Am un Ipad 3 care nu mai porneste deloc! Am trimis Ipad la Evomag de unde l am achizitionat si unde am garantia si pe motiv ca are o mica indoitura a carcasei in zona butoanelor de volum nu au vrut sa-l repare, propunandu mi exchange unit contra sumei de 1650 ron ( dupa ce m a costat 3500 ron )!
Mai am vreo cale de a rezolva peoblema? Exista in Europa un centru de rel cu clientii apple unde sa ma adresez?
Multumesc!
Nu vreau să te dezamăgesc, dar urma de lovitură exclude garanția!
Eu am pățit-o acum 3 ani cu Orange și un 3G. Nu am făcut baie cu el, dar senzorie de umiditate erau afectați.
Sa-mi fie invatatura de minte! La apple nu ma asteptam sa se strice asa de repede - la preturile lor!
Nu pot sa spanzur copilu ca a lovit tableta de un colt de birou! Asta este! Ma gandeam sa ma adresez la un for superior din Europa. Nu am de loc incredere in reprezentantii din Romania - Romani si pusi pe capatuiala!
Carcasa de iPad este destul de rezistentă. O îndoitură înseamnă un șoc destul de puternic.
Scrie și tu în profilul de user al forumului din ce oraș ești, mai sunt macuseri pe aici care se bagă la reparat iPad-uri.
Incearca sa-l atingi de un colt (chiar de lemn) si se va cunoaste pe muchie in special. Este si greu fiind cel cu diagonala 9,7 ``.
Am avut mai multe probleme cu el de aceea sunt nemultumit - butonul Home nu reactiona cum trebuie si asta la nici 6 luni de la achizitionare, si apoi nu a vrut sa mai porneasca (ghinionul a fost cu lovitura ca il trimiteam mai demult in service)! . Ceva simplu nu e de mi-au propus inlocuirea lui! Eu sunt din Iasi.
My friend,
Evomag = kaka . A mai patit-o un tip tot cu un iPad. Daca cumparai de la Noumax sau iStyle sau Apcom cred ca era altu deznodamantul. Cand va mai cumparati gadgeturi apple, luati direct de la astia. La fel sunt sunt si astia de la Altex ( a patit-o un prieten cu un iPhone)
Evomagu e acoperit de lege, n-ai ce sa le faci, insa aici intervine altceva si anume respectu lor fara de clienti. Daca mergeai la un Apple Store sigur ti-l schimbau, si cred ca si distribuitorii oficiali ( aia 3 de sus)
Asa este! Nici la E-mag nu aveam problema asta! I-am obligat sa-mi trimita hartii oficiale, si le-am trimis la Protectia consumatorilor , care le-au dat dreptate! Cu toate ca Ipad-ul meu nu mai porneste, s-au legat de deformarea carcasei! Pe garantia primita la achizitionarea Ipad scria ca deformarile “pot duce” la pierderea garantiei ( deci e la latitudinea lor) ca apoi la refuz de garantie sa-mi spuna ca “duc” la pierderea garantiei!
Neam de neamul meu nu o sa mai cumparam de la ei! Au contract cu un service apple no name care nu ar fi fost de acord cu repararea in garantie ! Sunt al draku de eficienti daca s-au calicit la o reparatie ( le-am spus ca imi asum deformarea si ca nu am nev de carcasa noua - vroiam sa- l faca sa functioneze)!
Ti-am spus, sunt acoperiti de lege. Data viitoare cumpara-ti direct la distribuitori oficiali. Poate ca dai putin mai mult, dar cred ca merita. Cel putin la iStyle, am fost cu un Macbook white, mi-au reparat macbook-ul si au scos si praful. Unui prieten cu un laptop Lenovo, un Thinkpad, service-ul autorizat i-a pus hartie igienica in laptop(scartaia).. si nici nu l-au curatat de praf. Asa ca, da, dai ai ban dar.. stai in fata.
Si eu am busit nitel un colt la iPad-ul meu fara sa vreau. Cand am fost la baietii de la Noumax cu unul din iMac-uri, am intrebat de curiozitate daca ar fi motiv sa mi se refuze garantia in cazul in care pateste ceva. Era inca in garantie iPad-ul atunci. Omul cu care am vorbit, mi-a zis sincer ca nu ar fi o problema cu o amarata de tesitura la un colt. Nici eu nu am stat sa ma chinui sa ii schimb spatele doar pentru o mica buba la un colt, mai ales ca nu afecteaza cu absolut nimic functionarea lui. Oricum, asa cum au zis si colegii, pana cand nu va fi o reprezentanta oficiala in tara, nu as cumpara produse Apple noi de la altii in afara de Noumax sau iStyle. Pur si simplu nu am incredere in magazine de genul Altex, Domo, etc. Plus ca sunt si eu fript cu cateva chestii duse la garantie ce erau cumparate de la magazinele respective.
N-are nicio legatura lovitura si defectul. Mi s-a intamplat si mie acelasi lucru ( lovitura si la x timp defect buton home) .ral:cr
Cine stie care o fi problema… Mergi la un service cu el si discuta direct. Ce ti s-a intamplat tie e foarte urat dar sunt acoperiti de lege. Multa bafta cu tableta si sper sa nu renunti la ipad-uri din cauza unui magazin mizer. Next time du-te direct la distribuitori e cel mai ok.
Am patit si eu ceva de genul, dar s-a zgariat putin si nu au vrut sa mi-l ia,...Eu cred ca de aici nu merita sa iti iei gadget-uri straine, mai ales daca poti sa le iei direct de la ei. Sigur ca e mai scump, insa esti sigur ca nu te irita sau de frustreaza diferite magarii de-ale lor.
Am fost f suparat de modul in care, cu o mare nonsalanta, mi-au cerut daca vreau sa-mi repare tableta sa le dau 1650 ron (dupa ce platisem 3500 ron)! De aceea mam si tinut de ei, cu protectia consumatorilor! Eu de obicei cumpar din SUA ca am pe cineva acolo, dar cu tableta asta nu stiu ce m-a apucat! Cu ce am cumparat de afara, si cumpar cam de 10 ani NU am avut nici o problema! Nu stiu daca si pe partea de Apple exista piete primare si piete secundare , dar cu tableta asta prea au fost probleme, mai intai cu butonul de Home si apoi nu a mai pornit deloc! Oricum, acest magazin online e de evitat pentru modul in care isi trateaza clintii si pentru modul in care isi alege furnizorii de service! Nu renunt la Apple dar nu mai cumpar din tara! O sa duc tableta la un service de afara cu prima okazie cand plec din tara sa vad ei ce spun!