2 din 2
2
M-am săturat de “Youtube Survey”!
  [ Ignoră ]   [ # 16 ]
RankRank
Jr. Member
Din: Galati
Macuser din: 27.11.12

La îndrumarea cuiva de aici de pe forum dădusem și-un reset, nu se rezolvase nimic. Și da, am rămas fără parole… smile

 Semnătură 

MacBook White 13”, 10.7.5
Apple TV 2

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 17 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Portugalia
Macuser din: 29.01.07

Păi trebuia bifat/debifat unele chestii pe acolo. Dar nu-i nimic, așa înveți.
Sper, totuși, că n-ai pierdut nimic important sau irecuperabil.

 Semnătură 

“When nothing goes right…. Don’t go left.”

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 18 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Floresti,Cluj-Napoca
Macuser din: 07.05.12

Intr-o vreme imi aparea si mie la servici, l-am ucis din roterul cisco cu HTTPS INSPECT, de atunci numai sunt probleme.
Asta nu e o solutie pentru oricine.

P.S. de multa vreme nu a mai aparut nici la servici nici acasa problema asta.

Bafta si Succes in rezolvare, este chiar enervanta, o / il inteleg pe RIA. smile

 Semnătură 

 Macbook Pro 13” early 2011 i7/2.8Ghz/8G RAM/128G SSD + 500G HDD
 iPhone 6 64G
 Time Capsule reconditionat at 1st Generation
 MacMini i5 2.3Ghz/8G RAM / 128G SSD+ 500G SSHD
 38mm Space Gray Aluminum Case with Black Sport Band

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 19 ]
RankRank
Jr. Member
Din: Galati
Macuser din: 27.11.12

@Toma: Nu am pierdut nimic important, oricum, în câteva zile îmi refac “baza de date”.

@Prodigy: Mă bucur că ai scăpat și tu de problemă. Iar acum mă simt și eu împăcată, sper să rămân așa mult timp. smile

Mulțumesc tuturor pentru ajutor!

 Semnătură 

MacBook White 13”, 10.7.5
Apple TV 2

Profil
 
   
2 din 2
2