1 din 2
1
Calculator si Televizor
  [ Ignoră ]
RankRank
Jr. Member
Din: 
Macuser din: 31.03.14

As vrea sa cumpar un monitor Led Full HD care sa mearga atat ca si calculator cat si ca televizor asa cum sunt televizoarele Led. Diagonala minima sa fie 24 inch, sa fie Full HD si sa aiba inclus atat pentru cablu de internet de la RDS cat si wireless. Pretul maxim care as putea plati este 1000 RON. Am vazut la unele televizoare Led in review-uri spun multe persoane ca nu merge wireless daca nu cumperi un adaptor si de astfel de televizoare nu am nevoie care scrie ca este inclusa functia wireless, dar nu este functionala daca nu cumperi un adaptor. Nu conteaza daca este televizor Led Full HD in loc de monitor Led Full HD numai sa mearga ca si PC ca sa pot naviga pe internet (cablu de internet si wireless) prin intermediul unei tastaturi si a unui mouse, iar pretul sa nu treaca de 1000 RON. Dati-mi toate ofertele care le stiti atat pentru monitoare cat si pentru televizoare.

[ Ignoră ]   [ # 1 ]
RankRankRankRank
Administrator
Din: London, UK
Macuser din: 11.10.05

cred ca esti pe situl gresit…

Semnătură 

MB12 early2015, mini late2018, i2, i4S, iX, Watch Nike (Series3), iPad 1, iPad Pro 9.7”,  Pencil, shuffle 4, TV4, AExtreme x2, AEBSv2, AEBS original(x2) v1(x2), Homepod (x2), iPod Hi-Fi (x3)

[ Ignoră ]   [ # 2 ]
RankRankRank
Member
Din: Iasi
Macuser din: 19.08.08

Esti amuzant si incoerent - “dati-mi toate ofertele pe care le stiti”, crezi ca lumea n-are alta treaba decat sa-ti caute tie monitor? cu google ai incercat?

Semnătură 

Macbook Pro 13.3” Early 2015 Retina
Macbook Air 13.3” mid 2012
iPhones Blackberry Z30

[ Ignoră ]   [ # 3 ]
RankRankRankRank
Sr. Member
Din: Oradea
Macuser din: 01.01.09

Cauta-ti ofertele, posteaza-le si apoi ne spunem noi parerea.

Semnătură 

Is that a bent iPhone 6 Plus in your pocket or are you just happy to see me ?

15” Macbook Pro BTO. 13” Macbook BTO. 20”  Cinema Display
iPhone Plus.  Watch 38MM Stainless Steel.  AirPods