A cumparat cineva un produs, preferabil mac de la noumax si ati avut probleme cu el din prima zi?
Ca vreau sa stiu politica lor de returnare a produselor cumparate de noi care vin cu mici probleme gen pixel mort, efect ghosting etc daca se poate returna si primi altul in schimb, sau daca cei de la noumax il baga direct in service?
Personal nu am avut probleme cu cei de la Noumax, ba dimpotriva am numai cuvinte de lauda referitoare la ei.Dar avand in vedere ca Noumax sunt Authorised Reseller si Authorised Service Provider Apple pentru Romania ei aplica politica celor de la Apple
Nu prea tind sa cred ca au aceeasi politica ca un Apple Store. Apple are politica de returnare in primele 14 zile de la cumparare fara un motiv anume ceea ce imi este greu sa cred ca vreun magazin din Romania are asa ceva.
Nu prea tind sa cred ca au aceeasi politica ca un Apple Store. Apple are politica de returnare in primele 14 zile de la cumparare fara un motiv anume ceea ce imi este greu sa cred ca vreun magazin din Romania are asa ceva.
Incearca sa le dai un telefon si te vor lamuri ei cel mai sigur.
De cate ori am fost nevoit sa apelez la ei au fost foarte amabili.Am sunat inainte caci sunt din Tg.Mures si sa nu fac un drum degeaba la Bucurest( acum este sediu si in Cluj) si au fost deosebit de promti/profesionali.
Din punctul meu de vedere nota 10 si cred ca multi alti useri de aici au avut aceasi experienta legata de ei.
Incearca , ce ai de pierdut?
Am citit-o si eu dar nu au stipulat si in cazul in care produsul nu este in perfecta stare, si eu nu imi doresc produs abia venit(nou) sa il bage in service, deja nu mai este un produs nou
domne’ esti ‘‘cetatean european ‘’ si ai drepturi!!. returneaza-l in 30 de zile chiar daca l-ai folosit, daca refuza contacteaza directia consumatorului.
Atentie, Protectia Consumatorului se implica numai pentru produse/servicii achizitionate de persoane fizice, nu si de persoane juridice. Spun asta pentru ca sunt multi care cumpara produse pe firma (nu va mai spun de ce ) si la prima problema se duc la Protectia Consumatorului ...
Eu cumpar pe persoana fizica, si chiar daca sunt cetatean european nu fiecare magazin are obligatia sa iti schimbe un produs cu probleme chiar daca aceste probleme sunt observate in 48 ore, pur si simplu il baga in service.
A cumparat cineva un produs, preferabil mac de la noumax si ati avut probleme cu el din prima zi?
Ca vreau sa stiu politica lor de returnare a produselor cumparate de noi care vin cu mici probleme gen pixel mort, efect ghosting etc daca se poate returna si primi altul in schimb, sau daca cei de la noumax il baga direct in service?
Salut,
Eu am cumparat de la ei acum vreo 2 ani un iPad si cand l-am desigilat acasa avea 1 pixel mort si doua zgarieturi foarte fine pe spate.
Repet, produsul era sigilat.
M-am dus inapoi s-au uitat la el si m-au pus sa completez un formular si a doua zi m-au sunat sa ma intrebe unde mi-l trimit pe cel nou, sigilat.
M-am dus la ei, l-am desfacut, totul perfect.
Super profi mi s-au parut.
Nimeni nu a schitat nici macar un gest aiurea.
Din moment ce magazinul functioneaza (legal) intr-o tara membra a UE, acesta se supune legislatiei in vigoare fara niciun comentariu. Prin urmare , in termen de 30 de zile de la data achizitionarii, persoanele fizice pot returna un produs (cu mici exceptii, dar aici e vorba de un laptop) invocand un motiv pentru care renunta la cumparare. Eu am returnat un iPad 2 cu un pixel mort pentru care am primit banii inapoi (nu a fost cumparat de la Noumax) pentru ca nu mai era pe stoc respectivul model.
Nu prea tind sa cred ca au aceeasi politica ca un Apple Store. Apple are politica de returnare in primele 14 zile de la cumparare fara un motiv anume ceea ce imi este greu sa cred ca vreun magazin din Romania are asa ceva.
Emag are o politica de retur 100% corecta, in 30 zile returnezi orice si singura intrebare pe care ti-o pun este daca vrei cash sau pe card (daca ai cumparat cu cardul). Am returnat ceva fara nici cea mai mica “problema romaneasca”.
Termenul (și dreptul) de returnare de 10 zile este, într-adevăr, reglementat prin lege și este obligatoriu doar pentru comenzile online (de fapt pentru orice tip de comerț la distanță). Însă comercianții au voie să vină cu politici de returnare cu termene mai mari sau valabile inclusiv pentru cumpărăturile făcute direct din magazin. Fiecare cum își dorește să atragă clienții mai bine. Totul e să nu se coboare sub minimul reglementat de lege și ca odată oferta făcută să fie respectată.