iPhone 5 “No service” - posibilă problemă și la 5S/5C
  [ Ignoră ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Brasov
Macuser din: 02.11.11

Salutare,
Din ce în ce mai des găsesc iPhone-ul în stadiul “no service” din care nu pot să-l scot decât cu hardware reset. Airplane on/Off nu funcționează nici după 3-4 minute.
A început să devină foarte enervant pentru că pierd apeluri, fiind vorba de numărul de serviciu.
Pe forumuri părerile sunt împărțite: unii au schimbat operatorul (eu nu pot), alții au schimbat 2-3 sim-uri, alții au setat operatorul manual, alții au nunta la suportul operatorului și le-au făcut un sim reset (?) și n-au mai fost probleme.
A pățit cineva așa ceva? În special cu operatorul Vodafone.

 Semnătură 

MacBook Pro 13 2017
iPhone XS Max black, iPhone 6 Space Grey, iPhone 5 black, iPhone 3GS black
iPad 3 16GB wifi+cellular
Apple TV 4
iPhone 8 plus black, iPhone 7 black

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 1 ]
Avatar
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: București
Macuser din: 23.03.09

Apelează la suportul Vodafone.

“No service” - telefonul vede sim-ul, dar sim-ul nu se înregistrează în nici una din rețelele disponibile.
Sau nu există nici o rețea disponibilă - probleme cu antena GSM ?
Sim-ul funcționează în alt telefon ? E drept, cu nanosim mai greu de găsit alt telefon de test, eventual tot un iPhone5. Dar fiind o problemă ce se manifestă numai după un timp iar e greu de testat.
Dacă ar fi fost o problemă între sim și telefon ți-ar fi apărut “No sim”.

Fiind abonament de serviciu ar trebui să te ajute colegul care se ocupa de relația cu Vodafone fără să-ți mai bați tu capul prea mult.

 Semnătură 

Mac Mini Intel MGEN2LL/A, MC815LL/A - Sierra, MC239LL/A - ESXI 5.5, MB138LL/A Lion
Power Mac G4 M8787LL/A OpenBSD/macppc
Power Mac G5 Leopard
AppleTV2, iPhone 6+/64, iPhone 4, iPhone 2G

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRankRank
Member
Din: 
Macuser din: 16.04.09

eu pateam asta cu un iP4, era de la sim

Profil
 
  [ Ignoră ]   [ # 3 ]
Avatar
RankRank
Jr. Member
Din: Brasov
Macuser din: 02.11.11

Feedback pentru problema de mai sus:
Se pare că problema este de la rețelele Vodafone și nu de la telefon. Între timp am descoperit că am un coleg cu 5S care pățește lafel. Mi-am mutat biroul într-o zonă mai puțin ecranată și problema nu mai apare. Din discuțiile cu un prieten care e suport tehnic Vodafone am aflat că e posibil ca fenomenul să apară și din cauză că, mai nou, Vodafone sharuiește rețele cu RDS/Digi iar acolo unde semnalul Vodafone e slab telefonul se loghează foarte des în RDS și înapoi.
Și asta cred că pornește exclusiv se la “disperarea” iPhone-ului de a se loga cu prioritate în 3G.

 Semnătură 

MacBook Pro 13 2017
iPhone XS Max black, iPhone 6 Space Grey, iPhone 5 black, iPhone 3GS black
iPad 3 16GB wifi+cellular
Apple TV 4
iPhone 8 plus black, iPhone 7 black

Profil