2 din 2
2
USB Power Adapter Takeback Program
  [ Ignoră ]   [ # 16 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Targu Mures
Macuser din: 26.08.10

Bine ideea in sine este urmatoarea. Nu-mi doresc sa par victima in povestea asta, iar IStyle “the big bad wolf” ca nu e asa.

Ceea ce ma deranjeaza extrem de mult, ca desi a trecut atata timp de la revolutie incoace, nu stim sa ne comportam cu clientii. Nu am insusit deloc cultura aceasta, si vrem nu vrem dar parem deranjati de fiecare data cand un client vine cu probleme intr-un magazin, sau are niste intrebari mai indraznete.

Devenim suparati, enervati, ne umflam in pene, si incepem sa atacam cum stim noi mai bine. Nu stim deloc ce inseamna customer care sau fidelizare. Nu ne gandim ca poate clientul acela a cumparat de la noi un produs fie schump fie ieftin, prin care a controbuit la salariul nostru la un moment dat.

Nu ne gandim ca acel client daca il tratam omeneste, va mai reveni in acel magazin cu drag si cu siguranta va mai contribui la salariul nostru pentru ca stie ca este tratat corect, intrebarile si nelamuririle ii sunt rezolvate clar, concis si fara mofturi, fara zambete fortate, sau fete crispate.

Ne asteptam ca toti clientii sa fie la fel. Sa intre in magazin, sa comande un produs, sa plateasca si sa plece, fara sa intrebe ceva, fara sa macar zambeasca sau sa zica multumesc. Asta ar fi perfect.

Oameni buni, lucrati intr-un magazin oarecum technic. Este normal ca oamenii care intra, oarecum majoritatea sa mai puna intrebari incomode. Sa mai revina ca nu stiu sa faca o setare. Asta e bine. Bucurati-va ca mai revin. Bucurati-va ca aveti clienti, poate ii faceti pe langa o setare si un upsell, crosssell. Bucurati-va si considerati ca ati meriatt banii pe care ii luati luna de luna. Ca nu stati in spatele tejghelei toata ziua, si va uitati pe facebook in monitor, iar daca vine “unul” sa va deranjeze cu intrebarile lui stupide va rastiti la el, de parca el ar fii cel mai mare dusman al vostru.

Omul acela este prietenul vostru. Cel mai bun prieten as zice. Va baga bani in buzunar. Tratati-o ca atare!

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 17 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Targu Mures
Macuser din: 26.08.10

Si inca ceva ce am uitat sa mentionez mai inainte.

Angajatii marilor lanturi de magazine, nu cunosc politicile si procedurile interne. Daramite noile promotii sau programe la care participa magazinele lor.

Ce sa vrei defapt de la acesti oameni sa-ti rezolve dorelantele, cand ei nu stiu nici macar la cine sa apeleze in aceste momente.

Nu-si citesc mailurile, nu-si insusesc acele informatii minime zilnice care le-ar ajuta in jobul lor.

Ori angajatorii nu trimit informare catre ei, cu toate mofificarile. Ori nu sunt nici macar verificati sau intrebati dacacunosc aceste politici si proceduri. Dar aici deja nu stiu cui apartine vina? Team Leaderii magazinelor? Area Sales Managerilor? Directorilor regionali?

Si oricum, cred ca asa de mare este lupta pentru target, incat nimanui nu-i pasa decat de sms-ul zilnic seara in care sunt anuntate vanzarile zilnice.

In rest. f**k them.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 18 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Targu Mures
Macuser din: 26.08.10

Si ca sa inchei povestea cu incarcatorul, ieri mi-a venit prin curier incarcatorul original. Surpriza! Intreb de la curier cat costa? Si zice: nimic.
Adica astia mi-au schimbat incarcatorul moka? Ca la magazin cand am predat chinezaria, domnisoara super amabila, mi -a zis ca va trebui sa platesc cand imi vine prin curier.
O sa le dau un mail luni sa-i intreb care-i faza.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 19 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Brasov,Romania
Macuser din: 22.01.11

Daca au facut o greseala de ce vrei sa le mai platesti? smile) asa merita daca habar nu au pe ce lume sunt.

 Semnătură 

MacBook Pro 15” 2016
iPhone 7 Plus Jet Black 128 GB
Apple Watch Series 2 42mm Stainless Steel

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 20 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Tg.Mures
Macuser din: 11.01.08

@Zelix: Acum ca tot ai adus in discutie situatia de la iStyle de la Cluj ma bag si eu in discutie, poate, poate cineva mai mare de la dansii se va sesiza si va lua ceva masuri pentru ca deja ce se intampla acolo este jenant.
Pe vremea cand Alex Cioba “pastorea” acel magazin din Cluj era o placere sa ajungi acolo, fie ca doreai sa cumperi ceva sau pur si simplu pentru o simpla discutie despre orice tine de Apple.Acum? Pai acum e jale, jale.Probabil ca de aceiasi duduie m-am lovit si eu cu ceva timp in urma cand dupa unele discutii care deja au ajuns in penibil m-am jurat sa nu mai calc in acel magazin.As fii putut intreba in magazin despre orice, rujuri, farduri, etc dar doamne fereste despre vreun produs Apple spre vanzare caci daca doreai detalii legate de produs, date tehnice, etc deja duduia se irita vizibil.
NU mai intru in detaliile dar cu un gust terbil amar am ramas dupa acea vizita, ultima de altfel in vreun magazin iStyle.

 Semnătură 

Publicitatea este minciuna legalizată-H.G. Wells

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 21 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: Tg.Mures
Macuser din: 11.01.08

Scuze pentru inca o interventie dar nu mai pot edita mesajul anterior:
Ideea era ca doream sa cumpar un Macbook Pro Retina, lucru care l-am si facut de altfel dar din alta parte.Cati banii au pierdut dansii?Nu stiu dar stiti cu toti cat costa unul.
Si asta datorita ” bunavointei” domnisoarei din magazin
Think Different!!

 Semnătură 

Publicitatea este minciuna legalizată-H.G. Wells

Profil
 
   
2 din 2
2