2 din 2
2
Nu se poate returna un produs nou
  [ Ignoră ]   [ # 16 ]
RankRank
Jr. Member
Din: 
Macuser din: 11.03.13

Fiind comanda BTO adica istyle practic a dat comanda la apcom online, nu vad de ce refuza, pentru ei e doar o formalitate de retur cu legea privind comanda la distanta

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 17 ]
RankRank
Jr. Member
Din: 
Macuser din: 11.03.13

Sau aceasta lege nu se aplica si pentru magazine/persoane juridice?

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 18 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Arad
Macuser din: 18.01.13

Am incercat sa te ajut cat de mult am putut, si am facut exact acelasi lucru pe care ar fi trebuit sa il faci si tu, cauta pe internet drepturile consumatorului,

sunt cam 140 de pagini, dar daca stii ce sa cauti vei gasi.

As vrea sa caut eu pentru tine, dar sunt la lucru, si nu am suficient timp sa fac asta.

Citeste cu atentie articolul de mai sus. (Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta), nu ati facut un contract la distanta, ca ei au comandat de pe apcom, sau de unde au comandat, e problema lor, dar tu fizic ai fost in magazin.

Aici apare problema daca ai vazut produsul sau nu,pentru ca daca nu l’ai vazut si ridicat tu, teoretic e la distanta, practic, ai fost fizic in magazin,

tocmai de aceea poti suna la protectia consumatorului, si te vor lamuri ei.

 Semnătură 

“Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you’re still retarded.”

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 19 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Tulcea
Macuser din: 26.08.06

Eu știu așa : la comanda online ai dreptul de a returna produsul în termen de 10 zile, la cumpărarea din magazin ai termen 24 ore pentru că aici se presupune că îl și probezi/testezi înainte să-l plătești.

 Semnătură 

13” Macbook Pro 2015

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 20 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: London, UK
Macuser din: 31.05.07

stai un pic ca nu inteleg. primesti un imac custom, il folosesti si dupa un timp (fie si o nano-secunda, odata scos din magazin, e “folosit”) observi un defect. prima ta reactie e sa primesti unu nou? ai auzit de garantie?

daca e custom built, de unde vrei sa scoata aia unu exact cum ai tu?

OPC in sus, OPC in jos, da aveti niste pretentii… vai si-amar!

 Semnătură 

Suzuki SV650S
One joint a day, keeps the doctor away! cheese

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 21 ]
RankRank
Jr. Member
Din: 
Macuser din: 11.03.13

Am zis ca vreau inlocuit, chiar daca trebuie sa astept iar 30 zile.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 22 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Arad
Macuser din: 20.06.09

Dar in cazul in care l-ar inlocui cu altul nou, ce faci daca la ala gasesti 3 pixeli morti?

Stiu cum te gandesti tu, si eu as vrea exact la fel in cazul in care as fi in locul tau, la produse asa scumpe deja am si eu pretentia sa fie perfect. Fix din acest motiv orice imi cumpar, cumpar din Germania cand sunt acolo sau comand prin internet de acolo, de obicei ies si mai ieftin (doar 19% TVA, adaosuri mai mici) si ajunge mult mai repede decat din Romania. Si in plus orice cumperi, ai minim 14 zile posibilitatea sa returnezi produsul comandat online.

Cand a aparut iPad 3 la vanzare in Germania, au fost persoane care au returnat chiar si 2-3 iPad-uri (folosite cate 1-2 zile), deoarece aveau pete galbene pe ecran. Au returnat produsul cerand returnarea banilor si au recomandat acelasi produs din nou. In Romania nu stiu cum sunt legile si ce se poate face, dar oricum pentru a nu avea neplaceri, doar lucrurile absolut necesare le mai iau din Romania.

