Probleme Itunes
  [ Ignoră ]
RankRank
Jr. Member
Din: iasi
Macuser din: 28.02.06

Salut,
De vreo 3 zile nu imi mai pot accesa contul de Itunes. Nici de pe mac sau Imac, nici de pe iPhone sau Ipad.Orice fac in Itunes, fie ca vreau sa descarc o aplicatie, sa inregistrez un device, imi da acelasi mesaj. Am schimbat parola,am reinregistrat cardul bancar, nimic. Pe iphone imi apar aplicatiile downloadate, apare norul cu sageata in el, dar nu le pot descarca. A mai avut cineva problema asta?

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRank
Jr. Member
Din: iasi
Macuser din: 28.02.06

Daca pun alt cont de Itunes, pe oricare device totul este normal. Daca pun contul meu pe alt telefon ...aceeasi problema…

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRankRank
Member
Din: Bacau/Iasi
Macuser din: 05.02.13

Salutare….ai schimbat, cumva, regiunea? In sensul ca ti-ai facut contul pe appstore US si , intre timp, ai trecut pe RO?

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 3 ]
RankRank
Jr. Member
Din: iasi
Macuser din: 28.02.06

Nu, contul e de Romania.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 4 ]
RankRankRank
Member
Din: Bacau/Iasi
Macuser din: 05.02.13

Salut. Ai incercat sa reinstalezi iTunes, desi daca pe alte conturi merge, s-ar putea sa nu fie o solutie…..Oricum…cred ca problema este de la ei (umbla pe acolo pe la algoritmi…incearca sa mai schimbe cate ceva)....eu zic sa mai astepti putin pana sa treci la masuri extreme. S-ar putea sa isi revina de la sine!

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 5 ]
RankRank
Jr. Member
Din: iasi
Macuser din: 28.02.06

Am asteptat sa isi revina…nimic. Am tot scris la Apple,ma plimba de la un senior la altul, toti vor sa le explic ce se intampla, toti ma directioneaza catre alt consultant, iar acum ma pun iar sa sun la 0800….., care bineinteles merge doar din reteaua fixa.Mi-am facut alt cont, care bineinteles merge pe toate deviceurile, dar ma intreb, daca aveam stiu eu cate aplicatii platite, ce trebuia sa fac? Am crezut ca doar pe la noi, asa ca la RDS de exemplu, vorbesti singur, dar se pare ca m-am inselat.

Profil