în alb pentru ceea ce fac sau vor face.

 Semnătură 

Cattus sum et thraece loquor
Pisica joacă rolul de tampon asupra efectelor patogene ale stresului. O pisica în casă înseamnă, deci, scăderea tensiunii arteriale, deci și a riscurilor unei boli cardiace. Mai multe pisici, tot mai multe…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 30 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Buchenland
Macuser din: 06.09.05

Ca sa fii trecut pe lista dealerilor oficiali, trebuie sa faci comenzi de o anumita valoare (destul de mare). Cunosc cel putin o firma care e trecuta acolo dar nu are nici o legatura cu produsele Apple.

 Semnătură 

⌘-N

Profil
 
   
2 din 2
2
 
‹‹ Cinema display 23      Halo made by MS ››