Off-topic: Legat de durata lunga de livrare si neplaceri, eu am luat “tzapa” zilele trecute de la reprezentanta Eaton (Moeller) din Romania. Acum 2 luni mi-am comandat prin intermediul unui magazin din orasul meu 10 sigurante diferentiale Eaton (standard folosit in Germania, nu ce se vinde in Romania). Saptamanal am fost la magazin si vanzatorul a sunat la ei sa intrebe cand vin sigurantele, tot timpul primeam raspunsul ca inca nu au ajuns. Acum cateva zile am fost anuntat de ei, ca (cei de la Eaton din Bucuresti) au uitat sa imi comande sigurantele si ca ar mai trebui sa astept 3 saptamani (dupa 2 luni de asteptare). Am stornat comanda, duminica mi-am comandat de pe internet din Germania sigurante Siemens (mai scumpe dar si mai bune), pana sambata ar trebui sa imi ajunga pachetul. Se vede ca cei care lucreaza la reprezentantele romanesti ale firmelor mari, nu au niciun interes sa lucreze bine, din moment ce au salar fix destul de mare, ce mai conteaza daca mai vand de exemplu 10 sigurante (45€/bucata) in plus sau in minus, sau daca clientul va fi nemultumit? Nemaivorbind de faptul ca nu au niciun om care sa cunoasca bine sortimentul, sau pe care sa il poti intreba ceva tehnic. Primesti raspunsul sa te uiti in catalog. Noroc ca inginerii de la Moeller din Germania raspund in 2-3 ore la email. Si mai zic oamenii ca in Romania “nu este putere de cumparare”, cand vrei sa cumperi ceva dar nu poti, deoarece distribuitorii sunt incompetenti…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 23 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Arad
Macuser din: 18.01.13

Tu citesti vre’un rand din ce scriem noi mai sus ?

Nu vreau sa fiu rautacios, dar cred ca ti’am scris acel articol de 4 ori cel putin, daca te simti nedreptatit, in vre’un fel, ai posibilitatea sa suni, si sa te informezi, e dreptul tau, ca eu iti dau copy paste articole de lege, e partea a doua,

sau ca alti utilizatori de deasupra mea, iti explica faptul ca e custom, si ca daca vrei inlocuit,

aia trebuie sa faca inca unu, exact la fel, doar pentru ca tu nu vrei sa til repare,

nu avem pareri atat de competente in ceea ce priveste legislatia romana in vigoare, dar daca vrei sa ajungi la un comun acord cu vanzatorul, iar tu crezi ca el te’ar nedreptati,

suna la numarul de telefon al opc’ului, spunele ca te simti nedreptatit, explicale situatia, si rezolva problema. E foarte simplu

Ce diferenta crezi ca va fi intre un display reparat, sau inlocuit, si un aparat nou ?

 Semnătură 

“Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you’re still retarded.”

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 24 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Cluj Napoca
Macuser din: 11.10.05

Mi se pare mie sau multa lume se plange de istyle. Ce style, ar trebui sa se numeasca altfel. Ori cel care se uita (si sigur este unul) din partea lor pe macuser.ro sa isi spuna păsul aici sa avem cu cine ne certa.

Acum, back to subject, conteaza daca schimba displayul sau cu totul? cum o sa stii de diferenta si ce conteaza? doar ai problema cu displayul nu si restul componentelor.
Si totusi, parca am citit pe undeva ca pixeli morti in procent de x % nu intra in garantie sau ceva de gen. Ori imi amintesc eu eronat?

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 25 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Arad
Macuser din: 18.01.13

Datorita limitarilor tehnologice, nu sunt considerate defecte monitoarele care prezinta 3-5 pixeli defecti conform standardului de calitate international ISO 13406-2 clasa II.

In general, ecranul LCD este cea mai scumpa componenta a unui laptop. De asemenea, este componenta cu cea mai mare probabilitate pentru aparitia imperfectiunilor sub forma “pixelilor morti”. Fiecare producator de laptop-uri are propria sa politica in ceea ce priveste numarul de pixeli morti care garanteaza returnarea sau inlocuirea laptop-ului/ecranului de laptop. Problema este insa ca cei mai multi oameni nu sunt constienti de aceasta politica inainte de a-si achizitiona un laptop si presupun, in mod fals, ca un singur pixel mort le da dreptul sa solicite inlocuirea laptop-ului. In general, nu este posibil asa ceva.

 Semnătură 

“Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you’re still retarded.”

