Gmail - clientii de email nu se mai conecteaza
  [ Ignoră ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: București
Macuser din: 21.04.12

De doua zile nici-un client de email (iPhone, iPad, Mac Mail) nu se mai conecteaza la Gmail. Daca accesez Gmail-ul prin pagina web, totul este ok.
Problema apare indifent de reteaua in care ma aflu (WiFi local, Vodafone sau Orange), mesajul pe care-l primesc este ca user/pass sunt gresite. Sigur nu sunt gresite, aceeasi combinatie user/pass merge perfect pe Gmail web.
Va rog, dati-mi o idee de unde s-o apuc ...

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 1 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: București
Macuser din: 21.04.12

Revin cu mesajul de eroare pe care-l primesc daca incerc sa creez un cont nou pe unul din clientii de email:

The server for account “Gmail” returned the error “[ALERT] Too many simultaneous connections. (Failure).” Your username/password or security settings may be incorrect. Would you like to try re-entering your password?

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 2 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Arad
Macuser din: 20.06.09

Eroarea iti zice ca ai prea multe conexiuni in acelasi timp. Nu stiu ce vrea sa zica cu asta…

Eu la Gmail aveam o optiune activata, prin care la fiecare client de email aveam alta parola generata de Gmail. O functie pentru securitate mai mare, in caz ca se pierde un device, sa se poata intrerupe accesul decive-ului la Gmail, fara sa fie necesara schimbarea parolei principale pe Gmail si schimbarea ei pe fiecare device.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 3 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: București
Macuser din: 21.04.12

Am sters contul de Gmail din toate device-uriele care accesau email-ul (2 Mac-uri, 2 iPhone si un iPad) iar peste 2-3 ore o sa reconfigurez contul pe un singur device. Daca merge, e clar ca Gmail e deranjat de prea multe accesari ale contului meu de email si o sa caut o metoda ca “email check” sa se faca la intervale de timp mai mari.
Cu toate astea, tot nu-mi explic de ce situatia a aparut acum, nu am modificat nimic, nicaieri in ultimele saptamani.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 4 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Arad
Macuser din: 20.06.09

Posibil sa fie problema de la Gmail, in mod normal nu ar trebui sa fie problema daca ai mai multe device-uri.

Poate nu ar strica sa activezi optiunea aia cu parola diferita pentru fiecare device, ca sa sesizeze Gmail-ul ca nu un device verifica email-urile foarte des, ci mai multe device-uri diferite.

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 5 ]
Avatar
RankRankRank
Member
Din: București
Macuser din: 21.04.12

Problema era de la Gmail, solutia am gasit-o aici: http://www.tech-recipes.com/rx/46193/ios-fix-for-gmail-password-incorrect-error-in-mail-app/

Profil