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 26 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: London, UK
Macuser din: 31.05.07
Srb - 04 Septembrie 2013 02:18 PM

Am zis ca vreau inlocuit, chiar daca trebuie sa astept iar 30 zile.

da crezi ca il doare pe cineva in cot de ce-ai zis tu? ai cumparat un mac, are un pixel mort, e garantie. ceea ce inseamna ca ti se schimba ecranul. fii bucuros: dupa cum ai citit, sub 3 pixeli nu prea este regula asta.

 Semnătură 

Suzuki SV650S
One joint a day, keeps the doctor away! cheese

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 27 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Targu Mures
Macuser din: 26.08.10
pămătufu’ - 04 Septembrie 2013 05:53 PM
Srb - 04 Septembrie 2013 02:18 PM

Am zis ca vreau inlocuit, chiar daca trebuie sa astept iar 30 zile.

da crezi ca il doare pe cineva in cot de ce-ai zis tu? ai cumparat un mac, are un pixel mort, e garantie. ceea ce inseamna ca ti se schimba ecranul. fii bucuros: dupa cum ai citit, sub 3 pixeli nu prea este regula asta.

Da trebuie sa vorbiti asa? Ati dat voi o caruta de bani pe iMac? Sau asta este pozitia oficiala al magazinului sivorbeste vreun angajat de acolo?

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 28 ]
RankRankRank
Member
Din: Iasi
Macuser din: 23.08.11
DoT - 04 Septembrie 2013 01:29 PM

Eu știu așa : la comanda online ai dreptul de a returna produsul în termen de 10 zile, la cumpărarea din magazin ai termen 24 ore pentru că aici se presupune că îl și probezi/testezi înainte să-l plătești.

Confirm cu un amendament: situatia cu 24 de ore nu e obligatorie, ramane la latitudinea vanzatorului daca vrea sa iti ofere aceasta facilitate. Asa cum spunea si DoT, daca ridici produsul din magazin esti la mana vanzatorului deoarece se presupune ca ai verificat starea produsului inainte de ridicare (si in mod normal ai si semnat pentru asta in certificatul de garantie). Tinand cont ca la un monitor (non-Apple) cu 1 pixel mort pe parcursul utilizarii eu nu am primit garantie, este totusi o situatie fericita sa iti schimbe panelul, chiar daca esti nevoit sa astepti. Inteleg nemultumirea unui cumparator care trimite un produs nou in service, dar legal nu prea ai ce sa faci deoarece la ridicarea din magazin ai semnat ca ai facut proba si ca e perfect functional.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 29 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: London, UK
Macuser din: 31.05.07
zelpix - 05 Septembrie 2013 09:50 AM
pămătufu’ - 04 Septembrie 2013 05:53 PM
Srb - 04 Septembrie 2013 02:18 PM

Am zis ca vreau inlocuit, chiar daca trebuie sa astept iar 30 zile.

da crezi ca il doare pe cineva in cot de ce-ai zis tu? ai cumparat un mac, are un pixel mort, e garantie. ceea ce inseamna ca ti se schimba ecranul. fii bucuros: dupa cum ai citit, sub 3 pixeli nu prea este regula asta.

Da trebuie sa vorbiti asa? Ati dat voi o caruta de bani pe iMac? Sau asta este pozitia oficiala al magazinului sivorbeste vreun angajat de acolo?

da, astia care avem imac am dat o caruta cu bani pe el, ca doar nu l-am furat. macbook pro o fo si mai scump, vreo 2 carute. da asta e irelevant…

si cum vorbim? vorbim normal, doar ca nenea nu intelege niste chestii simple. io nu-s angajat istyle, numa daca nu cumva firma din romania are reprezentanta si in londra cheese

 Semnătură 

Suzuki SV650S
One joint a day, keeps the doctor away! cheese

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 30 ]
Rank
Newbie
Din: 
Macuser din: 14.09.13

Am trecut si eu printr-o experienta asemanatoare si da, aceasta e singura varianta, din pacate.

 Semnătură 

Am avertizare din prima zi pentru link in semnatura…

Profil
 
   
2 din 2
2